Even van me afschrijven..

Discussie in 'De lounge' gestart door Mommysince13, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Het feit dat zij je telkens de grond proberen in te boren en je proberen te overtreffen geeft aan dat je het juist goed doet. Dus over jaloezie gesproken..ik denk dat ze een beetje groen zien.

Ik zou overigens snel klaar zijn met zulke types, familie of niet en ik denk dat ook mijn man (normaal gesproken de rust zelve en minder hard dan ik) zo'n zwager snel op zijn plek zou zetten op een gegeven moment. Zogenaamd gezellig op een verjaardag zitten na zo'n behandeling en doen alsof we elkaar oh zo lief vinden zou ik ook niet doen. Dat ze het eten maar mogen stoppen daar waar de zon niet schijnt en het zeer doet maar schijnheilig doen is een spelletje waar ik niet aan mee doe.

Lekker van fb afgooien en je niet meer laten raken door dat kinderachtige gedoe. Je kan je energie maar beter stoppen in dingen die er echt toe doen. Voel je je een stuk beter door.

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik zou zus even bellen, met wat er voorgevallen is en dat je voorlopig geen zin hebt om je zwager te zien. Misschien kan je in de ochtend even een kop koffie gaan doen, aangenomen dat hij er niet is.

En wat vindt je zus van dit alles?

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel

Heb nog niks van d'r gehoord na het voorval, het komt niet voor trouwens dat hij niet thuis is want hij is 100% afgekeurd en is dus altijd thuis

Het er over hebben zal wel van mijn kant moeten komen..

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Zo te lezen zoekt je zwager altijd wel wat om op te zeuren, of je nu het bek open trekt naar hem of niet.
    Aangezien hij altijd thuis zit, tenminste niet werkt, is het voor hem een vorm van dagbesteding geworden lijkt het wel, ik bedoel lekker makkelijk om andere af te zeikeb, heb je wat te doen. Heel triest. Inderdaad blokkeren op facebook. En k zou z'n reacties ook even verwijderen of het hele bericht. Goed dat je minder open heb getrokken zou het niet op facebook hebben gedaan. Dus zou dat bericht even verwijderen en hem blokkeren, klaar.
    Geen idee hoe je zus erin staat. Als zij net zo is zou ik zeggen dat ik niet kom op verjaardag want dat het geen zin heeft contact te hebben als er niet normaal gedaan kan worden. Als zij niet zo is zou ik even gaan en ze ggen dat je puur voor haar wel eventjes wil komen. Op het moment dat het dan weer fout loopt zou ik zeggen, als we niet normaal gezellig kunnen doen dan ga ik, doei.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Zou best kunnen dat het verveling is, al kan m'n zus ook altijd wel heel negatief zijn wat alleen maar versterkt is sinds haar relatie met hem..

Ik heb besloten nu de 'grotere' persoon te zijn en gewoon naar haar verjaardag te gaan, ik heb ruzie met hem niet met haar, en het is haar verjaardag.. En tja als het enkel met verjaardagen is. Toevallig zijn we niet uitgenodigd voor de verjaardag van zijn zoons (m'n moeder appte net of we zaterdag ook kwamen, wist niks van een zaterdag af haha) vind ik dat niet erg overigens

6. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Goed dat je hem geblokt heb op facebook. Als ik jouw was zou ik je zus appe met het verhaal dat je geen zin heb om hem te zien en dat je het wel leuk zou vinden om samen buitens huis even een bakkie te doen. desnoods een dag eerder of een dag later.

7. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Bizar dat je dit soort dingen via facebook gaat uitvechten.

8. Baby 2

Baby 2 Actief lid

12 nov 2014
    235
    1
    16
    Het lijkt me wel super als je er naar toe gaat en groter bent! Vriendelijk doen tegen je zus, zwager zoveel mogelijk negeren en vooral positief doen. Laat hem maar lekker met dat je niet tegen kritiek kan! Wees daar vrolijk aanwezig zodat zijn uitspraken kant noch wal raken! En je hoeft er niet super lang te zijn, natuurlijk.

9. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Gewoon niet gaan je zus en zwager vreten zoveel negatieve energie
    Gewoon terug appen bedankt maar ik ben niet lekker dus ik sla over
    Geen confrontatie geen irritatie en geen stress voor en achteraf 😉
    Hou dat gewoon even een paar maanden vol als het ze opvalt vragen ze vanzelf wanneer kom je steeds niet en kun je het bespreken
    Dan kun je in die maanden ook voor jezelf beslissen of je ze mist en of ze wat toevoegen in jou leven doen ze dat niet of vinden hun het ook prima
    Zo is er iig geen ruzie

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Poeh lijkt mijn zwager wel! Dat is een luie zak en hij eb mijn zusje zitten in de bijstand. Hebben heel veel schulden en 7 kids! Heb al jaren geen contact meer met ze. Beide geblokt op fb! Heerlijk die rust echt waar.

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ga ook, mijn ouders zijn er gelukkig ook en mijn broer(tje) met z'n vriendin.. Met een beetje geluk de hele familie van zus haar vriend ook.. Dan valt het niet eens op dat ik er ben.
    Is enkel eten, vanaf een uur of 6 dus om half 8 gaan we gewoon weer weg omdat dochter naar bed moet

12. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Geen aandacht meer aan hen besteden. Zo te horen halen zowel zwager als zus het bloed onder je nagels vandaan, door aandacht te eisen die je liever zelf hebt op dat moment. Dan kun je hen het beste negeren en heb je er geen last meer van.
    Ik heb een broer die alles beter kan, perfect is, geweldig, intelligent, sociaal enzovoort. Die zit werkloos, zonder vrienden in een vakantiewoning omdat hij uit huis is gezet. Door hem te negeren heb ik na verloop van tijd op een veel positievere manier opnieuw contact met hem gekregen. Hij ziet nu de meerwaarde in van de wijze waarop ik leef en hij neemt nu mijn advies ter harte in bepaalde zaken. Een jarenlange wapenstilstand heeft dus uiteindelijk geresulteerd in vrede. Beste vrienden zullen we nooit zijn, maar we gedogen elkaar beter.

Deel Deze Pagina