De nacht is goed verlopen. Vanmorgen wel even gebeld en zoals ik al dacht hoef ik niet te komen. Voor de zekerheid heb ik de controle bij de gyn naar morgen gezet. Anders duurde het nog een week en dat vind ik te lang. Heb alleen wat bruin slijm en menstruatiepijn. Vanmorgen schrok ik want had behoorlijke kramp maar had diarree en daarna was het weg.
Controle bij de gyn was goed. Hij heeft met de buikecho gekeken naar de baby placenta vruchtwater en ook gekeken of de lengte van de BMM goed was (niet specifiek gemeten) en of alles dicht zat Alles in orde. Hij was wel boos over het toucheren van de vk. Hij kijkt liever van de buitenkant. Verder nog steeds rust houden en bij verandering bellen. Volgende week ga ik weer. Kan me niks schelen, heb de afspraak laten staan. Ik vond de gyn vrij positief. Hij verwacht geen problemen omdat het telkens hetzelfde blijft en hij zei dat we gelukkig ook al de 24 weken voorbij zijn.
Fijn dat alles nog goed gaat met jou en de baby! Wel heel stom dat de vk gaat toucheren, je wil juist niks forceren :x Goed dat je volgende week weer naar de gyn kan. Hou vol!!!
Vanmorgen weer opnieuw roze slijm.. Maar mijn darmen zijn ook ontzetten pijnlijk misschien heeft dat iets getriggerd. Zit ik in dubio of ik weeeer moet bellen. Het is niet erger dan anders en gister nog controle gehad wegens het bruinverlies. Ik denk dat ik naar het algemeen spreekuur bel om te melden dat ik weer wat bloedverlies heb. En het dan even aankijk de rest vd dag. Wat denken jullie?
Wat is de afspraak die je hierover hebt met je gyn? Elke keer bellen lijkt mij niet nodig, maar ik zou doen wat je afgesproken hebt. Sterkte! Is wel heel naar als je er zó op gefocust bent de hele dag...
Bij twijfel of verandering bellen zei hij. Ik bel wel even naar het niet spoed spreekuur straks om te overleggen. Ik baal hier zo van. Enerzijds denk ik nouja dit kennen we danielle rustig blijven. Anderszijds ja maar wat als er nu wel iets is?
Ik denk dat het wel verstandig is om met iemand te gaan praten en duidelijke bel afspraken te hebben want wat ik lees ben je jezelf helemaal gek aan het maken zo (ook veel tijd over vanwege bed rust natuurlijk). Dit hou je geen weken nog vol zo meid en wat nou als baby gewoon vanaf 37 weken pas komt. Dat duurt nog zó lang. Er zijn toch verder ook helemaal geen aanwijzingen dat je prematuur gaat bevallen? Knuffel
Je hebt helemaal gelijk.. Bij twijfel bellen zegt mij niks..ik twijfel de hele dag. Er zijn in feite geen aanwijzingen alleen iets verhoogde kans op vroegtijdige ontsluiting.maar voor hetzelfde geldt blijft ze tot 42 weken zitten
Nou..werd eigenlijk haast afgesnauwd. Ik zei dat ik even belde overleg omdat ik opnieuw wat bloed verlies. Kreeg de reactie: nou je bent er bekend mee dus wat verwacht je? Nou uhm..gewoon overleg. In ieder geval moet ik bij veel en helderrood of veel pijn weer bellen. Ik heb er ook schijt aan want ik bel als ik dat wil. Het gaat wel om mijn kind. ..zo mondig ben ik nooit geweest.
Hai 25 weekjes gehaald.. Heb vandaag veel menstruatiepijn maar ook dit heb ik eerder gehad. De kleine is wat rustiger dus denk dat het om een groeispurt gaat. Omdat ik geen bloedverlies meer heb gehad, heb ik niet meer gebeld. Morgen weer controle..zie er tegenop. Ben heel bang dat de menstruatiepijn "iets doet".
Nou vandaag weer roze bloedverlies/slijm. Afgelopen week 2 keer geweest en alles in orde. De gyn verwacht dat hij bij deze zwangerschap hoort Er zit ook een soort patroon in lijkt het. Mijn b12 is wel flink gedaald naar 283. Niet te laag maar wel alert blijven. Ik ga op advies vd huisarts nog even overleggen met de gyn hierover.
Eigenlijk moet ik voor je gemoedstoestand dit niet zeggen en toch ook weer wel. Ik had bij m'n eerste zwangerschap ook steeds buikpijn en bloedverlies. Steeds weer mocht ik komen voor onderzoek, iedere keer niets aan de hand. Kweekjes genomen, echo etc. Bij 24 weken ook weer buikpijn en wat roze verlies, ik durfde niet te bellen, want kwam al steeds voor niets. Op aandringen van mijn moeder die op visite was toch naar ziekenhuis gegaan. Deze keer was het helemaal mis. Volledig verstreken cervix en 3 cm ontsluiting, vliezen puilden uit. Met spoed remmers, longrijping en met de ambulance naar het Radboud. Gelukkig nog kunnen remmen tot 27 weken. Een stemmetje zei de hele zwangerschap al dat hij te vroeg zou komen. Mijn advies, luister naar dat stemmetje. Liever 10 keer voor niets, dan 1 keer te weinig.
Hoi hoi Ik ben zaterdag weer geweest. Alles leek goed Vandaag weer wat meer bloedverlies en ga straks weer even bellen als dat zo blijft. Heb verder geen buikpijn op dit moment.
Bij mij is er wel wat aan de hand natuurlijk. Mijn baarmoedermond bloedt snel en er zitten wondjes op.