Mijn vriendin heeft al 3 jaar een spiraal maar nu vond ze gister iets kn de wc. Ze twijfeld of het een miskraam is. Ik zelf denk van wel. Wat denken jullie??
als ze het nog heeft neemt ze het even mee naar de huisarts die kan haar vast beter helpen dan wij. maar het lijkt wel een stolsel van een vruchtje.
Moeilijk te zeggen... het lijkt wel op zo iets. Hoe groot is het? 2-3 cm? Als het inderdaad dit is, met deze grote zou ze rond de 8-9 weken geweest zijn. Dan kan ze nog een zwangerschapstest doen om het zeker te weten. HCG hormoon blijft nog een tijdje. Ik zou ze een test laten doen.
Ze heeft het helaas al door de wc gespoeld. Ze zei dat het zo'n 1,5 a 2 cm was. en ze gaat al een zwangerschapstest halen. Ik hoor het later.
Mij lijkt het ook gewoon weefsel,miskramen die ik heb gezien zagen er heel anders uit. Maar je weet het natuurlijk nooit!
Ik heb een mk gehad, en als het in een vroeg stadium is zie je eigenlijk alleen maar donkerrood met wat weefsel.... Meer kan je niet zien :s Heb dat van mij gezien...