Even van me afschrijven.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Dimisto, Jan 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. memv2

memv2 Actief lid

Feb 17, 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat vervelend voor je allemaal. Even 1 ding over het doorslapen, heel veel baby's slapen echt nog niet door met 11 weken, dat zijn echt uitzonderingen.
    Onze zoon heeft verborgen reflux gehad. Hij was hierdoor een huilbaby ( vreselijk woord) Was ook onrustig en wou niet slapen in eigen bed. Hij sliep bij mij of papa op de arm. Hij heeft door de reflux ook 10 dagen in het zkh gelegen. Daar hadden ze een elektrische schommelstoel, daar werd onze zoon erg rustig van en viel heerlijk in slaap. Omdat er een soort maxi cosi aan hangt zat hij rechtop zodat hij geen last van zijn maagzuur had. Voordat hij thuiskwam uit het zkh hebben wij ook meteen eentje aangeschaft. Wat was het heerlijk dat hij sliep en dat jezelf de handen even vrij hebt. Misschien ook iets voor jullie kindje?

2. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,702
    2,513
    113
    Meerdere meiden zeggen het al, maar breng ze een nachtje weg. Het lost misschien niets op, maar jij kan even een nacht bijkomen. Zo ben je uiteindelijk meer mens en kan je er weer even wat beter tegen.
    Wat de oplossing is weet ik niet, wel dat het een keer beter gaat en je iedere dag dichter bij dat moment bent. Misschien een idee om eens bij een osteopaat langs te gaan. Heel veel sterkte.

3. Dimisto

Dimisto Actief lid

Sep 24, 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    waaauw! wat een tips allemaal! hier kan ik zeker iets mee!
    Ik ben inderdaad wat meer van het ''moeten'' afgestapt, denk nu een beetje anders, ik leg haar er iedere keer in, gaat het goed, dan gaat het goed! en is dat helemaal fijn! maar gaat het niet, heeft zer er in ieder geval weer even in gelegen ; en dan komt hopelijk vanzelf dat ze doorheeft dat het niet eng is!

me vriend heeft uitgelegd waarom hij het zo eng vindt ; me ouders wonen 40 minuten bij ons vandaan, en dat vind hij gewoon ''nu'' nog niet zo prettig! maar hij zal wel moeten op gegeven moment, aangezien hij zelf niet wil dat ze naar zijn moeder gaat ''familieproblemen'' ..

en mijn familie woont nou eenmaal niet in de buurt! gelukkig hebben we 2 februari een verjaardag, dus even tijd voor onszelf! F. gaat een gezellig avondje hebben met haar peettante, mijn beste vriendin! dus dan kan ik zowieso al een beetje ontspannen!

vannacht heeft ze bijna doorgeslapen overigens! *trots* ze lag wel bij mij, maar ze had om 00.15 de laatste voeding gehad, en pas om half 6 hoorde ik haar weer! dus super goed! .. we gaaan het allemaal maar even zien hoe het gaat lopen. Ik denk dat ik het gewoon wat moet laten geworden ; het komt vanzelf' en alles perfect gaat nou gewoon niet, je bent immers aan het opvoeden!

bedankt iedereen voor de lieve woorden, bevestiging dat ik niet de enige ben, en de wijze raad! ik kan hier echt iets mee!

misschien over een tijd een topic F. heeft het door! hahaha.

Groetje.

Share This Page