Even van me afschrijven

Discussie in 'De lounge' gestart door Merel69, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.065
    3.859
    113
    Moeilijk hoor, ik hoop dat er snel wat meer vaart in zijn genezing komt!

2. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    jeetje meid heel veel sterkte voor jou en je familie en dat je vader maar snel beter word

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Wat moeilijk Merel....vooral die onzekerheid. Ik blijf aan je denken en met je meehopen dat het allemaal goed mag komen met je vader *knuf*.

Sap

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Gisteren middag weer bij mijn pa geweest (net als elke dag) maar deze keer was wel heel bijzonder. Hij was heel helder en wakker. Hij wilde dat ik dingen vertelde. Dus ik vertelde dat het hier niet zo goed gaat, mijn man kan niet lopen van de rugpijn, heeft MRI gehad.
    Dat ik gedroomd had over hem en dat hij snel beter zou worden in die droom enz.....En dat met mijn zwangerschap alles goed gaat....

Toen ik wegging zei ik tegen hem: Zet 'm op! en toen gebaarde hij zo van: Zet JIJ hem op! Zo lief was dat! En er volgde een dikke vette knipoog! Hij is dus nog helemaal bij in zijn hoofd. Het werkt allemaal nog goed. Dat deed hij altijd namelijk toen ik klein was ook. Vette knipogen ;) geven... Ik was helemaal blij....Het gaat dus nog steeds elke dag een beetje beter! :)

Nogmaals bedankt voor al jullie berichtjes!

5. Oooh, te gek! Dat geeft een mens hoop... Ik ben heel blij voor jullie!

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zullen misschien nog de zwangerschap hormoontjes zijn hier maar toen ik dat van die knipoog las schoot ik ff vol.
    Wat fijn meid!
    Ik hoop zo dat je pa weer snel thuis kan zijn!

7. wat een goed nieuws!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    WOW wat fijn :D ik kreeg kippevel van die knipoog :D

Super, ik hoop dat het nu alleen maar beter zal gaan!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tsjonje, kreeg ik hier volle tranen van en kippenvel! Geweldig meis!

Super opa zou ik zeggen :D !

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow wat een geweldig nieuws Merel ! Dat geeft zeker hele goede hoop.
    Ben echt superblij voor jullie :D .

Liefs Sap

11. maxie

maxie Actief lid

19 nov 2007
    183
    0
    0
    he Merel!

Wat fijn dat t steeds iets beter gaat metje vader! veel sterkte toegewenst!

12. Hoe gaat het nu?

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Tjee, zo'n vette knipoog moet wel super zijn geweest! Maar hoe is het nu me je vader?
    Hopelijk nog steeds stapjes in de goede richting?
    Sterkte meid!

14. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Tja...hoe gaat het nu. Mijn vader heeft van de week een keer een dingetje in zijn keel gehad zodat hij kon praten. Maar dat vergt zoveel van hem dat het dus te vermoeiend is..... dus dat willlen ze nog even afwachten. Hij ademt nu de hele dag zelfstandig en 's nachts gaat hij nog aan de zuurstof.

Hij kan een beetje bewegen met handen en benen, maar ook dat kost hem heel veel energie. En dat heeft hij zo weinig! Maar al met al gaat het na ongeveer een week van "stilstand" weer een klein beetje vooruit. Het zal nog wel enkele weken duren voordat hij van IC af mag. En dan nog maanden op zaal denk ik..... Ik ben zelf heel benieuwd of hij al thuis is als ik ga bevallen. Ik heb gedroomd dat als hij eenmaal op zaal komt, de genezing dan heel snel kan gaan, dus daar hopen we dan op. De longontsteking is zo goed als genezen, maar dat houden ze nog wel goed in de gaten, kan zo weer toeslaan. Verder geen koorst meer en dus kan hij nu alles gebruiken voor de genezing....En gelukkig is er helemaal geen hersenafwijking, waar we toch wel even heel bang voor waren. Dus het gaat vooruit......heeel langzaam!

Al een maand ligt hij daar vandaag. De tijd gaat hard zeg.....

Bedankt voor de belangstelling! Heel lief :p

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja hoe gaat het er nu mee?
    Zit al n paar dagen te kijken of er weer n berichtje van je is.
    Hopelijk zit er schot in de zaak en kan je pa al stukke meer :)

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou, das al weer wat beter nieuws!
    Kan me voorstellen dat je er wel altijd schrik in blijft houden meid! Alles bij je blijft alert en hopen dat het maar goed mag blijven gaan. Hoop het zo voor je vader en iedereen om hem heen!

Positief nieuws om hem heen zal altijd wel helpen denk ik? Wellicht heb je binnenkort een echo en kun je deze aan je vader dan laten zien?
    Dat moet hem denk ik toch wel goed doen? ;)
    Nogmaals sterkte!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.065
    3.859
    113
    Wat een goed nieuws en gelukkig heeft hij geen hersenbeschadiging er aan overgehouden. Lijkt me ook moeilijk voor je vader om zo in je lichaam gevangen te zitten als je weer aardig bij je positieven bent. Maar soms sta je er versteld van hoe snel iemand weer kracht heeft om te genezen. Sterkte en hopelijk blijft het nu goed gaan.

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zie nu pas dat je net voor me gereageert had.

Maar wat n goed nieuws zeg!
    Nu de longontsteking (bijna) overwonnen is kan hij alles steken in revalideren.
    Maar die revalidatie zal toch op zeker moment thuis verder gaan? Als hij zich thuis kan handhaven dan zal hij toch wel naar huis mogen en dan af en toe terug komen voor therapie, toch?
    Ik denk dat hij wel voor je bevalling thuis is hoor.
    Daar gaan we gewoon lekker positief van uit :)

19. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Als het goed is gaat mijn pa maandag naar een andere afdeling. Dat betekent dat hij genoeg vooruit is gegaan om zelf te ademen. Hij is al een paar dagen van de beademing af en begint een beetje duidelijker te "praten". Liplezen moeten we dan :) . Gisteren heb ik eens goed zijn lichaam kunnen zien. Hij is zo'n 185 cm lang en weegt nu nog 50 kilo volgens mij.......heel naar gezicht.

Maar hij krijgt nu meer voeding en kan groeiende heen gaan. Hij is er nog lang niet....maar er zit nu wel eindelijk een beetje schot in. Maandag heeft hij 6 weken op IC gelegen..... Pfffff Het gaat vooruit :)

20. geweldig om te horen!

Deel Deze Pagina