Hallo dames Mischien kunnen jullie me helpen. Ik en me verloofde proberen voor een kindje te gaan. En nu ben ik 4 dagen te laat mijn nod was 28 mei. Maar blijf negatief testen Ik heb last van me borsten veel aders en zelf groter en zwarder geworden zelfs me man zegt dat. Veel buikkrampen en lage rug pijn Geen eetlust en misselijk zelfs paar keer overgegeven. Ik lig niet lekker op me buik en is vaak hard. Vaak ook dat ik een rondje buiten loop en dat ik erg zweet terwijl ik nooit zweet. En slecht slapen snachts en veel overdag. Kan iemand me tips geven of mening wat het zou kunnen zijn
Hoe lang ben je van de anticonceptie af? Als je net met de pil gestopt bent, dan kunnen het ook hormonale klachten zijn. Je lichaam moet dan eerst ontpillen, wat voor klachten kan zorgen, die vergelijkbaar zijn met zwangerschapssymptomen. Als het je eerste ronde was, is ook niet zeker of en wanneer je een eisprong hebt gehad. Dus dan weet je ook niet of je overtijd bent. Als je eisprong later is geweest, moet je ook later ongesteld worden. In dat geval zou je misschien te vroeg hebben getest.
Ik ben al 5 maanden van de pil af. Via een app was mijn eiersprong op de 14de en vruchtbare periode 11 tot 16 en geklust natuurlijk. Kreeg paar dagjes later 4 zo licht roze verlies na me eiersprong.
Een app kan niet in je lichaam kijken. Niet iedere vrouw heeft een cyclus van 28 dagen met een eisprong op dag 14. Een app zegt helemaal niks, helaas. Als je wilt weten of en wanneer je een eisprong hebt, dan zou je ovulatietesten kunnen doen of gaan temperaturen. Het bloedverlies zegt ook niet zoveel, het kan ook een ovulatiebloeding of hormonale tussentijdse bloeding zijn geweest. Als je nu 18 dagen na je eisprong zou zitten en je zwanger zou zijn, dan had je inmiddels wel positief moeten testen. Dus ik denk dat je of geen eisprong hebt gehad of een latere eisprong.
Helaas vermoed ik ook een verlate eisprong. Je had nu anders wel echt positief moeten testen (testte bijv zelf 5 dagen voor NOD al goed zichtbaar positief) Voor nu hoop ik dus dat je ongesteldheid gauw doorbreekt, zodat je door kan naar de volgende ronde, die hopelijk een zwangerschap oplevert
Als je klachten van een zwangerschap zouden komen dan zouden je testen echt positief moeten zijn, omdat HcG je die klachten geeft en ook de testen positief maakt. Ik denk dat je klachten samenhangen met je eisprong. Ik heb dit soort dingen ook vaak tijdens een eisprong. Mind F*cking, I Know! Maar het is vast snel genoeg raak!
Een app gaat uit van een gemiddelde. Je eisprong kan veel later of eerder zijn dan dat een app zegt. Je lichaam gaat echt niet doen wat een app zegt dat die moet doen. Je lichaam is geen robot. Ik vermoed dat die bloeding op de 18e een ovulatie bloeding is geweest. Dan is je NOD dus later dan je zelf denkt! Namelijk 1, 2 of 3 juni. Een ovulatie bloeding vindt namelijk rondom je eisprong plaats. Als dat innestelbloed zou zijn geweest, had je nu een knalpositieve test moeten hebben, aangezien je vanaf innesteling HCG aanmaakt. Ook kun je je menstruatie onbewust uitstellen door er maar in te blijven geloven dat je ondanks negatieve testen wel zwanger moet zijn. Je kunt daar zelfs klachten van krijgen. Verder kan je cyclus helaas zelfs na 5 zeer regelmatige maanden na pilstop plots nog op de hobbel slaan. Er zijn zelfs vrouwen die al heel lang gestopt zijn met de pil en altijd keurige cyclussen van 28 dagen hebben, die soms zomaar een hele cyclus overslaan. Zonder zwanger te zijn. Overtijd zijn betekent dus helaas niet automatisch dat je dan wel zwanger moet zijn ookal zeggen de testen duidelijk dat je niet zwanger bent!
