Wat een geldklopperij!

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey dames,

Ik heb van het weekend een hele mooie deken cadeau gekregen van mijn schoonouders. Hij is van Lief!, een ledikant deken.
    Nu zei ik dat ze gek was, een deken van € 45 te kopen ( ik had 'm zelf op mijn lijstje staan om te kopen ) € 45 zei ze? Nee € 70!

Nu heb ik op de website gekeken en daar staat hij voor € 44,95 op. En op het prijskaartje ( dat afgeplakt was ) stond € 69,95 :$

Hoe de n**k kan dat zoveel schelen? Ze heeft 'm gekocht in een Lief! winkel, en ik snap best dat het in de winkel een tientje duurder is, maar dit is € 25 meer! Ik vind dat echt veel geld.
    Dat miens zit nooit op internet, en dus ook niet in de Lief! webwinkel dus ze had dit ook echt niet geweten.

Voel me ook erg lullig, € 70 voor een deken?! Maar goed, ze wil het graag geven.
    Maar dan nog, waarom vragen ze € 25 meer?

Ik ga morgen meteen bellen. Heb tegen haar gezegd dat ze hem maar moet ruilen, en dat ik 'm dan wel via internet bestel en dat ze die € 25 lekker in haar zak moet steken.

Ben gek op spulletjes van Lief!, maar dit vind ik gewoon een beetje belachelijk.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dat is inderdaad belachelijk zeg! zou zeker even contact opnemen want dat slaat echt nergens op.

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

is het niet een internet only aanbieding of iets? Heeft de bart smit ook wel eens. Als je op internet besteld scheelt het vaak ook een heleboel. Maar daar staat dan ook echt bij ''internet ONLY''

Want vind het wel raar inderdaad. Gewoon terug brengen en dan op internet bestellen!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wel erg absurd zeg!!! 25 euro meer! ik had dat toen ook met een truitje van lief me tante had die voor me gekocht en ik zag ineens dat hetzelfde truitje op de webwinkel 20 euro goedkoper was echt heel raar

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hier een grote fan van lief ;)

het kan ook zo zijn dat er een andere prijs sticker of een % korting stickter opzat die er nu afgehaald is, :)

heb er ook een keer ruzie overgehad met vriendlief (A) Trui gekocht (nog niet zwanger gewoon voor de heb, noem me maar gek hebben we dat ook weer gehad :)) was nu €5,= maar opt kaartje stond nog 30 euro.. :) dus zodoende.. :)

Lief(s) ;)

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

echt belachelijk! Ik begrijp sowieso niet waarom het in de winkel duurder moet zijn. Gewoon een lijn trekken, anders wordt er nooit meer wat gekocht in de winkels.

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    jeetje wat een verschil! idd terugbrengen en via internet kopen!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Sjonge wat een verschil zeg! Ik zou het terug brengen en het via internet bestellen!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja gaan wij nu ook doen. Maar ik ga morgen toch even bellen, wil graag weten wat er nu de reden van is...
    Stelletje poeperds.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    I only cry when ugly people look at me!

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hahaha

verkeerde toppic? hahaha

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik heb het een keer gehad bij prenatal met een combisleeper. Was op de site 65 euro, in de winkel 85.
    Na navraag was het een "internet only" actie. Heb em teruggebracht en online besteld. Vind dat zo iets idioots

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Owwww dom dom dom....wilde dit bij het 'crea topic' neerzetten!

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wat achterlijk zeg! Ben benieuwd wat ze ervan zeggen en idd gewoon terugbrengen.

Wel een lief cadeau trouwens van je schoonmoeder!

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Is wel een beetje groot prijsverschil inderdaad..
    Ik zou er ook over op bellen en dan terugbrengen,en lekker via i'net bestellen hoor meid!;)

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nounounou zo lelijk ben ik nou ook alweer niet heur!

Hmmm het lijkt me geen internet only actie :( Maar ik bel morgen sowieso.
    En inderdaad, erg lief van mijn schoonmoeder... voor de verandering ;) ;)

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Is de ene niet een wiegdeken en de andere een ledikantdeken?

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee, dat dacht ik dus eerst. Maar dat is het niet.

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!!

en gebelt? hoe is het afgelopen?

liefs x

20. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid