Hoi allemaal, Onze dochter wordt eind april 1 jaar en wij hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan. Ik vind het superspannend en ben benieuwd of er meer dames zijn die in deze situatie zitten? Groetjes Milou
Spannend inderdaad! Onze dochter is pas 1 jaar geworden en wij gaan ook voor een tweede kindje Hopelijk snel een positieve tekst
Ja hier onze zoon is net 1 geworden. Ben nu ongi en was er deze maand verdrietig om. We hadden er al meer over gepraat maar dit gaf toch wel de doorslag voor ons. Succes allemaal Liefs paula
Elvina; leuk!! Zijn jullie ook net gestopt met de anticonceptie? Deze maand wordt het onze eerste poging!! Bij onze dochter was het na 9 maand definitief raak. In de 8ste maand hadden we een vroege miskraam. Hoop dat we het niet nogmaals meemaken. Ik houd je op de hoogte. Groetjes
Ja ik ben pas net gestopt met de pil. Ik dacht afgelopen week eisprong te voelen dus ik ben benieuwd! Bij mn dochter was ik meteen zwanger maar toen was ik al lang gestopt met de pil. Wat naar een mk, hoop dat jullie snel een positieve test hebben en alles goed gaat!
Hoi meiden, Onze zoon is bijna 9 maanden en wij zitten nu in de tweede ronde voor een tweede bij onze eerste zijn we in ronde 10 zwanger geraakt! Dus hoop nu wat sneller maar goed we wachten het af Xxx
Hoi milouu Ja we gaan ervoor we bleven de laatste maanden maar bezig met wat als dit wat als dat. Gister zei mijn man weet je als wij deze wens hebben maakt het niet uit er is altijd wel.iets waarom je het niet nu zou doen. Gewoon ons hart volgen en zien waar het eindigd. Over onze zoon hebben we trouwens een jaar gedaan met wat maanden pauze vanwege ons huwelijk. Ik wilde niet dat mijn uitgezochte jurk niet meer zou passen. Uiteindelijk ongesteld (bahbah) op mijn trouwdag was al een jaar van de pil dus niets aan te doen. Dit was de laatste keer maand erop zwanger van mijn zoon. We zijn benieuwd hoe het zal gaan en vinden het zeker spannend. Groetjes paula
@elvina en mirandav hopelijk allemaal snel een positieve test! Gezellig hopelijk blijft dit een actief toppic. Kunnen we gezellig ideeën uitwisselen. Groetjes paula
Ja maar nog even geduld hebben voor we kunnen testen hihi! Moeilijk Straks even naar de stad, even wat testjes halen! Gebruiken jullie ovulatietesten? Ik heb het nog nooit gedaan dus wil het eens proberen
Heey meiden ! Ik wou me graag aanmelden bij jullie, schrijf ook al op een andere topic maar het lijkt me leuk om ook wat andere meiden te leren kennen hier onze zoon is bijna 1,5 en zitten nu in ronde 2, bij ons eerste heeft het uit eindelijk een jaar geduurd, we zullen zien hoe het met de 2e mag gaan heb zelf pcos dus kan alle kanten op .. Zal ff bij lezen
Gezellig welkom! Nee geen ovulatietesten ga deze ook niet gebruiken. Bij onze zoon ook niet we zien wel waar het schip strand. Voel meestal mijn eisprong goed aankomen. Ik ben ook benieuwd hoelang het deze keer gaat duren heb geen anticonceptie meer gebruikt buiten condooms dus hoef gelukkig deze keer niet te ontpillen. Word al een gezellig topic zo. Groetjes
Mijn dochter word Juli alweer 4 en ik word helemaal van de kriebels voor een 2de!! Ik hoop dat het deze keer wat word aangezien ik zwaar misselijk ben en steeds krampen vanonder heb maja dat word toch even afwachten Ik word eind dit jaar 25 dus vind het mooie leeftijd voor een broertje/zusje Sterkte en ik hoop dat het snel lukt!! :*
@paula ja dat heb ik dus ook.... ben je verder wel lekker regelmatig? ik heb mn inplanon 5 feb laten verwijderen .. dat is idd erg fijn dan kan je meteen los haha!! @sadier spannend! !! kan me voorstellen dat je de kriebels hebt haha! vanaf wanneer mag je testen??
@frysk Klinkt misschien heel stom maar mijn nod is pas de 18de.. Ligt nog zover weg maar toch sinds gister inene misselijk en krampen onderin, last van me tepels en voelt alsof ik ongi moet worden maja dat ligt ook te ver weg! Van mijn dochter was het letterlijk in 1 wip hihihi
Hoi, zou ook graag meeschrijven Dit weekend besloten ook te gaan voor een tweede. Heel lang getwijfeld, riep na de geboorte van mijn dochter nooit meer. Vond de bevalling niet zo leuk. Maar toch de kriebels zijn er weer. We zijn nog niet compleet voor mijn gevoel. Woensdag afspraak bij de ha om mijn spiraaltje te laten verwijderen en dan zien we wel. Bij de eerste was ik ook gestopt met de pil in april en toen in juni zwanger, afwachten hoe het deze keer zal verlopen Jullie zijn wat dat betreft al wel een stapje verder, erg spannend! Veel succes allemaal!
@cc93 zo te horen ging dat ook vrij vlot bij jou! Hopen dat het nu ook zo snel gaat, bij mij duurde het 10 maanden om te ontpillen van de prikpil. Heel veel succes en klus se