Heel eerlijk? Ik vind het allemaal een beetje puberaal. Een zogenaamd "beste vriendin" die het vriendje van haar beste vriendin inpikt. Maar jullie zijn volwassenen met huwelijken en kinderen! Dan heb je toch geen tijd meer voor dit soort spelletjes? Vriendschap is leuk en wel, maar dit gestook, stiekeme berichtjes op Facebook en WhatsApp, dat is iets voor als je 15 bent en een oogje hebt op het vriendje van je vriendin. Daar komen dezelfde soort drama's van, dus waarom dit meenemen in je volwassen leven? Voor mij is het zo, prioriteit nr. 1 is ons eigen gezin. Dus man, dochter, het kindje dat onderweg is en ik. Het gaat erom dat wij het fijn hebben en gelukkig zijn met elkaar. Daaromheen zitten de mensen die er onvoorwaardelijk zijn, ouders, broers, zussen, en een paar vrienden en vriendinnen. En nog verder staan kennissen, mensen met wie het af en toe leuk is maar waar geen behoefte is aan dieper contact. De mensen die dichtbij ons staan hebben gewoon hun eigen leven en eigen prioriteiten, net als wij. Zo diep doordringen in mijn prive-ruimte zoals die vriendin van jou doet, zou ik echt van niemand accepteren. Gewoon, omdat het niet gezond is. Nu snap ik dat dit anders ligt bij ouders of broers of zussen, maar een vriendin? Tja...
Ja maar ik hoorde geen rare excuses, hij gaf meteen toe dat ze hier was geweest en wat ze gedaan hadden en toen zei belde zei ze hetzelfde. Een ander vriendin zei al, als ze echt iets gedaan hadden had hij het wel toegegeven toen ik zo door het lint ging! Ik heb er soms spijt van dat ik niet verder heb gelezen in plaats van meteen zo naar huis te racen!
Ja... zo denk ik er ook over en ik ben erg teleurgesteld in mezelf dat ik haar zoveel vertrouwen heb gegeven!
Ik zou zeggen 'dit riekt'. Misschien makkelijke praat, maar bij mij thuis was de hel losgebroken. Als je je eigen verhaal terugleest denk ik ook wel dat je beseft dat dit niet klopt. Er is iets gaande tussen die twee...
Ik hoef daar niet eens mijn verhaal voor terug te lezen... het speelt al 3 weken constant door mijn kop!
Als hij veel op de thuiscomputer met haar communiceert, dan zou je een keylogger kunnen plaatsen om hem daarna mee te confronteren. Of als je bijvoorbeeld een iPhone hebt, dan kan je hem 'per ongeluk' thuis laten met de dictafoon aan. Ik zou zeker wel even een praatje met haar (ex)man maken over jouw bevindingen en vermoedens. Als je bewijzen hebt, is het helemaal mooi. Ik had ze alle twee aan de hoogste boom opgeknoopt. Dit is zo laag
Ik hoop echt dat jullie weer het liefdesvlammetje terug zullen krijgen, maar wil je na alles, nu nog serieus vriendinnen met haar blijven? Ik zou zo iemand echt liever kwijt dan rijk zijn.
Volgens mij zegt ze niet dat ze haar terug wil. Maar dat ze haar mist. Vorig jaar ben ik defenitief mijn beste vriendin verloren. Ik kende haar meer als tien jaar. En iemand kan als een zuster in je leven zijn verweven en als je die dan kwijt raakt. Kun je dat missen. Zeker als je al niet veel vrienden heb is dit een moeilijk gevoel. Voor mij heel herkenbaar in elk geval. Voor de rest van het verhaal durf ik niks te zeggen. Sterkte in elk geval TS. Liefs Janna
Ja inderdaad! En ik kan me niet verdedigen en zeggen wat me zo boos heeft gemaakt en dat irriteert me! Heb liever knallende ruzie als zo zeg maar. En ze communiceren niet meer, ze heeft ons beiden geblokkeerd en haar man ook! Haar man ks trouwens ook erg jaloers, hij zoekt achter onze vriendschap roendertijd zelfs iets. Buiten dat was hij thuis met hun kind toen ze hier was, dus hij wist er wel van en hij weet ook van dat fb gesprek, want hij stond er naast toen ze mij belde toen ik zo over mijn zeim thuis kwam na het lezen!
Misschien ben ik veel te wantrouwig maar ik zou hier geen goed gevoel over hebben en het er zeker niet bij laten. Wat ik me afvraag ts, het komt op mij een beetje over alsof je nu het weer goed gaat tussen jou en je man, je het niet meer zo belangrijk vindt of er wel of niet iets tussen hun gebeurd is.. Klopt dat?
