Weet je wel wat je wilt doen dan? Want gerichter zoeken maakt dingen wel makkelijk. Daarbij krijg je nog studiefinanciering. Daarbij ... als je een voltijdsopleiding doet heb je ook geen garantie op werk. En eerlijk??... als dat betekent dat je dus wat langer moet reizen, dan moet je dat doen. Je kind heeft ook niets aan een depressieve moeder.
Verder wil ik je wijzen op deze website. Misschien heb je hier wat aan. Het is over werk en opleidingen in de zorg en waar je moet wezen. Dit is voor heel Nederland. In de zorg word je met open armen ontvangen - Openarmen.nl
Dankjewel iedereen, ik ga er weer vol tegenaan, hoop alleen dat ik geen terug val krijg. Ik weet ook heel goed dat ik op dit moment geen leuke moeder ben, ikben veel sneller geprikkeld en daar kan mijn kindje echt niks aan doen.
Wat een rotsituatie, ik weet hoe vervelend het is als je ontzettend graag wilt. Ik lees over werk op een school? Heb je pabo gedaan? Hier sph, maar ook amper werk in te vinden. Werk nu via Randstad Zorg (veel groepswerk) als flexwerker en het loopt redelijk goed, gemiddeld 20 uur per week. Misschien dat dat iets is? Je zegt ook alles al geprobeerd te hebben, dus de vraag zal misschien overbodig zijn: sta je ingeschreven bij uitzendbureaus?
Ja ik sta inderdaad overal ingeschreven. Even voor de duidelijkheid, ik heb geen diploma, wel een opleiding gevolgt maar door bepaalde redenen deze opleiding gestopt. Ik wil de opleiding wel weer heel graag oppakken, maar de instanties die ik heb gebeld word ik afgewezen of word geen gehoord gegeven.