Even van me afschrijven.

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Weet je wel wat je wilt doen dan? Want gerichter zoeken maakt dingen wel makkelijk. Daarbij krijg je nog studiefinanciering.
    Daarbij ... als je een voltijdsopleiding doet heb je ook geen garantie op werk.

En eerlijk??... als dat betekent dat je dus wat langer moet reizen, dan moet je dat doen. Je kind heeft ook niets aan een depressieve moeder.

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

3. A2CA

A2CA Niet meer actief

Dankjewel iedereen, ik ga er weer vol tegenaan, hoop alleen dat ik geen terug val krijg.

Ik weet ook heel goed dat ik op dit moment geen leuke moeder ben, ikben veel sneller geprikkeld en daar kan mijn kindje echt niks aan doen.

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Wat een rotsituatie, ik weet hoe vervelend het is als je ontzettend graag wilt.

Ik lees over werk op een school? Heb je pabo gedaan? Hier sph, maar ook amper werk in te vinden. Werk nu via Randstad Zorg (veel groepswerk) als flexwerker en het loopt redelijk goed, gemiddeld 20 uur per week. Misschien dat dat iets is? Je zegt ook alles al geprobeerd te hebben, dus de vraag zal misschien overbodig zijn: sta je ingeschreven bij uitzendbureaus?

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ja ik sta inderdaad overal ingeschreven. Even voor de duidelijkheid, ik heb geen diploma, wel een opleiding gevolgt maar door bepaalde redenen deze opleiding gestopt. Ik wil de opleiding wel weer heel graag oppakken, maar de instanties die ik heb gebeld word ik afgewezen of word geen gehoord gegeven.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ben je al wel eens bij een studie adviseur langs geweest?

Deel Deze Pagina