Snap er niks meer van nu.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Drieka, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik vraag me toch wel bepaalde dingen af eigenlijk, ik ben 6 april gestopt met de pil en 8 april pil-ongesteld geworden, daar was ik binnen 5 dagen vanaf.

Ik heb donderdag 18 april echt buikkrampen gehad en dikkere witte afscheiding dus dacht echt dat ik toen mijn eisprong had, heb verder geen ovulatietest of getempt, is voor ons pas de 1ste ronde dus wilde het aan moeder natuur overlaten.

Bij een regelmatige cyclus zou ik dus gisteren mijn NOD hebben gehad, ik heb sinds verleden week pijnlijke tepels en ook een paar dagen wat meer dunnere doorzichtige afscheiding gehad maar verder nergens last van, sinds zondag heb ik gevoelige borsten en echt die menstruatiekrampen, voordat ik de pil slikte was het zo dat als ik krampen kreeg ik binnen 12 uur ongesteld was.

Nu heb ik dus nog steeds krampen, meer vermoeidheid, pijn in mijn onderrug en pijnlijke borsten maar nog geen ongesteldheid.

Ik heb verleden week eens een testje er tegenaan gegooid maar die was negatief.

Is het dan toch mogelijk dat ik zwanger zou zijn of nu pas een innesteling heb? Ik heb gelezen dat dat gemiddeld 1 week na de eisprong is maar toch meende ik echt 18 april een eisprong te hebben gehad dus dat is al eventjes geleden.

Ik snap niks meer van mijn lichaam en omdat dit allemaal nog nieuw is kan ik ook niet met voorgaande maanden vergelijken.

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Denk dat het gewoon ontpillen is!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat zou ook goed kunnen maar normaal word je toch gewoon ongesteld circa 2 weken na een eisprong?

4. Ik heb precies dezelfde klachten gehad tijdens het ontpillen van de diane35.. Maar na 2,5 maanden ontpillen bleken dit ook mijn eerste zwangerschapssymptomen te zijn... Ben tussendoor helemaal niet ongesteld geweest. Dus het kan alle kanten opgaan...

5. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Maar hoe weet je zeker dat het je eisprong was?
    En wanneer heb je getest? Anders nog een testje proberen

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Het lijkt er op dat je afgelopen zondag je ei hebt gehad, omdat je het hebt over dunne, doorzichtige afscheiding?

Maar het kan ook ontpillen zijn. Heb dr zelf ook veel last van

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik weet dat niet 100% zeker maar aan de hand van mijn afscheiding en buikpijn die ik toen heb gehad herkende ik dit wel als een eisprong (die klachten had ik ook voordat ik de pil gebruikte tijdens de eisprong, was toen erg regelmatig).

Ik heb net voor de zekerheid nog een testje gedaan maar die was helaas negatief.

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja dat begon ik ook ineens te denken, nou geklust hebben we sowieso dus dat is mooi meegenomen als dat echt mijn ei is geweest, maar heb nog steeds zo'n giga krampen, heb echt het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden maar het komt niet.

Ik had 18 april ook een avondje krampen maar toen had ik dikkere witte afscheiding en dat zou afscheiding zijn die je dus na een eisprong zou hebben, die dunnere doorzichtige afscheiding heb ik dus meer vorige week gehad, daarom snap ik mijn lichaam niet meer :D

Ik heb liever dat ik gewoon ongesteld wordt en op naar de volgende ronde dat nu zo in onzekerheid, maar ja ik moet niet klagen als ik sommige vrouwen hier op de site lees die soms een cyclus van 100 dagen hebben moet ik gewoon geduld hebben.

Het vervelende vind ik persoonlijk is dat ik echt altijd heel erge krampen heb rond mijn menstruatie en dan lig ik ook echt met een kruik opgerold op de bank en die krampen heb ik nu ook al sinds zondagavond en klap soms echt dubbel pfff.

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ja ellendig he... Ik heb ook al sinds ik ben gestopt ben met de pil, elke dag steken, krampjes, verschillende soorten afscheiding, etc....

Elke dag denk ik: Ja NU ga ik ongesteld worden. Of, ja ik ben NU ECHT zwanger :)
    Maar helaas pindakaas. Ik had dit van te voren ook niet verwacht.

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nee ik ook niet, natuurlijk wist ik dat ik ging ontpillen, had ook de eerste 2 weken vreselijke hoofdpijn elke dag en toen dat voorbij was dacht ik, lekker naïef, dat het ontpillen voorbij was :D.

Dat een zwangerschap wel eens een jaar kon duren wist ik ook, maar hoor ook wel eens dat vrouwen in ronde 1 al zwanger zijn dus stiekem hoop je dat dan toch haha, heb nu in 1 maand al stiekem 4 testen gedaan omdat ik zo hoop en ermee bezig ben.
    Nu heb ik zoiets van ik ga het nu afwachten en kijken hoe mijn lichaam reageert en maar het beste ervan hopen.

Deel Deze Pagina