je kan zien dat het (bijna) lente is door...

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Mar 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Maandag liep ik door de stad en wat zag ik ???? De ijsboer is weer open (die hier in de winter dicht is) Hierdoor merk ik het is weer bijna lente:)

En natuurlijk omdat het vandaag mega lekker zonnig weer is....joehoe.....jippie....:)

2. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    telt horen ook? De volgeltjes fluiten weer 's morgens. Daar wordt ik altijd zo blij van!

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    haha ik liep gisterenavond met de pup buiten en hoorde ineens de ijscowagen, schrok me rot lol was vlak achter me.

4. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Doordat mijn portemonnee begint te rammelen, heb zin om mijn garderobekast aan te vullen met nieuwe kleding en leuke nieuwe dingetjes in huis neer te zetten! :D

5. Inderdaad de zon en de eerst opkomende bloementjes in de tuin.

6. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    alle ramen en deuren staan heerlijk bij ons buiten! :)

7. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    krokusjes, sneeuwklokjes in de tuin. Bloemen in bakken! Viooltjes!
    Eenden die vechten om dezelfde dame. Vogels die vrolijk door de lucht vliegen. Je merkt aan het gedrag van de dieren dat het lente is! (op het moment heb ik 2 kauwtjes, 2 tortels en 1 houtduif in de tuin rondwandelene. Héérlijk!:)

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik merkte het net op de kinderboerderij omdat er al een geitje was geboren :D

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    De knoppen in de bomen tegenover ons huis. :) Ik ben zooo blij dat het weer lente begint te worden!!!

10. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

je kan zien dat het bijna lente is door... mijn humeur ;) Zo erg is het niet hoor, maar ik merk wel dat ik me beter in m'n vel voel!

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

horen mag zeker!!

ooh ja de ijscoman. hier hebben we er ook een, die rijdt met lekker weer door de wijken heen heerlijK!!!!!

Hoop op lekker weer van het weekend kijken of er al kleine diertjes zijn geboren in het park.

Share This Page