Wat doen jullie bij een product wat niet goed is, gaan jullie terug naar de winkel of laten jullie het maar zo? Ik ben vorige week bij ah boodschappen gaan doen, overheerlijke fricandelbroodjes mee genomen dus de kosten zullen ongeveer 3 euro zijn voor 2 stuks. Nu deed ik net brood in de la en viel mijn oog op de fricandelbroodjes en zag ik tot mijn verbazing dat ze vol schimmel zaten dit was niet toen ik ze kocht hoor. Nu denk ik ach gooi ze weg en jammer dan voor die paar euro. Maar aan de andere kant hebben hun er misschien iets aan om al die broodjes even na te kijken?? Nu woon ik in belgie dus is de ah hier volgens mij vandaag niet open ivm wapenstilstand.
Die fricandel broodjes kun je ook niet te lang bewaren. Eind v/d dag liggen ze hier al met 35% korting en de volgende dag gaan ze weg als ze niet verkocht zijn. Die kun je geen dagenlang bewaren. Het gaat dan om de verse. Ik weet niet of het in jouw geval afbakexemplaren zijn (die verkopen ze hier volgens mij niet).
Maar frikandellenbroodjes blijven toch ook niet zo lang goed!? Als je ze vorige week al hebt gehaald.
Volgens mij kun je inderdaad die dingen maximaal 2 dagen bewaren. Maar wat staat er op de verpakking? Meestal breng ik het terug. Maar ik had laatst ook iets. Ik had boontjes gekocht en op de 2e dag ging ik ze koken,waren ze helemaal geel uitgeslagen. Ik terug naar de winkel en gevraagd hoe ik dan voor de volgende keer mijn geld zou kunnen terug krijgen. (Want om nou met een gekookte bonen er heen gaan ziet er ook zo raar uit) Hun zeiden foto maken en bonnetje meenemen en dan krijg ik mijn geld terug. Dit was ook bij AH.
Wapenstilstand? Ik ga dan wel terug. Kan best een gaatje inzitten ofzo waardoor het beschimmeld is. Mijn man pakte een pak beschimmeld brood uit de schap. Zo beschimmeld dat zijn oog er meteen opviel. Meteen afgegeven. Maar als we dat thuis pas zien dan ga ik ook terug. Is maar 37 cent ofzo. Maar je koopt het niet om vervolgens weg te gooien.
En als je ze niet direct willt opeten, moet je ze bewaren in de koeling. Maar idd, die dingen blijven niet zolang goed hoor. En waarschijnlijk zaten ze ook nog in het plastic?
Dan met de verpakking en bonnetje terug naar de winkel. Je hebt recht op, of een nieuwe of geld terug.
Aah ok ja dan kun je er echt wel mee terug hoor. Ik ben zelf echt een lamzak en laat het dan zitten voor die paar euro. Maar het is inderdaad niet de bedoeling dat er nu al schimmel op zit. Zal waarschijnlijk wel een gaatje in de verpakking zitten ofzo.
Is het van het eigen merk van ah dan lukt het zonder bon ook wel. Is het van een ander merk dan ligt het aan de service dan hoeven ze je geen geld of vervangend product te geven.