Overspannen en bloggen

Discussie in 'De lounge' gestart door Jewel22, 25 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi dames,

Ik weet niet zeker of dit mag, dus dan hoor ik het wel. Sinds een half jaar ben ik overspannen. Ik probeer de ballen in de lucht te houden, maar dat is ontzettend lastig als je letterlijk 'op' bent. Nu heb ik besloten te bloggen om te zoeken naar waar ik van kan ontspannen, soms met een knipoog om proberen het zo positief mogelijk te maken. Al die lotgenoten fora komen me echt de keel uit!
    Misschien vinden andere mama's het ook leuk om mee te lezen, en graag hoor ik wat jullie vinden.

What's in your backpack? – What's in your backpack?

Thanks alvast!!

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Gelezen. Schrijven = schrappen! :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Gelezen...ik vond het een leuk stuk om te lezen. Voor jou minder leuk...maar het op papier zetten werkt...

Dus lekker blijven bloggen en wie weet kun je snel al over organische voeding gaan bloggen...lijkt me erg interessant trouwens.

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Leuk alles op papier zetten werkt. En ik vond het erg leuk om te lezen. Ik heb een zware depressie dus er is wel veel herkenbaar.

5. Thanks voor de leuke reacties!!! Ik hoop ook een hoop herkenbaarheid te gaan geven! Met een kleine knipoog zodat er nog licht aan het eind van de tunnel is!;)

6. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Ga er mee door! Super leuk en grappig schrijf je.
    En ik zit ook midden in een burnout en nee gemakkelijk is het niet ik wil er ook vanaf. Maar helaas gaat dat niet 123. Leuk als je r meer over schrijft en zeker zoiets met een knipoog.

Succes Ik zal je volgen

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Absoluut oeuk geschreven!
    Maar wat ik vooral wilde zeggen, wat een super lief briefje!
    Dan smelt je toch!

8. Lief, dank!! Ik zal er zeker meer over schrijven en maar hopen dat het wat helpt om die vreselijke burn out weg te krijgen! Succes!!

9. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Wat een super leuk stukje!!

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    heel leuk geschreven en een super leuk plot. erg herkenbaar ook

11. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ondanks dat de aanleiding voor jou om te gaan schrijven niet leuk is, vind ik je blog wel erg leuk geschreven.
    Hopelijk kan het schrijven je wat rust geven!
    Sterkte.

12. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Je schrijft leuk!!

Ik heb het echt met plezier gelezen. Hopelijk is dit een uitlaatklep die je er door sleept!
    Succes en you can do this girl!!

13. Wat een leuke reacties, precies wat ik had gehoopt!:) Ik heb er weer iets op geschreven over de genante vragen van je kinderen. Ik wil niet spammen maar ik hoop dat jullie me volgen om wat herkenbaarheid te lezen. Soms is het nu eenmaal geen perfect Bona-gezin, toch?:)

Mocht je het willen lezen, dan kan je hierop klikken.
    Wainbow – What's in your backpack?

Deel Deze Pagina