Als je in de buurt zou wonen en ik al klaar was met verhuizen had ik je kindje zo in huis genomen hoor! Vind ik hartstikke leuk, ik heb er zelf 2 kleintjes en ben altijd thuis en hou van mensen helpen! Zou het zo voor je doen.. Veel sterkte toegewenst ..
Jeetje christy. Maar ik zou zeker voor de opname gaan. Misschien ben je als je eruit komt wel een heel ander mens. Wat betrefd je vriend. Sorry dat ik het moet zeggen maar this gewoon een l*l. Je hebt toch alles over voor je gezin en vooral voor de vrouw met wie je al een tijd samen bent. ( vrij kan je altijd krijgen, er bestaat ook niet iets van zorgverlof en dit is niet zomaar even een dagje vrij nemen omdat je verkouden bent ofzo). Sorry maar ik had hem zo'n harde schop onder zijn hol gegeven dat hij nooit meer zou kunnen zitten. Ik zou even contact opnemen met de psygoloog. Kijken wat hun zeggen m.b.t. opvang van je zoontje. Ik denk dat bureau jeugzorg er dan wel aan te pas zou komen maar je zoontje moet natuurlijk wel goed opgevangen worden in die weken dat jij er niet bent. En tja this je moeder maar dat ze nog geen eens voor haar eigen dochters bestwil de zorg op wil nemen vind ik een hele slechte zaak.
Ik ben het allemaal zo beu, de psychologe zegt dat ik echt geen andere keuze heb omdat het nu al zo erg met me gesteld is, het is ofwel opgenomen worden ofwel niks doen en dan pleeg ik zelfmoord en ik heb echt veel zelfmoordneigingen en pogingen. Pfff... Ik word er zo enorm moe van. En niemand in mijn omgeving die me steunt, ze vinden precies dat ik me aanstel.
Ja idd , maarja sommigen hebben gewoon een rare moeder.. zoals ik, ik snap haar situatie want ik heb ook niemand anders die mijn kindjes zou kunnen hebben eventtjes, nog niet eens om een uurtje op te passen! Ik zou haar ook graag willen helpen als ze niets anders kan. Weet alleen niet waar ze woont..
Wat wil je nou eigenlijk van ons. Sorry maar ik kan het even niet vatten. Als het het beste voor jou is om opgenomen te worden dan moet je dat doen !!!! En dan kan je kindje bij een zp'er. Aan jou is de keus. Hier wordt je iig wel gesteund maar je moet wel effe doorbijten hoor. Hoe moeilijk het ook is en ik weet waar ik over praat, want dat hebben we pb besproken. Kom op !!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey meis waar woon je eigenlijk? In de buurt van Arnhem toevallig? Anders zou ik graag eens met je af willen spreken hoor, wie weet kan ik je wel helpen
En dan nog "kan"jou vriend geen vrij krijgen? Wat is nou belangrijker, Werk of jij en je kind( kwestie van leven en dood lijkt me) Als jij zelfmoord pleegt zal je vriend ook voor je zoon moeten zorgen. Ik merk dat jij er niet uitkomt dus ik zou als ik jou was contact opnemen met je psycholoog en samen regelen wat er met je kind gebeurt.
Ik wil niets van jullie, wou gewoon mijn verhaal even kwijt! Denk je dat het gemakkelijk is om mijn kindje zomaar in handen van "vreemden" te geven? Ik ga hier echt niet over discusiëren hoor, ik weet hoe ik me voel en dat is slecht!!! En ik kan nergens mijn verhaal kwijt, alleen hier en bij mijn psycholoog, ik verwacht geen medelijden, gewoon een lezend oog in dit geval.
En dan nog "kan"jou vriend geen vrij krijgen? Wat is nou belangrijker, Werk of jij en je kind( kwestie van leven en dood lijkt me) Als jij zelfmoord pleegt zal je vriend ook voor je zoon moeten zorgen. Ik merk dat jij er niet uitkomt dus ik zou als ik jou was contact opnemen met je psycholoog en samen regelen wat er met je kind gebeurt.
maar jouw man moet echt een schop onder zijn hol krijgen. Wat als jij er niet bent (om wat voor reden dan ook - bedoel er niets mee te zeggen), dan is jouw kleine dus eigenlijk aan zijn lot overgelaten. Jammer voor zijn baas maar hij heeft recht op verlof. Jouw herstel gaat voor!!
Hij heeft al dikwijls genoeg laten merken dat zijn werk belangrijker is dan wij, toen ik ziek was heeft ie naar zijn werk gebeld om te zeggen dat ie niet kon komen omdat ie voor onze zoon moest zorgen, ik kon echt niet. Hij was toen heel lastig en boos naar mij toe en na 2 dagen wou hij echt persé weer gaan werken, terwijl ik nog niet volledig in orde was. Wat kan hem dat nu schelen, tis altijd maar werk, werk, werk!
Beter aan een vreemde voor een tijdje geven dan dat Jelle geen moeder meer heeft omdat ze zelfmoord heeft gepleegd.. Ik heb iig mijn hulp aangeboden.
En zou je het denk je wel aannemen dan als er dames van zp zijn die in Belgie wonen en niet zo ver van jou af wonen, die aanbieden voor jouw kind te gaan zorgen? Het is denk ik niet anders dan dat je kindje tijdelijk toch ergens heen moet. Zou je dat doen?
Idd in België, als ik het me goed herinner. @Christy; kijk even hier om opvang te zoeken. KDV's hebben meestal wel een plaatsje vrij voor kindjes die onverwacht opgevangen moeten worden.; Kind & Gezin - Opvangadressen niet wegdoen (even naar beneden scrollen) En ik snap dat het werk dat je vriend niet blij is als hij zo'n lange tijd zorgverlof oid neemt, maar dat is maar bijzaak, toch? Het is toch belangrijker dat jij helemaal beter wordt? Wat gaat ie dan met jullie zoontje doen als je er daadwerkelijk niet meer bent? (sorry, ik ben cru soms) Sorry, ik weet dat je er niks aan hebt, maar hij klinkt echt als een lul...
Wat zegt je partner ervan dat je opgenomen moet worden? Als hij net zo laks reageerd op dat als dat hij op alles doet, nou wat voor een vader is het dan. Sorry maar begrijp niet waarom je nog bij de sukkel blijft dan. Je hebt er niets aan dat zeg je zelf, dus als hij er helemaal niet zou zijn maakt het ook niet uit. Komt alleen maar thuis om te vreten en te slapen. Ik wordt gewoon boos erom he. Zie me gelijk zitten hier dat mijn vriend geen reet zou doen. ooooo die zou het zoooo slecht krijgen. Zou hem vanuit het raam hier naar beneden pletteren. Ik en mijn zoon gaat echt voor alles.
Ik heb er met mijn psycholoog over gesproken net en ze gaat samen kijken voor een oplossing voor mijn zoon. Ik zou het liefste hebben dat ie bij mijn moeder of mijn vriend blijft, gewoon omdat ik ze ken, maar ik zie wel wat de psycholoog zegt, misschien ook via kind en gezin. Dank je wel voor de links, hoor.