even van me afblazen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinder3, Mar 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    heel goed noesje, zoals k eerder gezegd hebt bij jullie is t maar n klein dingentje. dat zegt mijn gevoel. laat kijken wat vr bloedgroep je hebt bijvoorbeeld. als t rh negatief is is dat het probleem geweest.
    en weten is minder erg dan onzekerheid.t komt allemaal goed!
    veel succes!

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Nou meiden 23 maart hebben we een afspraak. Gelukkig best snel, dan hebben we hopelijk snel een beetje zekerheid.

wat mijn bloedgroep is weet ik echt niet, maar dat kunnen ze vast en zeker nakijken.

Chillin, jeetje meis 98 rondes is niet niks.

Belize, ik hoop dat jou gevoel klopt [-o< ;)

We zullen zien, vind het best spannend eerlijk gezegd.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Nog 2 weken en dan is het zover, vind het best spannend eigenlijk.
    Weet totaal niet wat ons te wachten staat, doen ze bij de 1e afspraak al gelijk onderzoeken?, enz.
    Ik moet 3 dagen na de afspraak bij de gyn ongie worden, kan dit kwaad?

Heb het er gisteren nog met mijn man over gehad, hij zei schatje het komt allemaal wel goed als we geweest zijn hebben we het er nog wel over om misschien toch de mm in te gaan maar dat zien we dan wel.

Onze klusperiode is er ook weer :D alleen ben hardstikke ziek, ben vanaf vorige week vrijdag gevloerd door de griep :( gelukkig gaat het vandaag ietje beter, koorts is gezakt dus hopelijk vanavond aan de klus ;)

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Het valt echt hartstikke mee. Standaard gaat een eerste bezoekje aan de gyn als volgt: Vragengesprek, inwendige echo (afhankelijk van waar je bent in je cyclus), soms uitstrijkje, bloed prikken, potje mee voor zaadonderzoek man.

Bij jullie zullen ze waarschijnlijk ook aanvullend onderzoek doen ivm de MK.

Succes!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    ik moet 3 dagen na bezoek aan gyn ongie worden, doen ze dan een inwendige echo denk je?

6. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meide
    ik heb hier niet zo heel veel recht van spreken want ik heb ook 2 kinderen gekregen door verkeerde anticonceptie bij het verkeerde lichaam al was ik er heeeeeel erg blij mee.
    wat jullie ook zeggen het is gewoon echt een wonder en iets waar je voor moet zorgen en koesteren
    ik hoop dat het wat op levert bij je en dat het allemaal goed mag zijn en er niks aan de hand is en als het niet helemaal oke is is het ook geen ramp soms heeft de natuur een zetje nodig en dat geeft helemaal niks je komt er dat weet ik zeker

alleen kan ik me ook heel goed voorstellen dat je het je anders had voor gesteld en gewoon lekker zo zwanger wilt worden!

meide succes hier

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Nog 2 nachtjes slapen en het is zover 8-[
    We vinden het allebei best spannend, we zijn benieuwd wat we allemaal gaan bespreken en of ze gelijk onderzoeken gaan doen, en natuurlijk dat de 1e stap gezet is nu.

Ik ben er toch wel bezig hoor, hoe dichter bij de afspraak hoe meer ik er aan denk :oops:
    Ik ga vanmiddag lekker met me schoonzussie shoppen dus ff lekker mijn gedachten ergens anders op zetten ;)

Ik laat het jullie weten hoe het is gegaan maandag.

Liefs Noesje

8. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

Feb 21, 2009
    281
    0
    0
    Hallo Noesje,

Ik zit net je verhaal met verbazing te lezen. Dat de HA je niet veel eerder heeft doorgestuurd? Nou ja nu ben je er in ieder geval klaar voor.
    Spannend hoor nog 2 dagen.
    Ik wou je even heel veel succes wensen bij de gyn.
    Ik ben zelf pas begonnen zit nu in ronde 1 de eerste serieuze ronde. Succes meid.
    Hou ons op de hoogte?

