Ohh zo zielig!

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Haha, ik vind het sneu voor dat meisje, maar verder kan ik er wel om lachen. Zo grappig dat zelfs het afscheren van een baard al zoveel teweeg kan brengen.

Denk dat de ouders hadden gerekend op verbazing, maar niet een op een overstuur kind omdat ze papa niet herkend :D.

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ja ik zat hier ook te lachen en te huilen tegelijk. Och arm meisje!

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Och moppie toch ☺️

5. Dina12

Dina12 Niet meer actief

Aaaah zielig!!

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tja, hier zou dat waarschijnlijk net zo zijn... Althans, dat denk ik.
    Sommige kindertjes zijn gewoon erg gevoelig voor dat soort dingen.

Ik was vroeger ook zo; ik vond het verschrikkelijk en nog moet ik altijd heel erg wennen wanneer er iemand uit het gezin naar de kapper is geweest of zoiets dergelijks. Het heeft op mij een grote impact als mijn partner van zijn (TE!) lange haar ineens weer een kort kapsel heeft. Ik vind hem dan gewoon een heel ander persoon. Ik vond zelfs mijn kleine manneke minder schattig nadat hij voor het eerst naar de kapper is geweest en heb er serieus even flink om zitten balen. Some people have that. A lot.

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ben ik heel slecht als ik hierom moest lachen? :D

8. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik was ook zo... Kon helemaal in paniek raken als mijn oma haar bril afzette. Dat arme mens sliep zelfs met dr bril op als ik logeerde.
    Meneer Aart die zijn bril afzette was ook drama.

Toch moet ik hier wel om lachen

9. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    173
    63
    NULL
    NULL
    Ach, dat arme kind.... Maar ja, denk inderdaad niet dat de ouders op deze reactie hadden gerekend.

Overigens was ik een jaar of 19/20 toen mn vader zn baard afschoor, moet bekennen dat ik dat ook niet zo grappig vond :) Ok, ik werd niet hysterisch, maar ik moest echt ontzettend wennen. Ik vond het helemaal niks, hij mag het dus ook niet meer doen :p

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ahwww wel zielig, maar ook lachwekkend

11. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    Haha hier vroeger precies hetzelfde meegemaakt met mijn zusje op deze leeftijd. Mijn vader had altijd een snor en heeft m een keer afgeschoren. Mijn zusje ook helemaal in paniek en wilde ook niks van hem weten tot de snor weer aangegroeid was. Dat was de laatste keer dat ie hem heeft afgeschoren tot we allemaal volwassen waren:p

12. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ohh haha wat zielig!

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hij zag er zoveel beter uit met baard (vind ik), inderdaad om te janken erna..
    Het deed mij overigens verder niks.

14. rums

rums Niet meer actief

Ja, dat was te verwachten qua ontwikkelingsniveau. Als hij een kerstmannenpak aan had gedaan dan had ze hem ook niet meer herkend.

Deel Deze Pagina