Even van me afschrijven.

Discussion in 'De lounge' started by leaa, Mar 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Mijn god meissie. Ik zit met mijn mond open te lezen

HIJ GEBRUIKT JE!!!!! Als kok/serveerster/schoonmaakster/ huissloof. Gewoon voor alles. Zelfs als wekker.
    Open je ogen meid. Dit is heel ongezond.

2. leaa

leaa Lid

Feb 14, 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou nog heel veel van hem en hij van ons, hij wil ook aan de relatie werken. Daarom wil hij ook graag zonder onze zoon op vakantie, maar hij is nog zo jong en ik vind het geen fijn idee als hij een week zonder z'n moeder is.

3. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Meid wanneer zet je die roze bril af?

Wat hij doet is gewoon respectloos!

4. leaa

leaa Lid

Feb 14, 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is wel een heel goed idee dat ga ik zeker doen, misschien waardeert hij dan iets meer wat ik voor hem doe

5. MissyC

MissyC Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    1,098
    8
    38
    En dat moet je ook doen!!! Laat hem maar ff in zijn sop gaar koken.;)

6. leaa

leaa Lid

Feb 14, 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doordat ik nu alles opgeschreven heb en alles doorlees en iedereens reacties, zie ik nu ook dat het zo echt niet langer kan. Ik ga volgende week toch naar m'n moeder om op de huisdieren te passen, eerst zou hij mee gaan maar ik denk dat een week apart ons allebei goed zal doen. En daarna zullen er toch echt dingen moeten veranderen.

7. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,171
    1,846
    113
    Sorry maar geen zin hebben in zijn werk omdat hij het niet naar zijn zin heeft hoeft niet te betekenen dat JIJ alles moet doen.
    En me mond stond toch vliegen te vangen toen ik las wat JIJ moet doen van hem.
    Brood smeren want anders gaat meneer niet naar zijn werk: Prima verteld hij ook dat vriendin geen brood heeft gesmeerd?
    Echt de eerst volgende keer geen brood smeren en gaat hij niet naar zijn werk prima belt zijn baas neem op en vertel die persoon dat vriend niet gaat omdat jij zijn brood niet smeert kom op zeg....

Maar verlangt hij ook dat je de fles klaar maakt? van je kindje zo ja dan zou ik hem niet eens alleen laten met je kind.
    Als jij hem al moet verzorgen wie verzorgt jou kind al jij het even niet kan?

En hoe zat het in je kraam week en daarna

8. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ik zou hem een bezoekje laten brengen aan eoa psycholoog en dan bedoel ik het heel serieus. Dit is geen normaal gedrag en zou mij niets verbazen als er iets uitkomt uit de testen.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    mag ik vragen waarom in vredesnaam je met hem een kind hebt gekregen???
    Was het een ongelukje?
    Want met zo'n kerel zou ik nog geen goudvis willen houden!

Nu jullie een kind hebben zijn jullie het naar hem verplicht om te vechten om dit te laten werken. Maar eerlijk waar wat heb jij een kinderachtige egoistische zelfingenomen klootzak als vent.

Zo dat moest er even uit.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Is dat het enige dat je van hem verlangt???
    Waardering?
    Serieus... schop onder zn hol moetie hebben. En jij zo te lezen ook.
    Zorg maar eens een poosje alleen voor jou en jullie zoontje.
    Niet koken voor hem, geen brood smeren voor hem, zijn was niet doen... enz enz...
    Kwartje valt vanzelf een x

11. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Zet die roze bril af!!!
    Hij wil niet aan jullie relatie werken.
    Hij wil de verantwoordelijkheid van het hebben van een kind een week kunnen laten voor wat het is.
    Het is hem overduidelijk allemaal veel te veel gevraag.

12. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow.. Jouw man heeft het 'goed' voor elkaar.. Ongelooflijk wat je voor hem doet, ehh maar hoe hij is en doet dat is NIET normaal!! Ik vind trouwens dat jij behoorlijk naïef overkomt, wees en word volwassen. Dit pik je toch niet??? OMG

13. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Joh.....ben je die van mij tegen gekomen?
    Nah ja, ik smeer zijn brood niet en maak hem niet wakker.
    En ik bepaalde waar en met wie ik ging bevallen, want dat is iets wat de vrouw moet doen en dus op haar manier en niet zoals de papa denkt dat het moet omdat het hem zo beter uit komt.
    Maar.....laptop is hier ook gesneuveld en de voordeur, omdat meneer alles opkropte.
    En iets doen in het huishouden???
    Ja als we visite krijgen gaat meneer op het laatste moment wel wat doen, de laatste keer was toen de kraamzorg er was (schone schijn ophouden noem ik dat).
    Zou dus best eens kunnen zijn dat jiu vriend ook alles opkropt en op deze manier zijn frustratie uit (wat het niet goedpraat hoor!).
    Naar mijn inziens heb je een keuze; of serieus met z'n tweeën eraan werken en hulp zoeken of maken dat je wegkomt!
    Want jij kunt hem niet veranderen, dat zal ie zelf moeten doen.

14. leaa

leaa Lid

Feb 14, 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat ze ook nooit alleen hooguit een uurtje maar meer ook niet. In de kraamweek deed hij goed zijn best maar toen was hij ook vrij van zijn werk.

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

OMG!!
    Het is maar goed dat ie mij niet als vrouw heeft...

16. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Dat is dan toch zijn pakkie aan??
    Zijn baan.....ja de inkomsten dat snap ik, maar kom op zeg!
    Jij laat je wel gemakkelijk 'chanteren' zo, smeer dat brood eens niet, gaat ie niet werken?
    Ja ach dan geen baan meer en geen uitkering want hij wou niet gaan werken vanwege het ongesmeerde brood.
    Leg hem dat eens zo voor, geen baan, geen geld, geen vakantie.

17. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

Mar 27, 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Sorry maar met een pan met pasta gaan gooien hoeft mijn man toch echt niet te proberen. Zijn gedrag kan echt niet en het is ook zijn kind dus zal hij hem ook moeten verzorgen. Ik kan je alleen maar sterkte en succes wensen ik hoop dat jullie hier samen uitkomen

18. leaa

leaa Lid

Feb 14, 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo hij is een paar jaar geleden opgenomen geweest, maar toen ik hem leerde kennen ging het weer goed met hem.

Toen ik hem leerde kennen was hij helemaal niet zo, hij was heel lief verzorgde me als ik ziek was. Hij deed heel veel voor me, hij is altijd wel wat kinderachtig geweest maar niet zo erg als nu. Het begon eigenlijk in het midden van mijn zwangerschap.

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Is hij altijd al zo geweest? Of zie je verband tussen zijn werk en zijn gedrag.?

20. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Het ziet er inderdaad niet naar uit dat hij zichzelf zal veranderen voor jou of voor wie dan ook.

Share This Page