Even van mij afschrijven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loema, 2 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loema

Loema Nieuw lid

2 feb 2017
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!
    Ik ben hier nieuw, ik ben 28 en we hebben een dochter van bijna 4.
    We zijn al 8 maanden bezig voor een tweede kindje, tot nu zonder resultaat. Ik ben daarvoor wel zwanger geweest maar helaas is dat mis gegaan en heb ik een curretage gehad bij 9 weken.
    Wel ben ik beide keren snel zwanger geraakt (binnen 3 maanden).

Nu laat het langer op zich wachten.
    Ik schreef al mee op een ander forum in een groepje maar daar is iedereen al zwanger behalve ik, en eerlijk gezegd vind ik dat erg moeilijk ookal gun ik het iedereen. Ik kan daar niet echt meer mijn sores delen.

Ik vind wel mijn eisprong elke maand met ovulatie testen, dus ik denk dat dat wel goed zit. Toch maak ik me zorgen of er iets beschadigd is door de curretage, geen idee of dat kan? En straks is er iets mis met het zaad van mijn man?

We proberen er nuchter onder te blijven maar ik voel me nu gewoon even heel erg rot! We klussen elke maand ver voor en nog na de eisprong, en elke maand is het weer een teleurstelling.

Ik wil absoluut niemand voor het hoofd stoten, ik weet dat 8 maanden niet heel lang is om zwanger te worden, en dat het helaas bij velen nog veel langer duurt! Ik ben ook heel angstig dat het ons niet meer gaat lukken :(
    Ik zie er tegenop om eerst een jaar te proberen, terwijl er misschien echt wat mis is wat we nu al kunnen weten.

Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil, ik denk even van mij afschrijven. En misschien wat positieve verhalen horen ;)

Liefs, Loema

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Helaas geen positief verhaal van mij. Ik zit inmiddels op het wachtbankje van ronde 14. Niet 1x zwanger geweest en uit de onderzoeken vh ziekenhuis is niks uitgekomen. Onverklaarbaar vermindert vruchtbaar. En dan word je naar huis gestuurd.

Maar jij weet wel dat het kan. Je hebt al een kind en helaas ook een miskraam. Ik denk niet dat er bij jullie iets mis is. Geduld is het sleutelwoord.

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

hoe lang is de miskraam terug nu?

Ik kan je geen adviezen geven o.i,d, Dit is gewoon echt het de tijd geven. Als je al 8 maanden bezig bent, dan zou je over 4 maanden naar de huisarts kunnen maar hopelijk is dat helemaal niet meer nodig!!

4. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Misschien niet wat je wilt horen, maar ik heb begrepen dat de baarmoederwand beschadigd kan worden bij een curretage. Hierdoor ontstaat litteken weefsel en is het lastiger voor een eitje om in te nestelen. Betekend niet dat dat bij elke curretage gebeurd! Misschien heb je gewoon pech en is er 'toevallig' nog geen eitje blijven plakken. Je kunt altijd een belletje plegen naar de huisarts en daar je vragen neerleggen :)

Deel Deze Pagina