Even van me afschrijven!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Snowy82, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Leven en laten leven

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Zelfde is het met roken. Het is bewezen dat het schadelijk is voor je gezondheid, maar oma is er toch echt heel oud mee geworden en nooit geen problemen mee gehad.

Ook alcohol tijdens zwangerschap. Vroeger of in andere landen drinken ze rustig een paar wijntjes tijdens de zwangerschap. De buurvrouw dronk iedere avond een wijntje en heeft een hele gezonde baby. Terwijl het is bewezen dat zelfs door 1 wijntje er kans is op FAS.

Dus waar kies je voor. Dat is mijn mening.

En het is een groot forum met verschillende meningen en uitingen. De minder leuke of waar je niets mee kan leg die naast je neer en de andere doe je wat mee of reageer je op.

Ik vind het trouwens door je reactie's dat je behoorlijk gevoelig reageerd en daardoor zelf weinig volwassen overkomt.

3. Username

Username Niet meer actief

Als er iemand is die zich ontzettend kinderachtig gedraagt, dan ben jij het. Je weet niet waar je het over hebt, roept dat babybjörn een hele goede drager is (absoluut niet) en kunt het niet hebben als anderen het niet met je eens zijn. Kom op, ga even afkoelen...

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Te grappig dit. Wat kunnen mensen zich toch druk maken.
    Je wilt zelf geen kritiek maar je begint wel dit topic. Dat is naar mijn idee erom vragen.
    Doe je eigen ding en trek je toch niet alles aan. Wat jij doet moet je helemaal zelf weten.
    Ieder zijn eigen mening.

5. Snowy82

Snowy82 Actief lid

Apr 19, 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Euhm heb nooit gezegd dat ze een hele goede drager zijn, lees eerst eens voordat je je mond opendoet? Ik zeg alleen dat ze echt neit je kindje "beschaden".

En dan als we toch op deze toer gaan, gooi de stoelen op school, thuis en op het werk ook maar weg want die zijn ook niet egronomisch en de schoenen die je aan hebt idem.

En blijkbaar leest niemand, want ik ben niet "boos" or whatever om iemand zijn mening, iedereen mag een mening hebben. Ik sta versteld hoe mensen hun mening over laten komen, in caps, niet opbouwend, nors enzovoorts.

6. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat mensen daarmee hun mening willen verduidelijken.
    Maar ik vraag me toch echt af waarom dit topic geopend is.
    Wat was je doel hiermee?

7. Username

Username Niet meer actief

Grappig, er is een groot verschil in hoe jij denkt dat je overkomt en hoe je werkelijk overkomt. Sterkte ermee.

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ook slechte stoelen en slechte schoenen kunnen iemand beschadigen. Het is maar net of je er gevoelig voor bent. Er zijn genoeg mensen die door een verkeerde houding, verkeerd zitten of een slecht bed behoorlijk wat lichamelijke klachten hebben. Dus het schaad weldegelijk. Hoevel mensen hebben door verkeerde schoenen, voetproblemen zoals hamertenen ed.
    Het zelfde voor de bb draagzak. Als je kindje er gevoelig voor is en met regelmaat word gedragen in de bb draagzak is er een kans op lichamelijke klachten. Dit hoeft dus niet, maar het kan wel.
    Gelukkig heb jij positieve ervaringen. Daarbij zijn er misschien andere die negatieve ervaringen hebben.

9. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

Jan 1, 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Wat een topic zeg kees dit met verbazing zeg maar waar veel verschillende mensen zijn, zijn ook veel verschillende meningen

10. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

Jun 5, 2013
    1,042
    80
    48

Hip Health in Baby Carriers, Baby Seats, and Other Equipment | International Hip Dysplasia Institute

wetenschappelijk genoeg?

Een kindje dragen is natuurlijk super! Je baby is lekker dicht bij je. Maar doe je het ergonomisch is het nog beter en je houdt het langer vol (want comfortabeler voor jou en je baby)

Share This Page