Even van me afschrijven.

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimmuh, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi,
    ik moet even van me afschrijven. Praten met mijn man heeft geen zin want die geeft antwoorden waar ik niets aan heb.
    Ik ben 8 weken geleden bevallen van een zoon, heel erg leuk en aardig en zou hem echt voor GEEN GOUD willen missen.. Wel behoorlijk veel striemen gekregen (Had ook al wat bij mijn dochter, maar tijdens 2e zwangerschap veel meer gekregen)
    Hier kom ik wel overheen, maar vind het niet leuk.
    Dit zouden wel meerdere vrouwen hebben.
    Sinds de laatste week heb ik het gevoel dat ik ''dik'' ben. Mijn man zegt dan dat het niet zo is, etc.. Ik heb gewoon een hangbuikje maar volgends mij als ik het zie ziet het er groter uit dan als een ander naar mij kijkt (???)
    Ben ineens erg onzeker, vind mijn borsten te klein en ze zijn ook erg misvormt de linker ziet er wel ok uit, maar de rechter :$ mijn tepelhoef is daar veel groter, en hangt ietwat.. En heb zelfs maar van die kleintjes.
    Zit stellig te denken aan een borstvergroting..

Argh,
    daarbij zit er een eiwitaanslag op mijn lenzen waardoor ik mijn lenzen bijna niet kan dragen dus nu de hele dag met bril op loop *Vind het maar niets!!

Gewoon last van baal-dagen....
    Hoe komt het..

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Hoop dat dit een beetje helpt:

Als jij naar beneden kijkt, alles "dikker" lijkt dan dat het er van voor uitziet. Wat jij een dikke buik noemt lijkt van een vooraanzicht misschien helemaal niet dik maar gewoon normaal.

Ik vind mn tieten ook altijd hangen als ik naar beneden kijk terwijl als ik ze in een spiegel zie, het weer heel erg mee valt... Soms moet je gewoon jezelf mooi inpakken, mooi opmaken, uitgebreid voor de spiegel hangen en dan straaaaaalend naar buiten gaan! (soms heb ik ook van die dagen hahaha)

Koppie op meis!

3. knap

knap Niet meer actief

Bekijk je zelf over een maand of vijf zes nog eens goed.

Je bent net bevallen misschien moet alles nog wat strak trekken. Leuk is voor jou ander.s! Mannen denken al snel mens wat zeur je nu er is toch niks mis met je. Zou hij zeggen het klopt zou je zeggen van is dat echt zo haha.

Geef het nog even de tijd. Blijft het zo dan kan je altijd na denken of je misschien grotere kleinere rechte borsten en een strakker buikje wilt. Misschien over een paar maanden wat af vallen. Vind het na net een zwangerschap niet zo handig even eerst je lichaam terug.

Kijk ik heb er zelf geen last van. Omdat het mij nooit stoort mijn lichaam. Wel mijn borsten maar daar laat ik ooit denk ik nog iets aan doen. Wie weet. Was wel het plan dit jaar om me door te laten sturen.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Zo voel(de) ik me ook na de zwangerschap.
    Bij mijn eerste erger dan nu.
    Na de tweede heb ik me ook de eerste weken afentoe echt ongelofelijk lelijk gevoelt..
    Nu bijna 4 maanden verder word mijn zelfbeeld wel weer beter.
    Neem de tijd om over je borstvergroting na te denken zou ik zeggen. Misschien voel jeje wel een stuk beter als je iets aan je borsten hebt laten doen.

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Mwah..je bent 8 weken geleden bevallen?
    Wat verwacht je dan...
    Trek dr maar een jaar voor uit dan zit alles weer redelijk op z'n plek. Mooier wordt je niet van zwanger zijn en bevallen hoor.

6. Verox

Verox Niet meer actief

Hoe herkenbaar...
    En toen ik de eerste grijze haren ontdekte was ik helemaal in alle staten... Zullen de hormonen nog wel zijn.
    Nu lach ik er om.

Heb je dit filmpje van Dove weleens gezien?
    Ben bang dat wij vrouwen allemaal zo in elkaar zitten...

7. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    +1.

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik herken t wel. Voelde me ook zo na de bevalling. Nu ben ik van mezelf al stevig. T heeft ook tijd nodig. Je bent nog maar kort geleden bevallen.

Woon trouwens in dezelfde woonplaats :D

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bij veel eiwit op je lenzen moet je sowiei nieuwe lenzen in doen.
    Daarnaast heb ik bij Hans Ander altijd tabletjes gehad die ervoor zorgen dat het langer weg blijft.

Wbt je buik en borsten dat moet gewoon tijd hebben...

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

he bah meis.. wat kun je je dan vervelend voelen he..
    geef het even de tijd.. ontzwangeren heeft ook de tijd nodig...

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Aha! Kan niet kijken of ik je 'ken'/weet wie je bent
    maar vandaar je naam ook,
    anoniempje! :D

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Volgens mij is je gevoel een vrij normale combi van hormonen, een uitgezakt lijf kort na een zwangerschap en de vermoeidheid die de eerste tijd bij een kleine baby vaak komt kijken.
    Ik zou vooral het eerste jaar geen drastische beslissingen omtrent je lijf nemen, hoe je je ook voelt, en na dat jaar eens verder kijken, hoe het er -met normaal eten, bewegen en dergelijke- dan voor staat... :)

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ah kut is dat hè?

Tot 6 weken mag je je echt nog kraamvrouw voelen en daarna wordt er verwacht dat je er weer bent, althans, zo ga je dat zelf ook voelen. Ik vond tussen de 6wk en de 3 a 4 maanden echt die periodes dat ik me gewoon niet echt aantrekkelijk voelde... Ook contacten die ineens weer minder werden enz.

Maar je bent nu niet in staat om normaal naar je lichaam te kijken en het duurt wel een jaar voor je weer in shape bent. Ook je hormonen werken tegen hierbij, alles is nog slap, misschien zweet je nog veel, je haar gaat uitvallen, je wordt weer ongesteld enz enz... En je emoties gieren de pan uit.

Gun jezelf een lekkere knipbeurs bij de kapper, en als je buikje ( waar je trouwens best trots op mag zijn, het heeft immers het mooiste van de wereld gedragen) koop bij bijv de Hema een corrigerend hemdje, simpel maar doeltreffend. Kleine dingetjes om je even weer wat beter te voelen.

Maar ga nu geen plannen maken om aan je lichaam te laten klussen ;)

Deel Deze Pagina