Groetjes Bolle Buik

9. anja209

anja209 Lid

Sep 18, 2008
    66
    0
    0
    Heel veel succues meid, ik hoop voor jullie dat alles goed is en dat je snel een positest hebt, ik hou dit topic in de gaten

10. anja209

anja209 Lid

Sep 18, 2008
    66
    0
    0
    een vriendin van mij heeft al 2 kids en nu is ze zwanger van een tweeking binnen 3 maand was het raak en nu loppt mv al te klagen ze heeft op haar manier overal last van en dan denk ik bij me zelf waarom zei wel an ik of anderen niet het dan zo oneerlijk he

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Nou meiden we zijn geweest en ja hoor we gaan de mm in.

na inwendige echo was al heel snel duidelijk dat ik endometriose heb, en hoe, ik heb op mijn linker eierstok 2 flinke cystus zitten aan de buitenkant, ze zijn allebei net zo groot als mijn eierstok. :cry: :cry:

Nu gaan we eerst het zaad van mijn man onderzoeken en bij mij bloedonderzoek, bij dat bloedonderzoek prikken ze ook gelijk op bepaalde stofjes ivm de endo en dan gaan we bespreken hoe we het gaan behandelen, eventueel met hormonen of anders operatief verwijderen.
    We gaan ook een samenlevingstest doen, dus moeten we de dag voor eisrpong klussen en dan de dag erna naar de gyn, die gaat dan weer even bij mij binnen kijken.

Het was wel even een flinke klap moet ik zeggen, ben flink geschrokken, maar nu weten we wel meer en ook waarom ik altijd die ontzettende pijn links heb bij menstruatie en waarom het zwanger worden langer duurt.

bedankt voor jullie lieve reacties.

Liefs Noesje

12. mychat

mychat Actief lid

Jun 3, 2008
    214
    0
    0
    Hoi Noesje,

Wat fijn en toch ook weer vervelend dat jullie nu weten wat er aan de hand is. Nu kunnen jullie misschien wel wat geruster er mee bezig zijn.

Succes!

Ik duim voor jullie.

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Zit ik vorige week tegen de gyn te vertellen dat ik altijd mijn klok
    erop gelijk kan zetten wanneer ik ongie wordt, op 2a3 keer dat ik
    1 dag overtijd was, ben ik nu ineens 4 dagen overtijd. :(

Wel vandaag de hele dag het weeige ongie gevoel en buikpijn
    maar verder nog niks te zien. Echt het toiletpapierdrama na ieder
    wc bezoekje :oops: :oops:

Ik denk dat het een beetje door de spanning komt misschien :rolleyes:

Als ik morgen niet ongie ben (wat denk ik wel zo zal zijn) ga ik er
    dinsdag maar eens een testje tegenaan gooien.

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Vanmorgen ongie geworden

15. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Gatver meisje, das echt balen!

Heel veel sterkte met de ongi, endometriose en alle onderzoeken die nog gaan volgen!

Ik hoop dat je echt snel zwanger mag worden en blijven!

Knuffel, Lucia

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Thanx Lucia.

Ik ben een nieuw topic begonnen bij vruchtbaarheidsbehandelingen onder: Endometriose en nu?

Liefs Noesje

17. hallokarinahier

hallokarinahier Actief lid

Feb 22, 2009
    116
    0
    0
    Secretaresse
    Provincie Utrecht
    Hoi Noesje,

Ik ken de verhalen, mijn zusje is vorige maand bevallen van
    "een ongelukje". Tis echt een scheetje =P~ !

Anyway, wij zijn nu al 4 jaar bezig en ik hoop zo dat we dit jaar een :baby: mogen verwachten!
    Hebben nu lang genoeg gewacht :)

Succes!

18. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat ga ik zeker volgen!

@Hallokarinahier; jij ook heel veel succes, jullie hebben zeker ook lang genoeg gewacht!

En ikke maar klagen met m'n twee jaar...

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Maakt niet uit, klagen over je 2 jaar hoor Lucia,
    toen wij begonnen klaagde ik iedere maand,
    en iedere maand is er een hoe lang het ook uit eindelijk duurt.

Share This Page