Miskraam of toch niet ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kelly11, 9 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly11

Kelly11 Nieuw lid

9 apr 2017
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

Ik ben / was nu 4 weken zwanger. Heb voor en na de nod positief getest. Nod was woensdag 4 dagen geleden. Vrijdag middag kreeg ik opeens een beetje bruinverlies. Zaterdagochtend begon ik te bloeden. Geen stolsels o.i.d. Dit heeft de hele dag aangehouden. In de middag naar de gynacoloog geweest voor echo. Die vertelde dat mijn baarmoeder open stond en het dus een miskraam is of gaat worden. Ook werd mijn bloed getest. Mijn hcg was 13. Maar dat vond de arts normaal voor 4 weken zwangerschap. Ik bloed nog wel wat maar niet veel. Heeft iemand dit ooit mee gemaakt ? Ik heb verder geen pijn. Alleen.wat lage rugpijn.

2. Kelly11

Kelly11 Nieuw lid

9 apr 2017
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja ik werd bij thuiskomst nog wel gebeld door een andere arts. Die vertelde mij dat het niet zeker is of het een miskraam , omdat een open baarmoedermond betekent hoeft niet meteen een miskraam te zijn. Ik moest het gewoon afwachten.

3. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

2 mrt 2017
    172
    47
    28
    Als ik heel eerlijk moet zijn klinkt het toch niet zo goed, bij mijn 1ste miskraam had ik ook een hcg waarde van 16 op 4 weken en toen vertelde mijn dokter mij dat ik in de gevarenzone zat. Ik wil je niet ontmoedigen maar het is wel nog heel vroeg, had je bijvoorbeeld niet direct getest had je het misschien niet door gehad dat het een miskraam werd. Zag de gynaecoloog nog iets anders op de echo? verdikt baarmoederslijm? een zwangerschapsring?

Ik zou volgende week vrijdag nog eens testen als je hcg nu 13 is zou het volgende week ofwel veel meer zijn of al afgenomen hebben en zal je geen positieve test meer hebben.

Ik hoop uiteraard voor jou dat het nog goed zal uitdraaien en duim mee.

Veel succes!!

4. Kelly11

Kelly11 Nieuw lid

9 apr 2017
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was een gynacoloog in opleiding. Ze zei niks. Behalve je hebt mooie eierstokken met veel eitjes en je baarmond is open. Dus heb of krijg je een miskraam.

5. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Klinkt niet erg positief. Ook een miskraam van net 4 weken is zoals een menstruatie en meestal zonder stolsels. Bij mijn miskraam van 4 weken was het ook net een menstruatie zonder stolsels of kramp.

Sterkte hoor!

6. Kelly11

Kelly11 Nieuw lid

9 apr 2017
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer van je miskraam. Ik zal dan maar gewoom van het slechte uitgaan.

Deel Deze Pagina