Ik heb vanacht voor het eerst in 9maanden gedroomd dat ik zwanger was dat ik test had gedaan en dat hij super positief was. En van de week had mijn man gedroomd dat ik zwanger was en dat ik gewoon aan de likeur zat had die avond 1 likeurtje gedronken haha. Zou het een voorteken zijn. Wie heeft dat ook gehad en was idd zwanger.
Ik herken dit wel hoor! Toen ik zwanger was ( helaas MK) droomde ik ook over een posi test. Maar vorige cyclus droomde ik het ook en toen was het niets... Hoop voor je dat het raak is!! Spannend meid!
Droom ook al een tijdje regelmatig dat ik zwanger ben of al een kindje heb, maar geen idee nog of het zo is. Hoop voor je dat je vlug die positieve test hebt
Vind het wel spannend vorige maand was ik al dagen misselijk en had 4 dagen te vroeg een test gedaan en na anderhalf uur zag ik en me man ook een licht lijntje. Maar 2 dagen later was het meer een schaduw lijntje en werd 2 dagen overtijd ongi. En omdat ik het zo hoopte was de klap echt hard. Dus probeer deze maand er niet zoveel mee bezig te zijn. Maar elke maand zijn mijn borsten kei hard met een hele schijf erin en doen giga pijn en nu zijn ze nog steeds heel zacht wel heel lichtjes pijn kan het eigelijk geen pijn noemen. En dan nu deze droom ga je weer hoop krijgen.
Wat spannend zeg! Ik heb vorige maand ook gedroomd dat ik een positieve test had en dat meteen te zien was dat ik een meisje kreeg. Helaas een paar dagen later ongesteld.....
Hmmm dus het zegt niet altijd iets jammer. @sandana dat is juist weer het tegenovergestelde hahaha gefeliciteerd zie dat je zwanger bent. Heb nu ook steeds paar keer per dag als ik loop krampen links onderin net of ik me eisprong heb. Kan niet wachten tot woensdag.
Hoi! Ik heb dat ook gehad! Ik droomde over een licht positieve test en was dan ook superblij toen ik op mijn nod ook licht positief teste diezelfde maand nog! Spannend, hoop het voor je meis!
Ik heb het 2 x gehad in mijn leven, ik droomde over een levensechte baby op mijn buik, beide keren bleek ik zwanger Mijn duimen draaien voor jou!!
Oh wat spannend ik hoop zo dat het klopt. Maar moet nog ff wachten tot woensdag, wil eigelijk niet eerder testen maar schiet wel steeds door me hoofd om maandag te testen. Maar ben dan bang voor een negatieve test.
o hier ook al twee keer gedroomt dat zwanger was en goede test. allen vanacht gedroomt dat eerste ong was en daarna was de test goed, nou moet maar zien wat het brengt.
@marijke de kere dat je het droomde was je toen ook zwanger. Ik dacht het vanochtend ff te worden had krampen maar niet echt ongi krampen maar meer rechts en links een soort banden pijn maar dat is nayuurlijk veel te vroeg dus dat kan niet en was heet nat van onder en elke keer het gevoel dat ik moet plassen. Toen ik naar de wc ging zag ik dat ik heel veel witte afscheiding heb met een beetje geel, het stinkt ofzo. Sorry voor dit onsmakelijke verhaal. Wie herkent dit.
ik heb ook steeds wat krampen en ik dacht van de week echt van nu wordt ik ong maar niks. heb ook steeds moet plassen en beetje geel spul .en ben al sinds dinsdag misselijk.gisteren was rustig en op na midag bah was ik weer misselijk en nu ook weer. nee was toen niet zwanger. ken pas over vier dagen tetsen.
Oh voor jou dus ook spannend. Ik zit vandaag op dag 25 en heb al eens een cycles gehad van 25 en meestal 26 of 27 alleen afgelopen maand ineens weer 28. Dus heb maar 28 aangehouden en dat is woensdag. Ik was gister avond ineens misselijk. Ik hoop dat we over een paar dagen allebei een mooie positieve test hebben.
Gister nacht droomde ik ook dat ik zwann hele fijne droom... hoop dat t uit komt aangezien we niet meer zo veel kansen hebben op een zwangerschap en de afgelopen punctie een regelrechte hel was.
@flippo zooo wat heb jij al een hoop meegemaakt zeg. Wat voor punctie heb je gehad. Nou ik duim heel hard voor je dat het deze ronde dan raak is, voor ons allemaal Ga ik duimen.
Ik heb al de hele middag echte ongi krampen. Normaal heb ik dat altijd pas een paar uur later nadat ik ongi geworden ben. Maar tot nu toch nog niks dus denk dat ik vanavond of morgen ongi ga worden.
Nou bij IVF of een ICSI behandeling krijg je een punctie... dan worden alle eiblaasjes (follikels) leeg gezogen die er zijn ontstaan door de hormoon stimmulatie. Ter vergelijking... bij jou springt er per cyclus 1 a 2 eitjes... Bij mij zijn dat er deze keer 32 geweest alleen krijg ik dan geen eisprong (anders is de behandeling mislukt) maar worden ze gepuncteerd.