Even van me afschrijven

Discussie in 'De lounge' gestart door Merel69, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

meid wat een verhaal, ik zal voor jullie duimen en hopen dat alles een goede afloop zal krijgen....

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    pfff wat een dagen hebben jullie allemaal achter de rug.
    en inderdaad een kerst om nooit te vergeten.
    helaas ken ik dat gevoel.
    maar wel fijn dat het nu beter lijkt te gaan met je vader en hopelijk blijft dit alleen maar beter gaan.
    sterkte voor jou en je hele familie.

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ze hebben de slaap medicatie van mijn vader gestopt. Dat is 2 dagen geleden en ze vinden het wel een beetje zorgwekkend dat hij nu niet wakker wordt. Ze gaan nu ipv morfine een zoutoplossing door zijn lichaam spoelen, zodat de meeste medicijnen uit zijn lichaam worden gespoeld. Hopelijk wordt hij dan wakker en kan hij gaan beginnen met de genezing.

Het gaat dus al een stuk beter, maar nog steeds houden ze ons op IC voor dat het ook weer in een diepe dip kan komen.

Dus we wachten nog maar weer af :( . Vanavond zal ik hem een goed begin van het nieuwe jaar wensen, dat hij goed mag genezen.

heel erg bedankt allemaal voor jullie steun en medeleven!

Echt TOP!

Liefs Merel

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Merel, ik wens jullie een fantastisch 2008 toe. Hopelijk begint het nieuwe jaar goed en komt je vader bij en verloopt zijn herstel voorspoedig.

Liefs
    Manuela

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Voor iedereen wens ik een gezond, gelukkig, liefdevol en vooral VRUCHTBAAR nieuw jaar!

Maak er wat moois van in 2008

6. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Het houdt niet op hier :cry: .

Mijn pa is sinds zaterdag van de slaap med. af, maar nu is hij nog steeds niet wakker. Hij heeft zijn ogen open, maar reageert helemaal nergens op. :cry: De zusters vonden het allemaal vrij normaal, maar wij hadden zo onze twijfels. Maar goed, zij werken daar al langer en hebben er verstand van.

Vandaag kregen we dus keihard te horen dat tijdens een van de operaties de bloeddruk van mijn pa zo laag is geweest dat hij hersenletsel kan hebben. Ik heb 20 jaar in de verstandelijk gehandicapten zorg gewerkt en herkende de blik van mijn pa die hij nu heeft. Afwezig, niet van deze wereld. Maar ik dacht telkens dat het door de slaap medicatie kwam. Nu is het dus heel waarschijnlijk dat hij nooit meer zo wakker wordt asl hij was :cry: . Dat hij als een kasplantje de rest van zijn leven moet slijten :cry:

Echt heel afschuwelijk. Alle beetjes hoop die we in de laaste dagen hebben gekregen is nu echt keihard de grond in geslagen...... :cry:

Dit is echt niet te bevatten allemaal hoor! Het leven lijkt wel langs me heen te glijden. Ik geef hier soms wat antwoorden, als afleiding, maar sommige topics die ik al gelezen heb lijken weer nieuw.....

Ik leef eigenlijk is een roes nu.........

:cry: :cry: :cry:

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Och meis, wat verschrikkelijk nieuws. Ik zag je topic net pas, en heb alles gelezen, en was blij dat hij aan de betere hand was. En nu dit. Ik zit hier echt met kippenvel je verhaal te lezen. Ik zal hier een kaarsje voor je laten branden, en hopen dat het er toch nog beter uit komt te zien voor jullie.

Denk aan jullie
    X Vera

8. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

owwww........ :cry: Dit had ik dus ook niet verwacht merel. Het leek idd zo goed te gaan.

Trouwens ook leuk dat ze jullie dat niet eerder hebben verteld dat zijn bloeddruk zo laag was geweest. Dan hadden jullie tenminste alles geweten en voorbereid kunnen zijn.

Sterkte gewenst en ik denk aan jullie. Dat is wel het minste wat ik kan doen voor je.

Virtuele hug!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej he meis!

Hier heel veel sterkte, ik leef heel erg met je mee!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heel veel sterkte Merel, ik hoop dat ie weer de oude wordt....

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Las je verhaal met kippenvel! Heel veel sterkte... Wat moeilijk...!

12. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen en ik duim voor je dat alles goed komt.

Groetjes
    Debster

13. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0

14. bette

bette Actief lid

8 jan 2007
    102
    0
    0
    lieve Merel,
    Ik heb net met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen. Wat moeten jullie allemaal niet doormaken? Ik wens jullie en vooral je vader alle kracht toe om dit toch te overwinnen.
    Ik denk aan jullie. Veel sterkte!

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Merel,

Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
    Ik heb met kippenvel je verhaal gelezen, en weet eigenlijk niet zo goed wat ik kan zeggen. Ik wil je alleen graag een hart onder de riem steken.

Ik zal een kaarsje branden voor je vader...

Liefs Debbie

16. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en veel beterschap.
    Hier brandt ook een kaarsje voor jullie

17. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Jeetje wat erg voor jou en je familie. Ik wil jullie dan ook heel veel stekte wensen met jullie vader.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    heel veel sterkte!

19. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    Heel veel sterkte voor jou en je familie!

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Heel veel sterkte en ik weet dat je er niet veel aan hebt, maar misschien kun je een klacht indienen bij het hoofd van de afdeling als je denkt dat er dingen niet goed zijn gegaan. Moeilijk hoor!

Deel Deze Pagina