Jullie ervaring over boeken slapen baby

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Lieslie, 14 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Ik weet dat ik hier hele verschillende reacties op zal krijgen maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen met boeken over slapen en baby's. Zoals bijvoorbeeld de tevreden baby.
    Ik ben gewoon nieuwsgierig over jullie ervaringen, misschien kan ik er tips uithalen ofzo...

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Positieve ervaringen met baby in een droomritme van Stephanie lampe, zij is slaap expert

3. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Hier ook positieve ervaring met "baby in een droomritme" van Stephanie Lampe

Niet dat mijn baby in een ritme moest maar ivm mijn postnatale depressie had ik behoefte aan wat regelmaat alleen wist ik niet hoe.... Wilde alles op verzoek doen, slapen, voeden etc maar helaas lukte dat niet door die pnd.
    Vooral aan de "tijd" die een baby wakker is heb ik veel gehad, in de "slaaptijd" ging ik vaak wandelen. Dit gaf mij rust en kleine sliep lekker. Na een paar weken kon ik de klok erop gelijk zetten wanneer ze sliep en wakker werd haha niet dat mijn doel was.
    Toen het met mij beter ging, kon ik het meer loslaten. Ze is tot nu toe (bijna 5) een makkelijke slaper geweest (op 3mnd na )

4. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    positieve ervaringen met De babyfluisteraar lost alle problemen op- Tracy Hogg

Deel Deze Pagina