Het kan zijn om wat voor reden dan ook dat je eisprong later is geweest, zolang je niet temperatuurt of ovulatietesten gebruikt weet je niet wanneer deze is geweest en is je NOD een gok. Ik had ook altijd een cyclus van 28 dagen, maar er is een maand tussen geweest van 30/31 dagen (zie handtekening) ik tempr. toen niet en gebruikte geen ovulatie testen, test was negatief en op dag 31 werd ik alsnog ongesteld, achteraf was mijn eisprong waarschijnlijk later. Het kan iedereen gebeuren, je lichaam is zo gevoelig voor van alles, als je een keer grieperig bent stress hebt of oververmoeid kan je menstruatie al uitblijven of je ei later springen
Ik heb dit ook meerdere malen meegemaakt! Steeds 4 à 5 dagen overtijd (dacht ik!). Begonnen met temperaturen en toen gemerkt dat mijn eisprong veel later is dan mijn app weergaf. Enkele maanden temperatuur genomen en nu voel ik, als bij wonder, perfect wanneer mijn eisprong eraan komt! Nu neem ik mijn temperatuur als ik de ovulatiepijn voel, de dag erna stijgt die steeds. Dus 2 dagen temperatuur nemen, en zo weet ik zeker dat mijn eisprong toch geweest is!! Veel succes
Hoi hoi Hier vorige maand ook 1,5 week overtijd en met ovulatietesten gewerkt. Was vorige week bij de ha en vroeg hoe dat kon en of dat dan vroege mk zou zijn etc. Zij vertelde mij dat je ook een zwevend follikel kunt hebben. Weet de medische naam niet meer maar houdt in dat je gewoon een eisprong hebt maar dat die uiteindelijk dus niet innesteld maar ook niet onzet in menstruatie. Beetje besluitloos zeg maar en dit kan paar dagen duren. Wellicht dat dit het geval is bij jou? Maar idd eisprong kan ook later zijn geweest en je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden.. Als je ovu testen wil proberen kan ik 2be sure aanraden. Niet duur en bij mij werken ze prima. Ontpillen kan wel een jaar duren. Ik ben er nu een jaar vanaf maar pas sinds feb-mrt een normale cyclus en geen wazige klachten meer Succes!!
Ben nu 8 dagen overtijd geen bloed te bekennen. Vrijdag huisarst geweest die zei vroege zwangerschap of aankomende miskraam. Woensdag echo
dat vind ik nogal heftige uitspraken van je huisarts als je geen 100% zekerheid hebt over wanneer je eisprong was d.m.v. ovulatietesten en temperaturen of follikelmetingen in het ziekenhuis. Je eisprong kan zomaar zonder reden ineens later zijn dan je gewend bent. Hierdoor denk jij overtijd te zijn terwijl dit dan eigenlijk nog niet zo is. Ook al heb je vorige 4 maanden dezelfde cyclusduur dan nog kan het zo maar anders gaan. Het lichaam is geen robot. Ik heb toen ik voor de eerste keer stopte met de pil om andere redenen ook 10 maand lang een cyclus gehad van 27 dagen. Toen ineens was ik overtijd. Ik dacht nu MOET ik wel zwanger zijn (ongepland en altijd met condoom gedaan) De tweede dag overtijd een test gedaan, negatief! En een paar uur na de test gewoon ongesteld. Daarna weer gewoon 27 dagen cyclus. Dus ook gewoon eitje later gesprongen dan normaal Dus als ze niks vinden woensdag op de echo dan heb je een miskraam gehad? Zonder bloed? Zonder positieve zwangerschapstest? Heel bijzonder dit.