Vrolijk kerstfeest als eerste! Ok ik zal proberen het verhaal duidelijk neer te zetten.. Ik ben mama van twee kindjes en zit in ronde 3 voor de derde. Cyclus: 25 dagen (laatste 3 mnd iig) Eerste dag menstruatie: 30 november (avond laat) Ovulatie: 14 december LF: laatste keer 12 dagen Gisteren op 11 DPO een test gedaan. Ik dacht dat gisteren mijn NOD was gezien mijn cyclus van 25 dagen. Als je uitgaat van een LF zou morgen pas mijn NOD zijn. Maar goed heel vaag lijntje op KV test, echter niet binnen afleestijd dus negatief. Vanochtend rond 6:00 uur had ik heel licht roze afscheiding met afvegen (sorry voor de details) dus ik dacht ok mijn menstruatie komt eraan. Had verwacht dat ik binnen een uur helder rood verlies zou hebben, ik word namelijk altijd gelijk goed en veel ongesteld. Heb echter 2 druppels oud bruin bloed gehad en nu is het weer gestopt Heb bij de andere twee geen bloeding gehad maar lees dat een innestelingsbloeding ook oud bloed kan geven? Maar 12 DPO innesteling gezien mijn korte cyclus kan dat uberhaupt? Mocht het nu niet doorzetten wanneer zou ik er weer een test tegenaan kunnen gooien? Ik weet dat niemand een glazen bol heeft maar ik zou graag willen horen wat jullie meningen/ervaringen zijn. Alvast bedankt!
Mag ik vragen hoe jij weet dat je precies op 14 december je eisprong had? Het kan uiteraard goed een innestelbloeding zijn die je nu hebt. In dat geval zou ik over een paar dagen even een testje wagen. Succes!
Door temperatuurdip, vruchtbaar slijm en ovulatiepijn die iedere maand heb. Ja als t niet doorzet test ik snel weer ik ken mezelf heb niet veel geduld haha.
Ik heb meestal ook enkele dagen voor NOD bruin en/of roze AFS in mijn geval zegt het dus niks... Ik hoop dat het bij jou iets positiefs betekend!!!
@shart Ik heb dit dus echt nog nooit gehad. Zo zie je maar weer iedereen is anders. Vandaag nog niet ongesteld ook geen roze verlies meer. Morgen nog maar eens testen!
@tralala dankjewel lieverd! @sallie volhouden uh uh vanochtend weer getest ik heb ook geen geduld maar hij is zo licht dat ik nog niet durf te juichen als hij duidelijker wordt in de loop vd dagen laat ik het weten!
Dit is de foto van de test van vandaag 14 DPO. In het echt is hij duidelijker maar t is moeilijk om op de foto te zetten zonder daglicht. Vind em zelf wel wat licht voor 14DPO maar goed aangezien ik afgelopen donderdag waarschijnlijk een innestelingsbloeding heb gehad zou t kunnen toch dat hij nog zo licht is. Streep stond binnen afleestijd deze keer. Fotoalbum, Gratis Online! Jouw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!