Kreeg deze link net van mijn man doorgestuurd en serieus of het door de hormonsters kwam of niet, maar de tranen schoten in mijn ogen. Reden #723 waarom je nooit je baard moet afscheren | Flabber
Haha, ik vind het sneu voor dat meisje, maar verder kan ik er wel om lachen. Zo grappig dat zelfs het afscheren van een baard al zoveel teweeg kan brengen. Denk dat de ouders hadden gerekend op verbazing, maar niet een op een overstuur kind omdat ze papa niet herkend .
Tja, hier zou dat waarschijnlijk net zo zijn... Althans, dat denk ik. Sommige kindertjes zijn gewoon erg gevoelig voor dat soort dingen. Ik was vroeger ook zo; ik vond het verschrikkelijk en nog moet ik altijd heel erg wennen wanneer er iemand uit het gezin naar de kapper is geweest of zoiets dergelijks. Het heeft op mij een grote impact als mijn partner van zijn (TE!) lange haar ineens weer een kort kapsel heeft. Ik vind hem dan gewoon een heel ander persoon. Ik vond zelfs mijn kleine manneke minder schattig nadat hij voor het eerst naar de kapper is geweest en heb er serieus even flink om zitten balen. Some people have that. A lot.
Ik was ook zo... Kon helemaal in paniek raken als mijn oma haar bril afzette. Dat arme mens sliep zelfs met dr bril op als ik logeerde. Meneer Aart die zijn bril afzette was ook drama. Toch moet ik hier wel om lachen
Ach, dat arme kind.... Maar ja, denk inderdaad niet dat de ouders op deze reactie hadden gerekend. Overigens was ik een jaar of 19/20 toen mn vader zn baard afschoor, moet bekennen dat ik dat ook niet zo grappig vond Ok, ik werd niet hysterisch, maar ik moest echt ontzettend wennen. Ik vond het helemaal niks, hij mag het dus ook niet meer doen
Haha hier vroeger precies hetzelfde meegemaakt met mijn zusje op deze leeftijd. Mijn vader had altijd een snor en heeft m een keer afgeschoren. Mijn zusje ook helemaal in paniek en wilde ook niks van hem weten tot de snor weer aangegroeid was. Dat was de laatste keer dat ie hem heeft afgeschoren tot we allemaal volwassen waren
Hij zag er zoveel beter uit met baard (vind ik), inderdaad om te janken erna.. Het deed mij overigens verder niks.
Ja, dat was te verwachten qua ontwikkelingsniveau. Als hij een kerstmannenpak aan had gedaan dan had ze hem ook niet meer herkend.