he merel, van harte gefeliciteerd! en wat fijn dat het met je vader iets beter gaat! hoop voor jullie dat dat zich door mag zetten! liefs
Wat een fantastisch nieuws in deze moeilijke tijd, gefeliciteerd! Ik hoop dat je vader hier ook kracht uit put. Zorg goed voor jezelf en geniet van het wonder in je buik...
Beste Merel, Ik lees je verhaal vandaag pas voor het eerst en het greep me erg aan. Vooral doordat ik dus al bij je eerste bericht je zwangerschapsbanner zag. Je zult nu vol met dubbele gevoelens zitten, maar ik hoop dat het bericht dat er een nieuw kleinkind op komst is voor je vader een extra duwtje is om er zo goed als mogelijk bovenop te komen. Zulk goed nieuws kan een mens heel veel nieuwe kracht geven... Ik wil jou dus van harte feliciteren met je zwangerschap en voor je vader brand ik dit kaarsje... Liefs, Lola
Gisteren met m'n broer samen naar het zh. geweest en volgens hem reageerde mijn vader blij toen ik vertelde dat ik zwanger ben. Ik kon het niet goed zien, maar ik zei tegen hem:"over 9 maanden ik een kindje en jij weer thuis"? en toen knikte hij van JA, dus daar gaan we voor. Nu bewoog dus al zijn hele linker arm en been, rechts beweegt ook een beetje, maar nog niet zo veel als links. Ik vroeg aan hem of ik wat knijp dingetjes mee moet nemen de volgende keer, zodat hij kan oefenen....ja dat was ook een goed idee. Hij is volgens mij de hele dag zo hard aan het trainen om alles weer te bewegen! Dus nu is er echt vooruitgang te zien! Helemaal geweldig...... Allemaal ontzettend bedankt voor de reacties , ze hebben me zoooo goed gedaan! En alle kaarsjes, duimen draaien en bidden....het is niet voor niks geweest.....
Hoi Meid, Hoe gaat het vandaag met jou? Hoe reageerde je vader op je zwangerschap? Heb je het hem kunnen vertellen? Hier brand nog steeds een kaarsje voor je vader! Sterkte meid!
Hoi Merel, Gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat ongeloofelijk fijn dat je pa weer de goede kant op gaat! Het laatste wat ik las was dat t er slecht uitzag....wist niet wat ik moest zeggen. T was allemaal zo verdrietig. En zag dat je nu weer gepost had en was bang dat t nog slechter zou gaan. Maar wat een geluk zeg. Hopelijk komt hij nog een heel eind met herstellen zodat hij straks over 9 maanden zn klein kind stevig vast kan houden en wie weet achter de kinderwagen wandelen
Nou.......pffffff Mijn vader heeft er nu een longontsteking bovenop gekregen door de beademing..... Het is werkelijk niet te geloven wat die man allemaal moet doorstaan (en wij natuurlijk met hem) Nu hij de beademing via de buitenkant van zijn luchtpijp heeft gekregen was hij weer wat vooruit gegaan. Hij bewoog zijn mond (nog geen geluid) en we probeerden hem te verstaan door liplezen. Maar de bewegingen zijn zo klein dat het niet meevalt om te weten wat hij "zegt". Vanmorgen weer bij hem geweest, maar hij reageerde niet, sliep half en was ontzettend duf. Krijgt nu weer andere antibiotica.....pffff hij is net de uitslag kwijt die hij had gekregen van alle andere antibiotica. Dit is echt een lange lijdensweg hoor! Gelukkig (zeggen de verpleegkundigen) heeft hij zelf weinig erg in wat er gebeurt. Gisteren had ik een stress balletje meegenomen zodat hij wat kon oefenen, maar vandaag is hij er dus alweer veel te duf voor. Wat is het toch moeilijk, net als je denkt dat het de goede kant opgaat, komt er weer iets wat een achteruitgang lijkt. En de hersenen.....het is nog steeds niet zeker dat die niet beschadigd zijn, dat weten we pas als hij weer kan praten en dat duurt nog minstens een week. Hoeveel kan een mens hebben
Ik lees je verhaal nu pas ... pff wat een vreselijke situatie meid. Heel veel sterkte en hoop dat alles goed komt.
Jeetje Merel69, Je hebt flink wat te verduren. Ik wens je dan ook heel veel sterkte! Groetjes Kirsten
Wat ontzettend jammer dat er toch weer tegenslag te melden is. Oké... je weet dat zo'n proces er vaak eentje is van 'twee stapjes vooruit, één stapje achteruit', maar wanneer het om je eigen dierbaren gaat wil je alleen maar dat het héél snel, héél veel beter gaat worden...
nee toch Ik zie t topic weer en denk eens kijken of hij weer wat verder is. Maar nee Wat verschrikkelijk weer. Had zon goede hoop omdat hij wonder bove wonder reageerde op jullie weer enzo. Maar dit is een tegenslag...dus daar komt hij hopelijk weer goed over heen. Hij laat toch wel zien een vechter te zijn. En jou nieuws zal hem wel aansporen, toch? Sterkte merel!
He merel, Wat erg dat je vader weer een tegenslag moet verwerken. Hoe gaat het nu met hem? Heel veel beterschap voor je vader ! Liefs Sap
Het gaat nog niet veel beter met mijn vader. Hij slaapt slecht, wat weer niet zo bevordelijk is voor zijn genezing. Dan krijgt hij slaap med. en is als wij komen helemaal van de wereld, zodat we weer geen vooruitgang kunnen zien. Hij beweegt een beetje met armen en benen, maar dat stelt niet veel voor. Het is nu al een tijdje stabiel, geen voor - en achteruitgang te zien. Ik hou hoop, maar vraag me ook steeds vaker af óf het wel goed komt! Ik had wel gedroomd van de week dat hij werd overgeplaatst en daarna heel snel naar huis kon. Dus ik probeer me daar maar een beetje aan vast te houden....... Jullie zijn wel lieverds hoor allemaal! Heel erg bedankt voor de steun en het luisterend oor!