Even van me afschrijven: Ik moet worden opgenomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vind het heel erg wat je nu doormaakt, verschrikkelijk lijkt me dat! Maar vind het onwijs stoer van je dat je er aan gaat werken!

Toch wil ik het ook even voor je vriend opnemen. Ik kan me nl heel goed voorstellen dat hij niet begrijpt wat er in je omgaat, en daardoor dus ook vol frustraties zit. De manier waarop hij met je omgaat praat ik niet goed, daar worden jullie beide niet beter van maar wat is de juiste manier dan wél om met een depressief persoon om te gaan? Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook niet zou weten.

Is het misschien niet een idee om ook je vriend eens met een psycholoog te laten praten? Of een praatgroep voor familieleden van depressieve mensen. Wie weet begrijpt ie jou ook dan beter?

Wens je heel veel sterkte en succes hoor!

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Moeilijk hoor! Je zo voelen en dan geen begrip krijgen van degene die je het meest zou moeten steuen. Erg lastig. Maar kies voor jezelf, jij moet de rest van je leven met jezelf verder, en dat moet nog een flinke tijd zijn!

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Waar woon je als ik vragen mag ? Heb niet het hele topic gelezen dus miss heb je het al gezegd maar als je in de buurt woont wil ik best wel eens met je praten over het eventueel oppassen op je kleine uk zo lang je het nodig hebt ..

zelfs als je straks uit ZH ben en we wonen bij elkaar in de buurt dan ben ik wel bereid om bv een dagje op te passen oid ...

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Meid, ik heb geen advies voor je, maar wil even zeggen dat ik je zo dapper vind!! Ik weet hoe het voelt om onder in die diepe,diepe,diepe put te zitten. Het is dan zo moeilijk om hulp te zoeken. Dat is echt een enorme stap. Maar wel een enorme stap in de goeie richting. Ik vind het heeeeeeel erg knap van je dat je dit doet. Zet hem op meis!! Ga voor een beter leven!

KNUF!!

Deel Deze Pagina