Muggen!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Ze zijn er weer! Die akelige, vervelende rotmuggen! Zoals altijd is mijn vriend met name flink de pineut en blijf ik redelijk buiten schot. Onze kleine meid die nog bij ons op de kamer slaapt, hadden ze gelukkig ook nog niet gevonden. Tot vanmorgen...
    We hadden zo'n geluidsding gekocht die je in het stopcontact doet, maar aangezien ik daar helemaal gestoord van werd (misschien ben ik ook een mug) hadden we die nog niet echt aan gehad. Vanmorgen werden we echter gek van die beesten dus toch dat ding maar aan toen mijn vriend naar z'n werk ging. Op één of andere manier hebben die muggen als wraakactie bedacht mijn kleine meisje dan maar te gaan pesten want vanmorgen zat haar gezichtje onder de rode bultjes... :(
    Ze heeft er niet echt last van volgens mij, maar ik zou toch graag willen voorkomen dat ze nog erger geprikt wordt. Ik heb geen klamboe, wel 'zo'n gaasding voor over de kidnerwagen maar die kan ik niet over het ledikantje trekken, veel te link..
    Weet iemand een middeltje wat die beesten afstoot?

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Van vsm heb je spul dat je op muggenbeetjes kunt smeren en bij de drogist vertelden ze me dat er ook citronella in zit dus dat je het ook preventief mag gebruiken.
    Er ligt verder weinig in de winkel dat je bij baby's mag gebruiken...

En eventueel kun je haar in de reiswieg te slapen leggen als je daar wel een net voor hebt?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Inderdaad Prikweg van vsm of ByBites maar ik weet niet of dat bij hele kleine kindjes ook mag, gebruik het voor mijn dochter van bijna 2 wel gewoon.

4. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liam was hier na een nachtje op de camping 28 keer geprikt.20 keer op zijn hoofd en zelfs in de binnenkant van zijn handjes. Zo enorm zielig, hij had er alleen helemaal geen last van. Nu 1, 5 week komen er pas bultjes op en trekken ze wat weg.

Deel Deze Pagina