IUI en fostimon?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melinda28, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi ik ben hier nieuw en wil graag ervaringen delen.

Ik heb nu 3 iui"s achter rug waarvan zonder hormonen en ben gestart met iui 4 met hormonen. Fostimon en pregnyl. en zit nu op wachtdag 3. Met de echo had ik 1 eitje van 17 + en eentje van die ook al bijna 17 was en nog een van 12+. En die avond om 00.00 de pregnyl spuit gezet.

Ik moet zeggen dat ik gisteren kokhals neigingen had in de avond want had wat buikpijn.

Maar dit kunnen ook bijwerkingen zijn. Mijn vraag was zijn er mensen die ervaring hebben met fostimon? Alle ervaringen zijn welkom!:):D

Groetjesss

2. Loutje86

Loutje86 Actief lid

3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er geen ervaring mee maar ik wil je wel graag succes wensen! Hopelijk lukt het met hormonen wel!

3. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loutje86: Dankjewelll hoop het ook.:D

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hebt Pregnyl gespoten om de eisprong op te wekken. Pregnyl is puur zwangerschapshormoon, en heeft dus als bijwerkingen typische zwangerschapsklachten: misselijk, duizelig, het koud/warm hebben, versterkte geur, enz. Dat heeft echter niks met een zwangerschap te maken, maar komt door de Pregnyl.

Sowieso heb je op wachtdag 3 nog geen zwangerschapskwaaltjes, mocht er iets gaande zijn. Daar is het nog veel te vroeg voor. Je moet helaas dus nog even geduld hebben. Hou er rekening mee dat je pas kunt testen als de Pregnyl uit je lichaam is, anders heb je een vals-positieve test. Je kunt testen als je twee weken na de Pregnyl zit.

Succes!

5. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Jippie bedankt voor je reactie,
    Ik weet het dat het pas is en ook dat de pregnyl niet is uitgewerkt.
    Alleen de kotsneigingen heb ik nog nooit gehad alleen tijdens me zwangerschap van me zoon, vandaar.

En idd mag pas wd 18 testen. dan weet ik zeker dat het eruit is.:D

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt elke keer verschillend op Pregnyl reageren. Zelfs al heb je het heel vaak gehad, dan nog hoeven de bijwerkingen niet altijd precies hetzelfde te zijn. Kotsneigingen kunnen helaas door de Pregnyl komen.

Op wachtdag drie ben je in de meeste gevallen nog niet misselijk als er iets gaande is. Zwangerschapskwaaltjes ontstaan meestal pas na de innesteling en die is nu nog niet geweest. Zit je op dag 3 na de Pregnyl of op dag 3 na de IUI?

7. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 3 na de iui de pregnyl had ik 2 dagen eerder dus 5 dagen geleden afgelopen dinsdag had ik de echo en 00.00uur pregnyl gespoten.

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier fostimon gebruikt in combi met iui. Mocht je vragen hebben mag je me altijd een pb sturen.

Deel Deze Pagina