Nou ja... ik zou dit topic niet openen als ik er niet mee zou zitten. Ik vraag me alleen af, wat als er echt niets is gebeurd? Ik zet mijn huwelijk op het spel.als ik er kostte wat kost achter wil komen en hoe? Alles is bij beiden gewist! Ze spreken elkaar nu niet meer, dat weet ik zeker! Ik kan erover doorzeuren maar dan heb ik kans dat ie me alsnog verlaat en als er dan echt niets gebeurd is is dat voor niets! Hij heeft me recht in mijn ogen aangekeken en gezegd dat er echt niets gebeurd is en toen ik ermee bleef zitten heeft ie het contact verbroken... Buiten dat laat hij nu echt zien dat hij van mij houdt! Aan de andere jant.... waarom breken ze beiden zo makkelijk en js zij blijkbaar boos terwijl er niets is gebeurd?
Ik bedoel daarmee dus ook... ik ben blijkbaar de enige die er nog mee zit, ze gaan beiden door alsof we nooit vrienden zijn geweest...
Ik denk dat als hij écht niks heeft gedaan hij best begrijpt waarom je je dat afvraagt en dan ook niet zomaar weg gaat bij je.
Ik denk dat er in elke relatie wel dingen gebeuren, nergens is het koek & ei. Dus het is inderdaad zo dat als je overal zout op gaat leggen, elke relatie naar de klote zou gaan. Maar: Je moet niet de situatie en je eigen gedachtes goed gaan praten met excuusjes. Je weet zelf ook wel dat het verhaal niet klopt, en vaak als het allemaal te mooi is om waar te zijn, dan is dat het ook. Ik geloof echt wel dat er iets is gebeurd tussen die 2. Daarnaast wil ik wel zeggen: Bind niet het kat op het spek door jou man met zijn EX uit te laten gaan. Het kan goed gaan, maar ze zijn niet voor niks OOIT verliefd op elkaar geworden. In mijn relatie zou zoiets ECHT NOOOOOIT gebeuren, ml zou me de deur niet eens uitlaten gaan. Als ze niet gaan stappen, heb je deze idioterie namelijk ook niet.. Veel sterkte!!
Als jij denkt dat ie de boel bedriegt, ga dan voor jezelf eens na wat je wilt. Wil je dan bij hem blijven en zo ja, onder welke voorwaarden? Als jij meent dat hij de waarheid spreekt, dan moet je er per direct mee stoppen om je dingen af te vragen. Je moet dan ook stoppen om het met mensen te bespreken, want je vindt dan altijd wel weer iets wat weer anders lijkt of misschien wel ergens toe leidt... Ga aan je huwelijk werken, (want als dit soort dingen gebeuren zit er meestal meer niet goed) en laat de boel de boel. Verder ben ik het eens met Nescio. FB, Whatsapp, allemaal niet de geëigende middelen om je huwelijk te bespreken... Als je je tot dit soort dingen gaat bewegen, kun je beter gewoon een eind aan je huwelijk maken...
\ Sorry dit vind ik echt onzin. Ik ben al jaren bevriend met mijn ex. En ja wij gingen ook vaak samen stappen. Hij is inmiddels mijn beste maatje maar niks meer ik zou voor geen goud een relatie meer met hem willen en hij ook niet met mij en we zijn beide gelukkig getrouwd.
Dit verhaal ken ik maar dan van mijn vriendin en haar partner en hun beste vrienden. Beide geen kids dus dat kan niet hetzelfde verhaal zijn. Hier speelde alleen heel veel meer helaas... Misschien doen ze wel om te doen lijken dat ze echt geen contact meer hebben? Ik vrees echt dat er veel meer achter zit zeker omdat ze er beiden niet open over zijn. Nu blijkt dat jouw man niet voor haar kiest heeft zij ook vast de beslissing teruggeddraait om bij haar man weg te gaan. Wanneer iemand van de een op andere dag de relatie wil verbreken zpeelt er vaak een andere liefde op de achtergrond mee. Meis het enige wat ik je wil mee geven is hou je ogen goed open. Nu zullen ze wellicht even geen toenadering zoeken tot de rust terug is.
Sorry dat heb ik niet goed gelezen dan. Ik had ook ingelogd dan hoor. Met je collega's erover praten was niet handig maar ook menselijk. Hij mag voor heel veel dingen sorry zeggen als ik dit zo lees. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.
Dat laastse is dus iets wat in mijn hoofd blijft spoken! Ik heb mijn man een aantal dingen uitgelegd waarom ik denk dat in ieder geval zij stookt en dat begrijpt hij en hij zegt er dan ook klaar mee te zijn mede door die dingen. Ik hou dus ook zeker mijn ogen open, als er iets gebeurd is en ze het niet willen vertellen kom ik er toch nooit achter, dat is waarom ik denk dat ik het wel moet laten rusten! Ik ben het ook niet eens met de opmerking dat ik het min of meer zelf gedaan heb door hem met haar uit te laten gaan! We zijn ook met zijn allen op vakantie geweest waar ik ook wel eens een avondje alleen was met haar man! Thuis ook wel eens trluwens. Hij is de blonde versie van mijn man en ik ben de dikkere versie van haar! Wat dat betreft zouden we beiden voor elkaar kunnen vrezen dan!