Al vanaf cyclusdag 11 heb ik gevoelige (.)(.)! Dit houdt dus al een week lang aan en wordt niet minder.. Wat denken jullie??? :
Cyclusdag 11, dan zou je een heel vroeg eisprong en een hel snelle innesteling moeten hebben... Denk eigenlijk eerder dat het met je eisprong te maken heeft, sorry...
Kan van alles zijn. Heb dit altijd gehad tussen eisprong en NOD, helaas ook als ik gewoon ongesteld werd...
Het kan zijn dat je indd gevoelige borsten hebt door een aankomende eisprong Vanaf cd 11 al gevoelige borsten door eventuele zwangerschap lijkt me eerlijk gezegd niet
Ik heb er ook snel last van, idd ook een week voor ik ongesteld wordt, en ook rond de eisprong, maar wat mij is opgevallen: het verschil zat bij mij hierin, als het van een menstruatie of eisprong etc is, voel ik pijn aan mijn hele borsten. Als ik zwanger ben dan juist aan de zijkant, er zit bij mij dus wel verschil van plek in zeg maar..........
Lees het nu pas En als je ongesteld word dan? Dan je hele borst? Want zoals jij het omschrijft heb ik het als ik zwanger ben (6 zwangerschappen dus ervaring hihi)
Ik heb nu anderhalve week gevoelige borsten aan de zijkanten.. Het voelt beurs zeg maar.. Ze lijken groter en steviger.. Over een week is mijn NOD.. Vorige ronde deden mijn gehele borsten zeer vier dagen voor NOD!
mmmmm ik zou er stiekum een testje tegen aan gooien, weet wel dat je nog voor nod zit, maar ik had hier ook last van en voelde gewoon dat het raak was, 8 dpo testte ik positief
Ik heb het deze maand ook. Heel vreemd, zit pas op dag 9 van mijn cyclus en heb al sinds een paar dagen gevoelige borsten en menstruatiekrampjes. Normaal begint het pas na mijn eisprong en de krampjes rond mijn eisprong. Vind het echt vreemd, heb zover ik weet altijd een regelmatige cyclus gehad van rond de 29 dagen.
Zoo dan 8 dpo.. Dat is snel dat je positief testte.. Het komt dus bekend voor dat beurse gevoel als je erop drukt? Ik voel ook heel de dag dat mijn borsten er zitten.. Echt koplampen was jouw cyclus altijd regelmatig? Ik ben pas gestopt met de pil dus heb pas 1 cyclus gehad nadat ik gestopt ben met de pil, dus ik heb geen idee hoelang deze cyclus duurt.. Had jij ook beetje witte afscheiding?
ik had altijd zere borsten van eisprong tot nod behalve mijn laatste keer toen pas zere borsten na nod en positieve test
Ja ik heb een behoorlijk regelmatige cyclus. En ja bij mijn laatste kindje voelde ik het eigenlijk al op 6 dpo, steekjes en beurse zijkanten, grotere borsten, ik wist het gewoon eigenlijk. Toch maar getest met 8 dpo en de test was licht maar duidelijk. Onze lieverd is nu bijna 10 mnd Hoewel het bij jou ook ontpillen kan zijn, maar ik zou gewoon een kruidvattest 2v5 doen, die zijn behoorlijk gevoelig.
Aha.. Jaa je weet het niet tot je NOD nadert en je bent overtijd of je wordt ongesteld.. Mocht ik niet zwanger zijn, hoop ik niet dat ze elke maand zo beurs gaan aanvoelen.. Pff voel ze heel de dag zitten en ben als de dood dat er iets of iemand tegenaan komt.. Ontpillen.. Tsja.. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken.. Mijn schoonmoeder slikte even lang de pil als ik.. Stopte en was gelijk raak.. Mijn mannetje! eveneens was mijn moeder ook gelijk zwanger van mij.. Tuurlijk snap ik dat het bij iedereen anders is en iedereen heeft andere, verschillende symptomen.. Wanneer weet je dan dat het ontpillen is gestopt? Totdat je zwanger bent? Had het vandaag een paar keer koud en gisteren lachen en huilen tegelijk.. Een week duurt nog zo lang.. Zaterdag gaan we testen..
Het kan zo maar hoor, dat koud zijn in het begin herken ik ook en die wisseling van emotie ook Maar moet wel zeggen, dat zwanger raken in de eerste cyclus best bijzonder is, maar het kan natuurlijk wel. En idd bij mij mag je niet eens naar mijn borsten kijken, dat doet dan al zeer hahahaha
Hahahaha.. Ik zit nu in mijn tweede ronde, dus tweede cyclus.. We wachten het eerst maar af tot zaterdag.. Spannend....!