Nou meiden ik baal vandaag toch echt als een stekker......heerlijk weertje zonnetje schijnt lekker de ochtend buiten doorgebracht met ons Mupke (tuin op het zuiden). Nu slaapt ze en dacht ik lekker een middagdutje in de hangmat te gaan doen........ BEN Ik DE HANGMAT KWIJT!!! Ik kan me nog zo herinneren dat hem opruimde van de winter omdat ie in de weg lag. Maar nergens meer te vinden heb de schuur, binnenberging, zolder, logeerkamer alles al nagezocht maar weg foetsie Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie iets te goed opbergen?? Gaat verder net balen en nog maar eens zoeken...
Ja herkenbaar en meestal vind ik zoiets dan weer standaard als de eerste herfst prikkelen tevoorschijn komen! Succes met zoeken.
Hahaha mijn oma heeft dat. Zo had ze een keer sandalen van mijn vader opgeborgen, nou je raad het al, niet meer te vinden! Pas jaren later teruggevonden tijdens een verbouwing.
Hahaha mijn oma heeft dat. Zo had ze sandalen van mijn vader opgeborgen en je raad het al, niet meer te vinden! Pas jaren later tijdens een verbouwing teruggevonden. Oo raar, ik had al gereageerd maar mijn reactie kwam er niet te staan dus dacht doe het nog een keer, maar nu staat het dubbel.
Hahaha nou zolang heb ik denk ik geen geduld als ie dan nog niet terecht is heb ik allang een nieuwe gekocht
Haha Ik heb een keer de hamer opgeruimd.. dacht dat er in de schuur een zoldertje zou blijven.. daar de hamer etc neer gelegd. Had mijn vader hem dicht gemaakt.m haha toen we de schuur weer gingen slopen ivm uitbreiding caravan, was hij weer terrecht..
Dames hij is gevonden mijn man had hem even ergens anders geplaatst en wa dit vergeten..... Dus nu vanuit mijn heerlijke hangmat nog even op het forum neuzen totdat mijn dochter wakker wordt slaapje heeft geen zin meer
Hahahaha herkenbaar! Vooral als je t een paar maanden niet nodig gehad hebt.. Zo zijn wij maanden lang opzoek geweest naar een hardeschijf met onze foto's erop.. Nu met uitzoeken voor een komende verhuizing is ie weer gevonden.
Soms ruim ik wel eens wat op en denk er dan bij: oké goed onthouden waar ik het nu neer leg. En dan heb ik het een paar maanden later nodig en dan denk ik: waar is het nou gebleven, ik weet nog dat ik erbij zei goed onthouden.
Herkenbaar! Vroeger (toen ik puber was) was mijn kamer altijd een enorme rotzooi. In tegenstelling tot die van mij zus. Maar ik kon altijd alles terugvinden...en mijn zus was altijd alles kwijt. Hier hebben wij nog steeds wel een beetje een rommelig huishouden (gelukkig niet zo erg als mijn kamer van toen) maar zodra ik e.e.a. Ga opruimen ben ik ook meteen zoveel dingen kwijt. Echt vreselijk!
Als ik zelf opruim weet ik altijd alles nog te vinden. Als mijn man ergens om vraagt kan ik zo zeggen dat ligt linksachterin dat en dat laatje ofzo. Mijn probleem met te goed opruimen is dat ik vaak ook dingen weggooi omdat ik denk dat ik t niet nodig heb. Paar weken later denk ik dan ohja dat, dat heb ik weggegooid en nu nodig, balen . Als mijn man iets opruimt ligt het altijd op een super onlogische plaats en hij weet ook nooit meer waar hij het heeft neergelegd.... Best lastig af en toe.
Ik heb ooit een schakelarmband gekocht van mijn laatste spaarcentjes. Ik was denk ik 11 ofzo en ik was echt verliefd op die armband. Ik deed hem af, heb hem ergens neergelegd en..... NOOIT meer gevonden! Ik weet zeker dat ik hem in mijn kamer heb afgedaan, dus dat hij daar ergens moest zijn.. Maar toen ik 1,5 jaar terug mijn kamer heb leeggehaald voor de verhuizing, heb ik hem zelfs niet terug gevonden.. Dat ding is gewoon spoorloos!