Nou even een kleine update: Gister avond was zo hij oververmoeid dat hij maar niet in slaap kon komen. Hij is letterlijk 3 uur bezig geweest! Huilen stil huilen stil. Heb hem niet uit bed gehaald heb hem in bed getroost en dat 3 uur lang. Uiteindelijk is hij toch in slaap gevallen en kwam vanmorgen om half 8 pas! Heerlijk een lange ruk kunnen slapen gelukkig! Hij is net wakker naar bed gegaan zonder tegen te stribbelen en hij slaapt nu kijken voor hoelang. Straks even de verzekering enzo bellen en dan opzoek naar een osteopaat!
ik heb even alles terug gelezen en heel veel tips en dingen die je zou kunnen doen. Ik denk dat je bij jezelf moet kijken welke aanpak bij jou werkt en dit uitvoeren en volhouden. Meestal heb je pas na week resultaat! ik zou zeggen : RRR. vast schema altijd dezelfde volgorde en altijd op dezelfde plaats luier verschonen, fles geven...etc... en als jij bepaald dat hij moe is in bed en laten liggen heel hard maar zo kun je naar mijn idee niet verder. ik heb met mijn dochter ook zo gezeten nu is het eindelijk beter! succes en een dikke knuffel, een pas klaar antwoord heb ik helaas ook niet, ik zou (zoals eerder beschreven) de postheopaat om hup vragen.