Even van me afschrijven!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Saja87, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Je hebt ook het Centrum voor Jeugd en Gezin. Daar kun je ook terecht met vragen en voor adviezen. Zij werken toch weer anders dan het CB en dit is gratis.
    Er zit er vast wel een bij jou in de buurt.

Misschien helpt het je een beetje om te weten waarom hij zo'n moeite kan hebben met doorslapen 's nachts:
    Rond 9 maanden vind je baby het niet zo leuk om alleen te zijn ’s avonds. Misschien gaat hij dan niet meer rustig liggen. Dit is logisch. Je baby maakt overdag veel mee. Dat moet hij ’s nachts verwerken. Hij kan ook gaan dromen en bang wakker worden.

2. ik wil degene die er nu last van hebben veel sterkte wensen...
    Want het is zoooo zwaar.

Ik heb wel eens tegen de deur geslagen omdat ik anders bang was dat ik haar zou slaan..

3. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Ja las het inderdaad net
    Maar ga eens echt naar een osteopaat,die kan wonderen verrichten. Ze zijn vaak daarnaast ook fysio dus krijg je vergoed

En las dat hij over zn toeren gaat als hij omdraait, misschien slaapt hij daarom slecht omdat hij daar bang voor is. Heb je een snoozzz toevallig

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    cherie; vat het niet zo negatief op, zo bedoelde ik het niet. Ik wilde hiermee alleen duidelijk maken dat ik het ook niet zo makkelijk deed en dat het gewoon mega moeilijk is.

allesandro
    breek het ritme door....

suc6

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wat mijn gevoel is?

Ik weet het op dit moment niet meer.

Toen zei op t CB zeiden machtspelletje heb ik hem een week lang maar laten huilen ( niet langer als een uur en dit deed ik echt met HEEL VEEL moeite want ook ik ben er echt geen voorstander van ) Maar dat werkte niet.
    Door de KA is hij helemaal onderzocht die kans niets vinden zelfs zn bloed en urine zijn na gekeken op evt verbogen infecties oid. Maar ook daar kwam niets uit.

Wat betreft het consult ja dat zou ik kunnen doen heb net 4 verschillende instanties gebeld maar het consult is alleen een intake en daar ben ik dus niet verder mee geholpen.

Verder krijg ik al begeleiding met hem via het cjg maar die blijven net zoals het CB bij hoog en laag beweren dat het een fase is.

6. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Osteopaat is intake en meteen behandeling...2 of 3 behandelingen is het meestal. Die voelt waardoor hij niet slaapt door alleen zijn hand op zijn buik en hoofdje te leggen. Is niet zweverig, maar voelt waar onrust zit.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heb je daar een verwijzing voor nodig van de HA?

En word t vergoed door het ziekenfonds vanuit t basis pakket?

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    osteopaat heeft hier enorm geholpen.

en wat betreft huilen laten, als je dat geprobeerd hebt en t werkt niet, wat je zegt, ook niet meer doen hoor!

hier was t t laatste redmiddel en werkte het binnen een nacht. ook al was ik er tegen. ik denk dat geen enkele moeder haar kind uren laten huilen zonder gevoel.

ik weet dat je t echt niet meer ziet zitten, maar echt, het is een fase, voor je het weet is het voorbij en slaapt je mannetje weer, daar heb je nu niks aan, maar straks kijk je er op terug. t is alleen behoorlijk ka-uu-te dat je nu met niets geholpen wordt...

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Fijn he al die hulp als je het nodig hebt.... pffff...
    en wat te drinken geven als hij wakker wordt en dan weer weg gaan toevallig ook al geprobeerd?
    tja dat urine en bloed nagekeken zijn betekend natuurlijk niet dat ze niet iets kunnen missen.. maar ja dan zou ik zeggen dat jij als moeder wel een gevoel moet hebben..
    Ik heb altijd het gevoel gehad dat er iets "mis" was....

Anniek dan denk ik dat we een btje langs elkaar heen kletsen. ik denk ook zeker niet dat IEMAND!! dat uberhaupt met gemak kan. En soms moet je wat dat snap ik ook. en dat je dan ook vol moet houden snap ik ook. maar ik geloof persoonlijk niet dat een baby KRIJST om niks (jengelen.. huilen.. ok.. daar kan ik nog wat mee) maar krijsen.. dan is er wat mijn inziens.
    en misschien is er niks maar gewoon mama honger. en dan snap ik dat het vermoeiend is maar kan me niet voorstellen dat een baby daarom maar 5 uur per dag slaapt.

