Ik heb het vermoeden dat me kleine meid last van haar tandjes heeft.... haar tandvlees is ook iets opgezet maar verder zie ik helemaal niks. Ze huilt snachts ineens.... Ze kwijlt niet meer dan normaal.. wel hadden we gisteren andere ontlasting dan normaal...soort spuitpoep. Kwijlt een baby altijd meer als de tandjes komen of hoeft dit niet zo tezijn? Sprongetjes tijd is al voorbij als het goed is.. of zou ze gewoon niet fit zijn.. Groetjes jantina
Kijk even haar verhemelte na, zie je onder een beetje wittige streepjes dan komen ze eraan, maar het kan ook nog wel weken duren, soms duurd het gewoon lang. Als je denkt dat ze erg last heeft kan je haar ook een zetpilletje geven, vraag je HA even hoeveel precies.
mijn eerste kwijlde nooit met tandjes dus het hoeft niet perse wij gebruikten trouwens bij hem lucovit tandvleesgel dat hielp hem zo goed
dat doet wesley ook nu ineens zo uit het niets.... ik dacht dat hij misschien aan het dromen is want het is ook zo weer over. en haar tandjes kan het natuurlijk ook heel goed zijn. (tandjes krijgen ze niet perce in hun sprongetje)