Buikje 3 wkn voor op groei

Discussion in 'Zwangerschap' started by Hopelouise, Jul 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

Jan 11, 2016
    273
    0
    0
    Net een groei echo gehad en alleen het buikje liep voor op groei! Ze woog naar schatting nu al 2537 gram (34 weken)

D'r beentjes en hoofdje liepen gewoon normaal alleen t buikje dus 3 weken voor
    Ze zei er niks van alleen dat de baby het goed heeft

Heeft iemand dit mee gemaakt? En hoe zwaar en groot was jullie baby bij de geboorte?

2. MissCx

MissCx Actief lid

hee ! ons zoontje loopt 4 weken voor met zijn buikomvang.. heb daardoor 2 x een suikertest moeten ondergaan ook omdat ik veel vruchtwater heb maar beide keren was mijn suiker goed gelukkig :)
    ze zeggen dat hij wel 8 pond kan wegen bij de geboorte.. haha nou we zullen het zien !

3. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

Jan 11, 2016
    273
    0
    0

Ze hebben bij mij niks gezegd over suiker of iets dergelijks
    Zal ik het zelf aankaarten?
    Jaa bij mij is het vruchtwater normaa zei ze,
    Beentjes en hoofdje ook, behalve haar buikje haha

Bij mij is ook gezegd dat ze eerder een 8ponder is dan een 7 ponder

Ik maak me een beetje zorgen, om haar buikje, ga het toch maar even navragen

4. MissCx

MissCx Actief lid

oh misschien omdat je niet te veel vruchtwater heb dat ze dan niet denken aan zwangerschap suiker.. maar je kan er altijd navragen voor de zekerheid ! ;)
    bij ons zoontje groeit de rest gewoon normaal, maar zijn buikomvang loopt ver voor en ik maakte mij daar eerst ook zorgen om.. maar alles gaat goed ( kwa hartslag , mijn bloeddruk en gewicht ) ze hebben het gewoon heel goed bij ons haha !

5. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

Jan 11, 2016
    273
    0
    0

Haha we geven ze voldoende te eten

6. saro81

saro81 Actief lid

Aug 12, 2014
    222
    32
    28
    Hier ook een baby die flink voorloopt. Ben nu 37 weken en met de 35 wk echo werd ze al geschat op 3450!
    Omdat mijn andere dochter ook groot was bij de geboorte had ik al een suikertest gehad, maar die was prima.
    Nu extra controles en groei echo's bij de gyn.
    Ze hebben me al gezegd me niet weer tot 42 wk te laten doorlopen zoals de vorige keer.
    Ik hoop dat ze zich voor 40 wk zelf aandient en anders hoop ik dat ze me vroegtijdig willen inleiden.

7. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Ja dit had ik ook.

Het buikje van mijn zoontje liep twee weken voor. Ik had niet abnormaal veel vruchtwater, maat had een zeer dikke placenta. Dit zorgde ervoor dat ik een erg grote buik had.

Zoonlief is geboren met 38.2 en is kerngezond. Hij was 7 pnd bij de geboorte. Was niets aan de hand.

Kan dus prima hoor 😊

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

Dec 19, 2011
    1,125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Mijn oudste liep met meerdere dingen voor en buik 3 weken. En die bleek bij 38+2 echt 8 pond te zijn. Hadden ze geschat op 6 pond.
    Mijn jongste liep 2 weken voor. 39+2 nog net geen 8 pond.
    Nu ook weer zwanger van een dikkertje. Hoop dat deze zich ook eerder aandient.
    Bij jongste en deze zwangerschap een suikertest gehad. Bij deze ook een groeiecho.

9. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ja hier! Gezonde jongen, geboortegewicht was 3770. Nu een maand oud en ruim 4,5 kilo. Groeit als kool :)

10. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

Sep 14, 2015
    358
    64
    28
    Female
    Over de geboorte kan ik nog niets zeggen.. maar ik heb met 30+5 een groeiecho gehad en toen zat eigenlijk alles wat ze opmeette al rond de 34 weken. Ze zei me rekening te houden met een grote baby. Ik schrok me een hoedje; aan mij zie je eigenlijk amper dat ik zwanger ben en ik ben ook maar 2 kilo aangekomen in al die tijd. Alle tests zijn goed en ook de suikertest gelukkig. Ik denk dat we af zullen moeten wachten..

11. Bumpie

Bumpie Bekend lid

Dec 28, 2015
    864
    523
    93
    Bij mij loopt ze qua buikomvang juist wat achter :(...

12. Bumpie

Bumpie Bekend lid

Dec 28, 2015
    864
    523
    93
    Wauw haha.. das flink :p

13. Doncky

Doncky Actief lid

Sep 14, 2015
    299
    1
    16
    Hier ook een buikje die 4 weken voor loopt.
    Met 32 weken zat buikje op ruim 36 weken. Meting was rond de 2450-2500 gram. Ben benieuwd naar de groeiecho met 36 weken.

14. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hier ook gehad,liep voor en onze oudste woog 4350 met 41wk,onze middelste 4140 met 39,5 en onze jongste 3830 met 38,4wk.... Heb dus lekkere dikkertjes op de wereld gezet ;)

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Mijn oudste dr buikje liep met 7 maanden 2 weken voor op groei, is uiteindelijk met 9 pond/exact 4500gr geboren. Mn tweede liep ook wat voor, werd 8 pond geschat maar toch met 7 pond geboren. Nu heb ik weer een groeiecho gehad en weer op 8 pond geschat..we gaan het zien.

16. Charlie

Charlie Actief lid

Dec 7, 2012
    454
    1
    16
    Bij beide zoontjes gehad. De oudste was 4042gr (39w) en de jongste was 4155gr (38w). Nu had ik ook een erg grote buik, grote kindjes, maar uiteindelijk zijn ze niet heel groot. Mijn oudste zoontje is zelfs aan de kleine kant nu.

Share This Page