Voorbereiden voor romantiek (thuis).

Discussie in 'De lounge' gestart door Mompelientje, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hallo iedereen.

Ik zou graag weten van iedereen hoe ze een romantische avondje organiseren.

Mijn man komt om 22:00 en ik heb hem al 3 weken niet gezien.

Ik heb een lingerie-setje gekocht bij de outlet store in Schiedam, massage olie bij de bodyshop, en cd gekocht van Joe (klus-muziek).

Maar wat zou hem super uber goed laten voelen? Hoe bereid jij een romantische avondje voor twee?

Ik zat te denken om frietje stoofvlees te eten met lekker Zuid Afrikaanse wijn. Ik weet echt niet hoe ik romantisch moet koken! :( Ook heb ik kerstkadootjes gekocht, maar ik wil denk ik dat hij het gaat uitpakken als we met de familie kerst vieren. Maareh, wat voor kadootje en kleinigheidje als hij thuiskomt? :(

Ik maak me nu druk, het is bijna 2 uur. Tijd gaat freakin snel. Help me met brainstormen <333 Alle tips zijn welkom!

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Je kunt je setje en massageolie ook inpakken?
    Dan wordt hij vast warm voor de avond begint.. ;)

Frietje vind ik niet heel erg romantisch, maar als jullie dat erg lekker vinden?
    Anders denk ik eerder aan een lekkere salade of carpaccio vooraf
    en lekker stuk vlees met frietjes erbij?

Maar misschien zonde, als het eten verpieterd nadat hij de cadeaus heeft uitgepakt?? ;)

3. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Je banner past prima bij een romantisch avondje :D.

Verder:
    Zijn favoriete maaltijd koken. Samen in bad / douchen.
    Kadootje... Kaartjes voor een concert of theatervoorstelling?

Succes!

4. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Da's goed idee, massage olie inpakken! Dan voelt hij speciaal en dan geeft ik hem een massage.

Salade lijkt me een goed plan en carpaccio ook.

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    eten dat je elkaar kan voeren... gewoon hele kleine hapjes...
    Misschien een kaasfondue?

Een lekker toetje (nu genoeg te vinden in de winkel dat al romantisch gepresenteerd wordt)
    Of als je zelf het toetje wil maken

Neem een champagneglas, doe hierin een sorbetijs daarna bijvullen met een bubbletjeswijn;)

Trouwens.... leuke avond vanavond;)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    volgens mij heb je alles zelf al verzonnen!

ik zou idd die massage olie ook inpakken en dat geven als cadeautje.

ik zou ook vooraf iets van een lekkere salade doen en dan frietjes en stoofvlees als hoofdgerecht en een lekker chocolade toetje na!

7. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Ik sluit me wel aan bij september08.
    Friet associeer ik niet met romantiek, maar met een snelle hap. Misschien zelfgemaakte lasagne, vlees uit de oven, biefstuk, vers fruit toe.

8. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Samen douchen hmmm, elkaar scrubben? Dat lijkt me ook vet romantisch! Maareh, ik heb helaas geen bad :(

Ik wil ook mooi make upje opdoen en dan gaat niet met douchen :(

Hmm theater, ik kan alleen nog niet zo goed Deens verstaan, maar bioscoop bonnen lijkt me een goed plan. Twilight kijken? xD

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Komt helemaal goed hoor ik al.. ;)

Heel veel plezier!!!

10. lalala

lalala Lid

29 okt 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo leuk! Ik ben dol op romantische avondjes! Even snel reageren als ik nog niet te laat ben. De laatste keer heb ik een "speurtocht" door het huis gedaan met in iedere kamer een briefje met iets liefs erop geschreven en een kaarsje en bij sommige een klein cadeautje (hij begon in de gang met een borreltje en briefje en eindigde in de slaapkamer met mij ;) )Het briefje vertelde hem naast iets liefs over hem ook waar hij daarna heen moest.
    Super veel plezier samen!

11. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij krijgen jullie een leuke avond. Veel plezier gewenst!

12. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij stoken nog wel eens ladingen kaarsen. Ooit eens een enorm hart gemaakt van waxinelichtjes en die aangestoken, vlak voordat hij thuiskwam! Deze stonden gewoon op de vloer in de woonkamer! Het is dan overduidelijk dat je wilt investeren in een romantische avond!

Maar hou er rekening mee dat hij ontzettend moe kan zijn! Laat dat je dromen niet verpesten!

Heel veel plezier toegewenst!

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hey meid

Wonen jullie nu weer in NL omdat je de lingerie in NL hebt gekocht? (nieuwsgierig :D)

Misschien als hij thuis komt zijn lekkerste gerecht klaarmaken, kaarsjes aan, bad aanzetten als je die hebt..

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Veel plezier :D

Ik zou denk iets van mosselen eten ofzo, kun je elkaar lekker "voeren"! Gezellig bij kaarslicht! lekker wijntje erbij!

anders hem opwachten in (alleen) een grote jas ofzo ;) :p

Op een vruchtbare avond ;)

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was het gister? Of is gister nog bezig;)

16. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Was ook al een beetje benieuwd.. haha..

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    En en en???:D

18. Jel

Jel Niet meer actief

Haha, wat een topic.

Die is vast nog aan het nagenieten. ;)

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wil alleen even zeggen dat ik het super lief vind dat je dit voor je mannetje doet! Als ik een man was dan zou ik willen dat jij mijn vrouw was hihi!!!!

20. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi mensen, wil je weten hoe het is gegaan? Wheheheh :D

Mooie make uppie (smokey eyes en lipgloss en mijn huid effe gemaakt met foundation). Mijn haren mooi geborsteld. Ik voelde me enorm sexy. Normale dagelijks leven voel ik me nooit zo en draag weinig make up.

Kerstalbum van Joe - Home is the Essence of Christmas (van die lekkere KLUS-Muziek!).

En jawel! Hij kwam thuis eergisteren om 22:00. Ik in sexy lingerie maar dan bedekt met m'n gewone thuispakkie.

Ik had voor hem aardappel gratin gemaakt met kip en champignons. Eerst voorkoken en dan 45 minuten lang in de oven. En had rose wijn gekocht uit Zuid Afrika. Smaakte lekker zoet! Yum, yum. (zoals je weet ben geen kei met koken) Hij vond de eten heerlijk!
    Ik werd helemaal verlegen en dat heb ik altijd als ik hem zolang niet heb gezien.

Ik heb tegen hem gezegd dat ik kadootjes heb gekocht en dat hij pas in kerst mag uitpakken. Maar ik heb massage olie ingepakt van de body shop. Dat was een uitstekend idee! Mooie kerstlichtjes en kaarslichtjes waren aan in de slaapkamer. En de bed mooi gemaakt.

Hij zag een grappig strikje achter m'n rug en toen zei ik: verrassing! Maar eerst pakte hij uit de massage olie. Ik kleedde mezelf uit en hij ook en gaf hem massage hihihi. En daarna een erotische massage okie! :D

:p

Deel Deze Pagina