Even van me afschrijven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snoopy1983, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Heel erg lief van je meid:)

2. Suus8

Suus8 Lid

9 apr 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Snoopy,

Ik snap heel goed hoe je je voelt. Heb zelf vanaf me 12de week tot aan vandaag20+1 in een hele onzeker periode gezeten. Bij hebben ze met week 7 een monochoriale zwangerschap (1eeig) geconstateerd wat een erg risiovolle zwangerscap is. En dat weten we helaas. Met 12 weken bij 1 een verdikte nekplooi gemeten wat kan duiden op of niks of syndroom van down of ttts syndroom en het laatste komt 1 op 7 voor bij deze zwangerschap. Helaas is dit waargenomen bij 16 weken. Heb de volgende dag een laser behandeling gehad in het LUMC . En de dag na de behandeling hebben we nog maar 1 kloppend hartje gezien. Het is nu precies 4 weken geleden na de behandeling en heb erg in de stress gezeten of dit kindje de operatie wel zou overleven en goed zou herstellen. Nou was het ook nog zo dat ik 10 procent kans had dat me vliezen gingen breken. Maar gelukkig s dat niet gebeurt. Vandaag 20 weken echo gehad en hij is helemaal in orde ondanks de kleine stukje van de placenta waar hij t mee moet doen. Hij zit ook op de aller onderste lijn maar zolang hij in zijn eigen lijntje blijft gtoeien is het prima. Dus kan nu eindelijk met 20+1 van mijn zwangerschap genieten ook al durf ik dat niet heel erg. Ik moet t vertrouwen krijfen want dat heb ik nog niet gehad. Hebben over 2 weken weer een echo gelukkig. T is wel zo dat ik een beetje verpest ben met al die echo's waardoor t nu veel te lang duurt tot de volgende.

Meid hou je sterk en rustig das alleen maar beter voor jezelf en dat kleine wondertje.
    Moet ik nu ook zijn ook al heb ik me andere humpie niet meer alleen ik probeer t toxh positief te benaderen, heb m gelukkig nog bij me.
    Blijft moeilijk maar moet me groot en sterk houden voor de ander.

Xxx

Deel Deze Pagina