Heeft iemand hier wel eens besteld bij mytoys.de? Ik heb daar een grote bestelling gedaan voor oa de verjaardag van onze jongste dame, maar de status blijft staan op: "Bestellung wird bearbeitet" Hoelang duurt het daar voordat je het in huis hebt (Nederland) Ik heb het vier dagen geleden besteld en het blijft hier dus op staan. Hoelang duurt de verzending naar Nederland? Ik ben misschien verwend met bol.com, voor 23.00uur besteld de volgende dag in huis
Ik weet niet hoe je het hebt geregeld met de betaling, maar het kan zijn dat ze jouw betaling nog niet hebben kunnen verwerken. betalingen van uit NL naar DE zijn net wat langer onderweg dan NL -> NL. Dat het daarom nog wat langer duurt.
Hier in Duitsland werkt die heel snel! Enkel maar goede ervaring, tenzij je bestelt in december... blijkbaar hebben ze dan een te grote vraag, dan kan het ook hier 10 dagen duren.
Ik heb het betaald via paypal. Maar ik kreeg gisteren een mailtje dat het sowieso niet voor de verjaardag van onze dochter (14maart) geleverd kan worden. Ben best teleurgesteld en vind het erg jammer. Gelukkig heeft ze er zelf nog geen weet van.
Ik bestel vaak bij deze webshop. De ene keer heb ik het binnen 5 dagen, andere keer duurt het 6 á 7 dagen.