Maandag liep ik door de stad en wat zag ik ???? De ijsboer is weer open (die hier in de winter dicht is) Hierdoor merk ik het is weer bijna lente En natuurlijk omdat het vandaag mega lekker zonnig weer is....joehoe.....jippie....
haha ik liep gisterenavond met de pup buiten en hoorde ineens de ijscowagen, schrok me rot lol was vlak achter me.
Doordat mijn portemonnee begint te rammelen, heb zin om mijn garderobekast aan te vullen met nieuwe kleding en leuke nieuwe dingetjes in huis neer te zetten!
krokusjes, sneeuwklokjes in de tuin. Bloemen in bakken! Viooltjes! Eenden die vechten om dezelfde dame. Vogels die vrolijk door de lucht vliegen. Je merkt aan het gedrag van de dieren dat het lente is! (op het moment heb ik 2 kauwtjes, 2 tortels en 1 houtduif in de tuin rondwandelene. Héérlijk!
je kan zien dat het bijna lente is door... mijn humeur Zo erg is het niet hoor, maar ik merk wel dat ik me beter in m'n vel voel!
horen mag zeker!! ooh ja de ijscoman. hier hebben we er ook een, die rijdt met lekker weer door de wijken heen heerlijK!!!!! Hoop op lekker weer van het weekend kijken of er al kleine diertjes zijn geboren in het park.