Even ventileren (let op, hormonen!)

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    #1 Warboel, 26 okt 2014
    Laatst bewerkt: 26 okt 2014
    Ik zal het eventjes zo vaag mogelijk verwoorden om geen overige forumleden tegen hun hoofd te stoten, maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar of jullie hier ook 'pissig' om zouden worden. Het zullen gedeeltelijk de zwangerschapshormonen zijn, maar het zit me toch redelijk dwars als ik eerlijk ben.

In februari (even een gokje) dit jaar, raakte ik aan de praat met een paar meiden. Hartstikke gezellig natuurlijk. Een beetje grappen, grollen, je ei kwijt kunnen en dat allemaal met een scherm voor je snufferd.
    Er werden leuke foto's gedeeld, leuke en minder leuke verhalen vertelt en je mocht daar zelfs stemmen werven voor elke willekeurige babywedstrijd die in omloop was. Toppie dus!

Jammer genoeg sloeg de stemming deze maand een beetje om en kreeg ik half om half iets mee van een ruzie die aan de gang was tussen een paar meiden. Op zich prima, maar ik had geen problemen met BEIDE partijen en ga dan ook niet pretenderen dat dit wel het geval zou zijn. Daar heb ik geen behoefte aan en daar hou ik ook zeker weten niet van! Ik ben ook geen voorstander van het argeloos naar beneden halen van bepaalde personen, en al helemaal niet via zoiets als het internet. Dit sprak ik ook uit, maar het blijkt dat ik dit beter niet had kunnen doen.

Toen was er al sprake van iemand die vertrouwelijke informatie zou doorspelen. Althans. Tot hoeverre het daadwerkelijk vertrouwelijke informatie was weet ik niet (het blijft Facebook, toch?) en op die persoon werd een klopjacht geopend.

Mede door mijn afwijkende standpunt en mijn banden met de besproken persoon, werd ik dus zonder pardon. Door één persoon op de 'hoofdverdachte' lijst geplaatst en net zo makkelijk uit de groep geknikkerd. Er ging geen bericht, geen gesprek of geen uitgesproken vermoeden aan vooraf.

Je zou kunnen zeggen... waar maak je je druk om? En ergens is dat ook wel zo natuurlijk. Ware het niet dat het gros van de meiden hartstikke leuk was om mee te praten en het ergens zonde is dat je daar, omdat één persoon het niet aan staat wat je zegt, van af wordt gesodemieterd. Hoewel ik van meerdere dames een PB heb gehad heb ik niet van te voren mijn zegje te kunnen doen of me kunnen verantwoorden. Als ik ergens een gloeiende, gloeiende pesthekel aan heb is het wel onterecht beschuldigd worden namelijk. Nee, ik ben geen persoon die haar schouders ophaalt en zegt: "Ag, dan denk je dat toch." Maar ik word pis, maar dan ook pisnijdig!

Zo, dit was even mijn ventilatiekanaal. Houdoe! Of op zijn Rotterdams: Laters!

2. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Heel kinderachtig inderdaad, jammer dat de sfeer in jullie groepje zo is omgeslagen, maar ja er moet 1 boeman zijn, jammer dat ze, zonder aanleiding, jou als boeman aangewezen heeft.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Haha ze zal vast een reactie geven schat ik in.

4. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Inderdaad erg kinderachtig allemaal.

Het viel me laatst bij een topic hier op, dat er een aantal vreselijk kinderachtige "volwassen" vrouwen op dit forum zitten. Die echt als een klein kind iemand tot de grond affikken, bah!!

Dat je het ergens niet mee eens bent, of je ergens aan irriteert, prima, dat kan, maar personen met een groepje of individueel helemaal met de grond gelijk maken en die dingen die er dan gezegd worden...vreselijk zeg!!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat dit gaat om het eerder genoemde groepje van de week?

Als het zo is gegaan zoals je zegt zou ik daar ook van balen. Dat je het gevoel had dat je alles kon delen en dat nu dus niet zo blijkt te zijn.
    Kun je niet contact krijgen op een andere manier met haar? Je weet ook niet hoe de rest van de groep erover denkt?

6. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik heb pb'tjes geprobeerd, maar daar krijg ik geen reactie op :).
    Heb zoon vermoeden dat wat de rest van de groep denkt ook niet zoveel uitmaakt. Als zij mij eruit kon knikkeren, dan is dat namelijk ook de persoon die me toe moet laten.

7. Ellen291982

Jammer dat 1 persoon zoveel macht heeft dan. Ik zou ook graag antwoord willen hebben, waarom ik eraf gegooid zou zijn.

8. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Vind het ook een beetje flauw. Hier ook iets soortgelijks meegemaakt, ook volledig onterecht, dus snap je frustratie. Gewoon zonder enige vorm van gesprek eruit worden geknikkerd zou ik ook flink van balen!!!

9. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    O, ik heb 1 PB gehad hoor.

Jij bent....de mol. Luidde de titel. Goh, leuk dat ik dat te weten krijg :D.

10. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Waarom start je geen eigen groepje, met de personen die je wel leuk vindt.

11. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Denk dat we dan uit dezelfde groep zijn geknikkerd als ik dit zo lees :D

12. Augustu

Augustu Actief lid

3 aug 2012
    325
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het begon erg gezellig maar ik vond het groepje op een gegeven moment echt niet leuk meer. Het werd gewoon een ordinair stookgroepje. Ik ben er overigens ook uit geknikkerd, ik reageerde daar zelden dus ik ga er maar vanuit dat dat de reden was haha ;)

13. Ellen291982

Haha daar kan je ook zoveel mee:)
    Je hebt jezelf niet kunnen verdedigen dus, ze nam al aan dat jij het was?

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat is het flauw gegaan dan. Zou daar ook wel boos/verdrietig om zijn.

15. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Juist en daar ligt dus ook de frustratie.
    Volgens haar BEN ik de schuldige en daar handelde ze ook direct naar.

16. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    oooo hetzelfde groepje dat iemand hier totaal belachelijk zat te maken op zp en daarna aan het ontkennen waren :):)

17. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Maar als 1 iemand jouw eruit gegooid heeft, dan kan de rest toch alsnog contact met jou opnemen? Ik vind het persoonlijk raar dat niemand dit doet en dan maar aanneemt wat zij te zeggen heeft. Schapen gedrag noemen ze dat.

Wil je wel met zo'n groepje contact blijven houden??

Ik vind het wel meevallen met de hormonen trouwens hoor...;)

18. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Triest gedoe, eerlijk is eerlijk, daarom doe ik niet aan dat soort dingen mee, er zit gewoon altijd 1 rotte appel bij.

19. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Ik heb contact gehad met meerdere meiden, er zijn zelfs meiden uit de groep gestapt omdat de sfeer ineens om bleek te slaan.

Jammer natuurlijk, maar ik ga ze niet allemaal over één kam scheren. Dat is ook niet fair.

20. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Maar hoe kan iemand jou eigenlijk van die Facebook pagina afgooien? Ik had in een ander topic inderdaad ook wat gelezen over een groepje vrouwen van zwangerschapspagina die op een zwangerschapspagina Facebook pagina zaten en daar aan het roddelen waren over andere zwangerschapspagina vrouwen (haha, snap je het nog) en elkaar op de hoogte hielden van popcorntopics?

Deel Deze Pagina