Bedankt kaartje of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou het zit zo, ik loop al een aantal weken met onze jongste dochtertje bij een osteopaat.
    Hij heeft ons zo ontzettend goed geholpen, we hebben dankzij hem er een heel ander kindje voor terug gekregen.
    Volgens hem had ze verborgenreflux en een flinke voorkeurshouding.
    Nu ben ik vorige week bij hem op concult geweest, hij heeft haar nog behandeld dat ze iets rustiger slaapt.
    En ja hoor ze slaapt super goed.
    Hij zei dat ik terug moest komen als het niet goed ging.
    Maar tot nu toe gaat het geweldig met haar, en het ziet er niet naar uit dat ik nog terug moet.

Alleen ik heb hem nog niet echt bedankt omdat ik dacht dat ik misschien toch nog een keertje terug moest.
    Ik weet wel, het is hun werk, maar hij heeft er echt voor gezorgd dat we een baby hebben die heel lekker in haar velletje zit.

Is het gebruikelijk dat ik hem een bedank kaartje stuur?
    Of is dat een beetje raar?

2. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Wat fijn dat het goed gaat. Ik zou idd een kaartje sturen. Natuurlijk is het zijn werk maar niemand heeft ooit geleden onder waardering voor het geen je doet.

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja dat dacht ik dus ook?
    Het was ook nog een zeer aardige man ook.

4. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een leuk idee! een kaartje is zeker niet raar maar inderdaad een mooie manier om je waardering uit te spreken.

5. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Doen! Waardering is het mooiste wat je kan krijgen:)

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Helemaal mee eens! Denk trouwens dat hij het ook leuk zou vinden te horen hoe het nu gaat.

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik geloof niet dat je nog twijfelt maar ook ik zeg doen!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Helemaal mee eens, ik zeg dus ook zeker doen. Heel lief!

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Gebruikelijk nee, een vriendelijk gebaar ja!

De meeste mensen zullen het niet vervelend vinden denk ik ook een kaartje te krijgen als waardering :).

10. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp

Wij hadden precies het zelfde onze dochter was 4 weken oud en was heel onrustig continu met de handen bewegen en voeten niet goed willen drinken en onrustig slapen ook wij zijn op aanraden naar de osteopaat geweest en ik legde haar op het aankleed kussen neer en ze was heel druk (echt overdreven ) druk hij deed zijn handen als een kommetje om haar hoofdje en ze liet haar handen en benen zakken volkomen rust dat ik en mijn vriend elkaar aankeken van huh zo rustig heeft ze nog niet gelegen (vooral mijn vriend die is nogal nuchter in dit soort dingen ) daarna verschoof hij zijn duimen naar haar voorhoofd en ze begon direct te krijsen (ook nog nooit gedaan) toen wist hij meteen wat er aan de hand was door dat ik 29 uur weeën heb gehad is er veel druk op haar hoofdje gekomen en hoogstwaarschijnlijk had ze flinke hoofdpijn en last van d'r darmen en na 5 behandelingen alles opgelost ook wij waren hem zo dankbaar anders hadden we er waarschijnlijk heel lang meer doorgelopen!
    Wij hebben hem ook een kaart gestuurd ik kan me zo voorstellen dat dat heel leuk is om te krijgen maar vooral te horen dat het zo goed gaat !!!

Dus ik zeg zeker doen !!!
    Fijn dat het ook zo goed geholpen heeft !

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Overigens heb ik veel aan de verpleging gehad rond mijn bevalling en heb ze nooit iets van bedankje gestuurd. Denk er nog vaak aan ... en dat is 3 jaar geleden dus om ook iets af te sluiten doe je er goed aan!

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik vind dat je niet moet afgaan of het wel of niet gebruikelijk is.
    Als jij het gevoel hebt dat je een bedankkaartje moet sturen, dan doe je dat gewoon! en als als je vind dat het niet hoeft,dan doe je het niet ;)

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb in een ziekenhuis gewerkt en daar kregen de artsen ook af en toe kaartjes hoor. Gewoon doen.

14. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Inderdaad gewoon doen. Ik kwam een tijdje terug op fb de verloskundige tegen die mijn zoon ter wereld had gebracht. Heb haar een berichtje gestuurd dat ik haar ontzettend dankbaar was en dat ze het zo goed had gedaan (was nog in opleiding in ziekenhuis). Ik kreeg terug: Hey bedankt voor het lieve berichtje. Made my day.

Het is juist fijn als je af en toe een blijk van waardering krijgt. Dat geeft energie en ook weer het gevoel dat je je vak verstaat.

Gewoon sturen dus!

15. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik vind het helemaal niet raar, juist heel leuk! Misschien een verfvoetje of handje erop maken?

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat fijn dat het zo goed met je kindje gaat :)

Ik denk niet meer dat je twijfelt, ik zou hem gewoon een kaartje sturen, lijkt mij dat hij dat zeker kan waarderen en het fijn vind te horen dat het allemaal goed gaat.

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou onze dochter heeft op de peuterspeelzaal geschilderd, daar hebben ze kaartjes van gemaakt die je kan versturen.
    Ik denk dat ik die eentje ga sturen.
    Er staat ook echt, dit kaartje is ontworpen door, en dan de naam :)

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Gewoon doen! Is altijd leuk zo'n lief gebaar.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hartstikke lief juist! En fijn dat het zo goed gaat nu. :)

20. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het een goed idee. Meer mensen zouden het moeten doen. Doet toch altijd deugd om zoiets te krijgen :)

Deel Deze Pagina