Goedemorgen! Een stomme vraag misschien, maar ik heb vorige week een mk gehad. Het vloeien is op dit moment gestopt, krijg ik dan nu nog een menstruatie of was dit het? Ik weet even niet zo goed wat ik kan verwachten? Aangezien we er toch weer voor willen gaan. Ik vroeg het de vk bij de echo, maar kreeg er eigelijk geen duidelijk antwoord op.. Ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen
Ik heb precies hetzelfde. Mijn gyn zei dat ik het beste kon wachten tot m’n eerste aankomende ongesteldheid en vanaf dan weer je cyclus in de gaten te houden. Na de miskraam was op de echo mijn baarmoederslijmvlies te zien die heel dun was en de hele kleine eiblaasjes. Daaruit maakte de gyn op dat je weer aan het ‘begin’ van de cyclus zat, maar weet niet of dat voor iedereen geldt. Ik wacht nu ook weer af tot we weer kunnen beginnen
Zover als ik weet mag je direct naar een mk er weer voor gaan. Heel veel worden gelijk naar een mk weer zwanger
Thanks voor je bericht! Dat zei de vk wel inderdaad dat het wel weer mocht, alleen ik vraag me nu dus af of ik nu nog een "normale" menstruatie was of dat dat nog komt.
Mijn ervaring is dat na de miskraam, dus na het stoppen met de bloeding, ik weer mijn cyclus kreeg. Geen andere bloeding meer gehad behalve na 28 dagen een nieuwe menstruatie. Hoop dat je er wat mee kan! Succes de komende tijd.
Hier altijd na het starten van de miskraam precies 4 weken later een menstruatie. Maar het kan bij iedere vrouw anders zijn en ligt ook aan de zwangerschapsduur
Hier ook na t starten van de miskraam na 2 weken weer een eisprong en in mijn geval gelijk daarna weer zwanger ! Dus als jullie het zien zitten zou ik er gewoon weer voor gaan en geen cyclus overslaan!
Je krijgt nu eerst een eisprong als t goed is en daarna je menstruatie. Ke kunt je miskraam beschouwen als menstruatie
De bloeding van je mk is eigenlijk je ‘menstruatie’ het zorgt ervoor dat je bm weer ‘schoon’ is (over het algemeen) heeft de VK wel gecontroleerd of al het weefsel weg is? En is je hcg ver genoeg gezakt? Bij ieder persoon en zelfs bij iedere mk kan het anders gaan, je kunt netjes volgens je ‘normale’ cyclus je eisprong en menstruatie krijgen maar het kan ook even van de leg zijn. Om daar meer zicht op te krijgen zou je ovulatietesten kunnen doen als je je daar prettig bij voelt.
Wat ik je als tip wil geven is doortesten met goedkope zwangerschapstesten van de action tot ze wit zijn. Zo weet je dat je hcg weg is. En als je wilt zou je ovulatie testen kunnen doen vanaf t moment dat je zwangerschapstesten wit zijn. Om je cyclus een beetje in kaart te brengen als je dat zou willen hoor. Maar de zwangerschaps testen zou ik echt wel even doen
Bedankt voor je berichtje! Ik ben wel bij de vk geweest inderdaad, er was toen alleen nog verdikt baarmoederslijmvlies te zien. Ik heb afgelopen weekend een test gedaan, hier was nog een heel licht tuurstreepje te zien, dus ik vond dat het al best snel gezakt was. Ik ga er van uit dat als ik nu een test doe deze wit is, maar zal dat morgen even checken! Verder dan dit heeft ze niet gekeken, ze zei alleen dat als het vloeien na 2 weken niet over was ik even terug moest komen .
Thanks voor de tip! Inderdaad afgelopen weekend een tuurstreepje gehad, morgen nog even een test om te kijken of alles er uit is