Even van me afschrijven

Discussie in 'De lounge' gestart door Merel69, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Op dit moment zijn ze bezig om te opereren. Om half 4 zijn ze begonnen, dus ik zit hier met angst en beven te wachten. Ik hoop dat de telefoon niet gaat, want ze zouden alleen bellen als er iets ergs was gebeurd.

Kaars brand hier volop, mijn duimen zijn bijna stukgedraaid en heb een gevoel in mijn lijf wat niet te omschrijven is.....

Ik heb het gevoel dat ik er niet voor de 100% kan zijn voor m'n meisje en daar baal ik van. Ik geniet evengoed wel van haar, maar als ze huilt kan ik dat niet zo goed hebben, als ze moeilijk doet met eten ben ik snel mijn geduld kwijt en daar baal ik wel van. Maar goed mijn man is er ook nog. Die kan ook voor haar zorgen natuurlijk.

Merel is nu rustiger. Ze huilde gisteren heel erg veel, maar dat komt natuurlijk door wat ze aanvoelde van ons. Nu is ze rustig gelukkig.

Allemaal weer bedankt voor jullie berichten. Ze doen me echt goed!

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Jeetje meid, heel veel sterkte en duim hier ook voor je...Dat het nieuwe jaar veel goeds voor jullie mag brengen!

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik wens jullie ook heel erg veel sterkte toe.

4. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Heel erg veel sterkte en beterschap voor je vader.

Ally

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    O meisje toch, je hebt zeker een rotkerst achter de rug. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik zal ook een kaars voor jullie aanstekken. Helaas weet ik uit eigen ervaring wat je vader nu ondergaat, als je inu of in de toekomst vragen heb over een stoma of geperforeerde darm dan kun je me altijd een pb sturen.

Meis ik denk aan jullie,

knuffel
    conny

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ach jeetje wat een verhaal, kippenvel staat me op de armen!

Verschrikkelijk, heel veel sterkte gewenst de komende tijd!

Ik zal voor je duimen/bidden/kaarsje aansteken! [-o<

7. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    De operatie van gisteren is goed gegaan. Mijn vader had geen vuil meer in zijn buik. Zij temp. was na de operatie 38.2 dus die zakt lekker. Wel hebben ze een nieuw stoma moeten maken, dus weer een stukje darm weggesneden....Nu kan hij de buikvlies ontsteking, de bloedvergiftiging en de kapotte darm gaan helen. Dat moet hij allemaal zelf doen (met behulp van medicatie en zorg).

Maar goed, we hebben nu allemaal (ook mijn broer die heel negatief gevoel had) een positief gevoel.

Op IC zijn ze helemaal niet positief (mag ook niet natuurlijk) en kan het nog op en neer gaan en weken duren......Nu kan er verbetering te zien zijn , maar morgen kan het weer in een diep dal zitten. Wij gaan uit van het beste scenario, dat hij weer beter wordt en nog een tijd kan genieten van ales om hem heen.

Ik denk dat alle positieve berichten daaraan meegewerken, bedankt allemaal! Blijf duimen, hopen, bidden, kaarsen branden enz....

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meid. Goed dat de operatie goed is gegaan. Nogmaals wil ik jullie heel erg veel sterkte wensen. Ik hoop dat je vader helemaal beter wordt en dat jullie nog lang van elkaar kunnen genieten.

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Wat fijn dat het nu weer ietsje beter gaat. Ik duim heel hard voor jullie allemaal dat alles gewoon goed komt. Alsnog veel sterkte met alles wat nog voor je ligt!

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Wat goed dat het nu beter gaat met je vader, hier draaien de duimen ook nog steeds voor jullie , en ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten.

11. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Jemig, wat een onzekerheid maken jullie door zeg!

Vanuit het zuiden stuur ik jullie positieve energie, dat kunnen jullie goed gebruiken.

Ik hoop ontzettend dat hij deze "marathon", zoals je dat mooi omschrijft, wint.

virtuele knuffel,

zonnestraal

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi Merel,
    Ik hoop dat het nog steeds de goede kant op gaat met je vader en dat hij nu gauw weer opknapt,net als mijn oma een aantal jaar geleden.

Ik begrijp wat je doormaakt: het leven tussen hoop en vrees. Mijn oma had een paar jaar geleden bijna iets soortgelijks meegemaakt. Ook vlak voor Kerst. Zij had bloed in haar ontlasting. Was niet goed. Moest aan haar dikke darm geopereerd worden. Daar zat een tumor. Ook zij kreeg een stoma, die op een nacht was losgeschoten waardoor ze opnieuw geopereerd moest worden. Zij was in twee weken tijd drie keer geopereerd. Ik herinner me een moment dat ze doodziek in bed lag en zei: "zo hoeft het voor mij niet meer". Vreselijk. Uiteindelijk heeft ze zo'n 6 weken in het ziekenhuis gelegen. Maar ze is er weer helemaal bovenop gekomen gelukkig. Ze is nu 90 jaar en helemaal weer gezond.

13. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Vanmorgen langs geweest en ik ben nog steeds positief. Zijn buik is voor het grootste gedeelte dicht gemaakt. Morgen wilen ze de slaap medicatie stoppen. Ik vroeg of hij dan meteen wakker zou worden, maar meestal is het zo met mensen die zo ziek zijn, dat ze nog wel een tijdje blijven slapen doordat de medicatie in het lijf blijft, langer als in een gezond lichaam.

Zijn temp. is nog wel hoog 39.3 en dat vinden ze verontrustend, omdat het een teken is dat er nog een ontsteking in het lichaam zou kunnen zijn. Dat blijven ze onderzoeken.

Voor degene die willen....blijven duimen hopen, bidden, positieve energie sturen enz. En weer bedankt voor de reacties! Ik word er helemaal warm van....

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heel veel sterkte!

Ik zal aan jullie denken, en veel positieve energie sturen!

Knuffel,
    Dayenne

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik hoop dat zijn temp snel wat zakt en verder wens ik jullie en vooral je vader heel veel sterkte toe!

liefs mounia

16. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Merel,
    Ik leef met je mee. Ben aan het duimen voor de hele familie. Veel sterkte.

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Merel,
    Blijf hier vanuit Brabant doorgaan met duimen en hopen voor je vader hoor! Veel sterkte!

18. sappie

sappie Fanatiek lid

He Merel, fijn te lezen dat de operatie gelukt is. Ook hier branden de kaarsjes nog steeds. Positief blijven is goed ! Ik blijf je volgen en wens je vader alle gezondheid voor 2008!

Liefs.

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ga een kaarsje branden hoor! ik hoop echt dat het helpt

20. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Gister avond het nieuws gehad dat de slaap medicatie is gestopt! En mijn broer had de zaal arts gesproken die een heeeel voorzichtige uitspraak deed: Als het zo doorgaat en Als er niks tussen komt heb je kans dat hij over een week alle slangen kwijt is, dat hij dan zelf weer ademt en zelf vechten kan tegen de ziekte zonder hulp van buiten af. Dat klonk voor mij heel erg positief.

Nu is het wachten op het wakker worden van m'n pa. Hoe wordt hij wakker.... hij zal zich wel kapot schrikken! Maar goed, dat is voor straks.....

Dat heben we nu wel geleerd in deze tijd. Alles met de dag te bekijken, niet vooruit kijken, want dat heeft geen enkele zin.

Bedankt voor de steun, het werkt...nog even volhouden!

Liefs Merel

Deel Deze Pagina