Nu ben ik geen arts natuurlijk en ik ken sandro niet maar ik kan zeker begrijpen dat je met je handen in je haar zit en ALLES! probeerd en aangrijpt. Ik heb het zelf ook geprobeerd. Noooit weer.

ik kreeg alleen het gevoel dat bij voorbaat mijn reacties al van tafel geveegd werden.
    maar we willen allebei(maal) gewoon helpen en adviezen geven.

nog een advies pak wat jij denkt waar je wat aan hebt. als dat van mij niks voor je kan beteken. het is met de beste intenties maar dan gewoon vergeten ;)

sterkte iig..

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Osteopaat hebben we hier idd ook gedaan. ze kijken net ff anders ik zou het ZEKER een poging geven. zorg echter dat je iemand kiest met goede referenties! pak niet zomaar iemand.
    was niet goedkoop maar idd met 3 behandelingen konden wij zelf weer verder (en keken we goed naar voedsel allergie)

btw .. als hij het nu 3mnd doet.. is dat dan niet van af het moment dat hij andere voeding erbij heeft gekregen? misschien om daar naar te kijken?

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja water geven als hij wakker word ook al geprobeerd maar dat wil die niet.
    Hier trouwens ook verborgen reflux gehad vreselijk was dat! Dt krijsen was zelf erger als wat hij nu doet.:$

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee hij doet t pas 1,5 mnd haha.

En daarvoor ging het met eten gewoon goed.

13. MiniMeisje

31 jul 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet alles gelezen maar ik zou eens een keer kijken bij een goede osteopaat. Onze krijsende dochter is nu een lief lachend babytje geworden met 3 behandelingen.
    Ze kunnen een eerste keer het hele lichaam bekijken en kijken of ze iets voor je kunnen betekenen.
    Ik zou het zeker even proberen!

14. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Meid....WAT HEAVY!!! :(

Heb helaas geen tips voor je.......maar hoop echt voor jullie dat het idd een fase is die weer snel voorbij gaat!!

Wij zijn trouwens ook met ons zoontje bij een osteopaat geweest en dit kregen we gewoon vergoed met een basisverzekering (Zilveren Kruis).
    De osteopaat moet dan wel bij een erkende vereniging zitten geloof ik...

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    #75 leeuw86, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    toen onze dochter 9 maanden was was het hier hetzelfde verhaal. verschrikkelijk. alleen maar huilen en vooral niet gaan slapen. mijn man en ik waren op het eind echt op! laten huilen hebben we geprobeerd op advies maar werkte niet, toen we niks meer konden bedenken maar een fles gegeven snachts. dan sliep ze wel weer..

tegen ons werd ook gezegd een fase.. had er ook een topic over geopend, en jawel na 2 laaaange maanden was het ineens over!

16. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Maar waarom zou je geen afspraak maken bij de osteopaat? Je kan direct naar de kosten vragen. Hier kost het 40 euro. En je verzekering kun je bellen over de vergoeding. Baat het niet ...;)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Paar pagina's terug staat ook dat ik die ging bellen;)

Nou vanmiddag heeft hij 4 uurtjes geslapen.

Helaas was het vanavond weer een drama!
    Hij is 3 uur aan t spoken geweest huilen stil huilen stil schreeuwen huilen schreeuwen huilen.

En om iets voor 10e is ie EINDELIJK in slaap gevallen:)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij hebben met lenn precies hetzelfde gehad.. ha naar hem laten kijken etc, niks te vinden.. volgens het cb ging het vanzelf over en was het aandacht..
    Heb het uiteindelijk gefilmd en aan het cb laten zien. en toen kon er wel ineens een orthopedagoog worden ingeschakeld.. uiteindelijk is het vanzelf goed gekomen, maar wat het is geweest?

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Meid, ik zit met precies hetzelfde, alleen is mijn manneke iets jonger...
    Lees mijn topic van vorige week:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/349022-ten-einde-raad-slaapprobleem-baby.html

Vannacht heb ik kunnen slapen van 12 tot half 2 en van kwart over 5 tot kwart over 7...
    Ben kapot, oververmoeid, verdrietig, moedeloos en weet het gewoon niet meer... :(

Je hebt weinig aan mij, maar gewoon even een dikke knuffel om je te laten weten dat je niet de enige bent met deze ellende...

20. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Nee je hebt geen verwijzing nodig
    En je zou even je verzekerineg moeten bellen. Kies wel iemand die aangesloten zit, dit kun je ook aan verzekering vragen, die zoekt er eentje in de buurt voor je

Deel Deze Pagina