Zoon (3) werd 3 weken geleden verkouden. Een nachtje koorts, spugen en vooral veel hoesten. Dat kwam heel slecht uit want we waren net die dag gebeld dat hij op de planning voor de week erop stond voor een openhartoperatie. Die is gecanceld. Hij heeft wel bijna 2 weken gehoest. Ik kreeg denk een week of 2 geleden keelpijn. Verder niet heel erg neusverkouden maar niet fit. Lijkt me dat zoon mij heeft aangestoken. Ik zie verder niet heel vele mensen ofzo. Ik heb nu nog steeds een irritant hoestje. Nog veel slijm. Zoon staat voor aankomende maandag weer op de planning. Op zich al enorm spannend natuurlijk. Maar ben ook bang dat hij weer verkouden wordt want dan gaat het weer niet door. Maar als ik het van hem heb gekregen kan ik hem toch niet weer aansteken?
Volgens mij niet als je het van hem hebt gekregen, maar er zijn nog een heleboel andere virussen in omloop die dezelfde klachten kunnen geven. En als je die toevallig hebt opgepikt.. Maar ik duim voor jullie dat je zoon zich fit blijft voelen en maandag wel door kan gaan. Veel succes en sterkte voor komende maandag.
Zo'n onzekere periode hè meid ik weet niet of je m kan aansteken maar neem het zeker voor t onzekere. Geen kusjes geven (zoo moeilijk) en goed handen wassen en t hele riedeltje die je zeker wel weet. Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel beter word en je zoontje een goed herstel zal krijgen.