Laten we zeggen dat het gewoon veel te ver is gegaan, en dat het heel erg jammer is dat de sfeer van de groep eronder lijd. De groep is opgeschoond kwa berichten, en er is nu afgesproken met een schone lei te beginnen. Merendeel van de groep (niet iedereen heeft zijn mening gegeven) wil jou graag terug uitnodigen om terug in de groep te komen, als jij dat überhaupt nog wel wilt.
Is dit het bol.com groepje? Of niet? Zo ja, dan wil ik direct even een rectificatie plaatsen. Volgens eerdere topics ben ik uit dat groepje van die huisjes gedonderd en lulde ik net zo hard mee. Nou, niet dus. De intentie was hilarisch, die huisjes. Tot dat niet meer interessant werd en er geroddeld werd over ZP, het beheer en de leden. Ik heb toen aangegeven dat ik hier niet op zat te wachten, en heb mezelf afgemeld. That's it. Wat allemaal na te lezen is, als je maar gaat zoeken. Zal binnen 2 weken na het starten van dat groepje zijn geweest. Sorry TS dat ik je topic vervuil, maar moest het even kwijt. Op de vorige topics heb ik niet kunnen reageren omdat het gesloten was voor ik online kon komen. Wat een triest schoolplein gedoe met bange roeptoeters. Het lef om het je recht in het gezicht te zeggen hebben ze niet. Losers.
Fijn om te weten dat dit het beheer niet was. Snap dan nog niet waarom deze persoon zich geroepen voelde om het 'vuile' woord te doen. @Darkangel Maar prima. Of ik terug wil komen weet ik nog niet. Daar ga ik nog even op zitten. Al met al heb ik er een nare nasmaak van gekregen en dat lijkt mij ook niet onterecht.
Ow sorry, ik begreep dat de beheerder degene was die ook die PM stuudre, niet dus! Nouja dan bedoel ik: Waarom niet verder gaan zonder de gene die de sfeer verpest heeft?
Denk er maar over na en dan horen we het wel. Er zijn iig wat dingetjes afgesproken zodat het iig niet meer zover komt als dat t was.
Er zijn na die twee weken ook meer dames bijgekomen volgens mij? Althans heb er niet heel erg veel van meegekregen allemaal, maar ik heb dan ook een tijdlijn met 6 groepen, en 660 ex-schoolgenoten e.d. Al moet ik zeggen dat het bol.com gebeuren inderdaad echt hilarisch was en ik ook mijn ventilatie over een bepaald euvel met het beheer wel eens kwijt kon. Maar dat is niets wat het beheer zelf niet weet. Gelukkig.
Dat is zeker triest. En het waren zeker niet alle meiden die lid waren van de groep hoor. Er zaten gewoon een aantal tussen waarvan ik dacht wat een kleuters. Wat een voorbeelden voor hun kids. Maar ach, ieder zijn ding toch. Als je trots prinstcreens van je eigen kinderachtige reacties loopt te plaatsen dan schat ik je al van een bepaald niveau. En nogmaals, dat betrof zeker niet alle leden. De groep was ook helemaal niet voor dat doeleinde aangemaakt verder. Ja, ik mis het zeer zeker nier hoor. Ben toen ooit lid geworden maar heb er verder nooit wat mee gedaan. Ik zag alleen wel weleens berichten voorbij komen in mijn nieuwsoverzicht.
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. Ik heb helaas geen idee meer wie hoe heette op Facebook en waar over is geluld. Wat dat betreft heb ik een ontzettend slecht geheugen Jammer genoeg. Als ik had geweten dat het na een half jaar weer zo zou oplaaien had ik beter opgelet.
Nee ik ga geen naam zeggen . Ookal vinden jullie me dan waarschijnlijk heeeeel erg flauw. Maar wil (desondanks) voorkomen dat er bepaalde personen gebasht gaan worden. Zou wel heel erg tegenstrijdig zijn tegenover wat ik net allemaal zei .