Even van me afschrijven..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Joelle2, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joelle2

Joelle2 Lid

21 dec 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames in hetzelfde schuitje..

Ik wil graag even van me af schrijven, kan er behalve met mn partner verder met niemand over hebben, en wordt zo gek van mezelf!

We proberen nu ruim 6 maanden zwanger te worden.
    Sinds 2 weken heb ik erg gevoelige/ gespannen borsten, emotioneel en lage rugpijn. Afgelopen zondag ongesteld geworden, was anders dan anders in die zin dat ik geen kramp had/ geen samentrekkingen/ geen pijn, alleen bloedverlies.
    Menstruatie stopt na 4 dagen maar nog steeds erg gevoelige en grotere borsten, lage rugpijn, steekjes in baarmoeder.. Ergens denk ik steeds 'ik ben gewoon zwanger gezien de symptomen'.. maar ik kan het niet geloven omdat ik toch 4 dagen bloed heb verloren!

Ik heb ook verhalen gelezen van vrouwen die bloed verloren en toch zwanger bleken! Maar toch... twijfel twijfel

Heb een zwangerschapstest in huis, maar durf niet te testen, bang voor de terleurstelling.. kan je lichaam je zo voor de gek houden?

Pff hoop op een paar opbeurende reacties! Thanks alvast, en jullie ook sterkte voor degenen die aan het wachten zijn..

groetjes, Joella2

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Joelle.. alleen een test kan je duidelijkheid geven als je echt twijfelt of je misschien toch zwanger bent!

ja, je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden, helaas.
    Maar je kan ook wat bloedverlies hebben bij een vroege zwangerschap..
    je hebt een test in huis zeg je.. dus: testen! :)

3. Joelle2

Joelle2 Lid

21 dec 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie Ros84! Jij al 8 weken onderweg zie ik :)

Ik ga indd maar testen morgenochtend.. super spannend.\

Nog dames die ook bloedverlies hadden en toch zwanger bleken te zijn?

4. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon testen!:D
    Dan weet je in iedergeval zeker waar je aan toe bent!
    Ben benieuwd want die symptomen had ik ook namelijk, alleen geen bloedverlies

5. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Gewoon testen. Het komt vaker voor bloedverlies. Een kennis vam kwam pas na 4 maanden achter dat ze zwanger was omdat ze elke keer dacht nog gewoon ongesteld te zijn.

6. Joelle2

Joelle2 Lid

21 dec 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Angie en Marieke!

Ik kan die symptomen niet op een andere manier verklaren namelijk.. dan een zwangerschap. Ga morgen ochtend testen!
    Ik heb een 'vroege test' gehaald, vorige week al, maar toen kreeg ik die bloeding. Kan ik die gewoon gebruiken denken jullie?

Fijn om even met anderen erover te kunnen hebben!

Voor jou ook spannend Angie, 4 januari!

7. Marianne1987

Marianne1987 Actief lid

14 sep 2012
    156
    0
    0
    Hoi Joelle,

Bij mijn 2de zwangerschap gewoon ongesteld geweest, kwam er met 12 weken pas achter dat ik zwanger was...!!!
    Inmiddels is ze anderhalf dus het kan zeker...
    Ik zou iid gewoon even testen, is het niet zo dan is dat natuurlijk super jammer, maar dan weet je iig waar je aan toe bent

Succes!!

groetjes Marianne

8. noukiee

noukiee Lid

20 dec 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend is dat he die onzekerheid! Kon je maar gewoon van je buik naar binnen kijken hahaha. Ben benieuwd naar de test! En idd je lichaam kan je zwaar voor se gek houden. Op tlc is ook een programma i didnt know i was pregnant... daar zie je ook dat de vrouwen die het niet wisten gewoon ongesteld waren! En dat de hele zwangerschap lang! Als deze test negatief is kan je ook over een week nog testen dan kan het zo zijn dat je nog onvoldoende zwangersxhapshormoon in je urine hebt!!! Hoor van iedereeen dat de testen van de kruidvat goed zijn!
    Succes meid!

9. noukiee

noukiee Lid

20 dec 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kijken of me banner het doet.....sorry dames hihi

10. jupke

jupke Niet meer actief

Gewoon testen idd.

Ik heb bij beide zwangerschappen een innestelings bloeding gehad van 2 dgn. En dit was dan 1 tot 2 dgn voor mijn NOD.

succes met testen!

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ja klopt :) maar helaas ook wat ervaring met rondes waarin ik me zwanger voelde en het tóch niet was, of het een vmk was.. dus ik weet hoe spannend het is :S

zelf dus geen ervaring met bloedverlies in de zwangerschap maar weet wel dat het heel veel voorkomt, dus je weet het nooit..

heb je inmiddels getest? hopelijk heb je nu duidelijkheid

12. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

bij mijn eerste heb ik ook een "gewone"menstruatie gehad. Achteraf was het wel korter en minder.

heb je ondertussen al getest??

13. Joelle2

Joelle2 Lid

21 dec 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties! Ik heb nog niet getest, ik had een test van predictor in huis, de vroege, en las slechte ervaringen hiermee.. Ga vanmiddag naar Kruidvat voor de welbekende 5 euro testen en dan morgenochtend testen..

Fijn dat er hier een beetje meegeleefd wordt.. ik laat het jullie morgen weten!

14. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik ken die teleurstelling wel, hier net zo. Wij waren 1.5 jaar bezig en iedere keer weer die teleurstelling met negatieve testen. tot we eindelijk 2 positieve testen zag. Gewoon testen meid, want je zit nu alleen maar in de onzekerheid; wel of niet etc etc..

Doe het voor jullie beide, geeft jullie weer zekerheid.

15. Lizzyke

Lizzyke Lid

22 jun 2012
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    En, weet je al meer meid?

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010