Hee dames. Voor diegene die het niet weten, Gister ben ik voor nog een controle echo in het zh geweest,, waar ze zagen dat er nog dik baarmoederslijmvlies zat. Ze wisten niet wat ze ermee moesten dus vanmorgen moest ik terug komen voor opnieuw een inwendige echo + SIS echo (water echo) Dermate van de normale inwendige echo zag ze dat ik inderdaad een eisprong gehad heb (ik had ovulatiepijn in het weekend) Mijn vriend en ik zijn in de tussentijd nog intiem geweest dus is er mogelijk kans op een eventuele nieuwe zwangerschap.. Dus ze hebben de water echo gecanceled omdat ze anders alles weg zouden spoelen als ik bevrucht blijk te zijn. (5 januari de miskraam gehad) Wij hopen zelf wel dat het raak is. Owja, volgens de professor gynaecologie is het hoogswaarschijnlijk gewoon oud bloed. Er liep ook een bloedvaatje naartoe?? Maar ze durfde geen water echo te doen wegens mogelijke bevruchting. Ik wou dit graag even kwijt. Zijn er ook meiden die dit mee hebben gemaakt en al snel zwanger bleken te zijn? Liefs kleinMeisje
Dat kan, als jouw natuurlijke cyclus toevallig zo loopt. Da kun je gewoon zwanger worden. Het lichaam probeert gelijk de draad weer op te pakken. Ene keer wordt een eisprong overgeslagen andere keer heb je het met 2/3 weken. Dus wie weet. Nu op het martelbankje.... Spannend.
Ja ben er echt verrast door dat het toch best snel is gegaan. Vind het toch wel weer spannend, ik hoop er maar het beste van en als ik ongesteld ben geworden weet ik ook weer genoeg ☺️