Kleuter. Ik vind het een beter idee om jou eruit te knikkeren aangezien jij vaak de oorzaak van drama bent
Een soort van Wie Is De mol meets de Gouden Kooi. Wie kan er zingen? Dan gaat er nog een vleugje The Voice in ook!
Echt dat jullie haar de hand boven het hoofd houden zeg. Dat zo'n iemand zo'n invloed kan hebben op een groep. Ik snap zoiets nooit. Vroeger ook in aanmerking gekomen met zulke types. Kei hard terug pakken. Gadverdamme zeg.
ja dat vraag ik me nu ook af ja ik ga me er niet meer mee bemoeien..... in de groep is het rustig en gezellig nu.. Warboel, je weet me te vinden als je terug wilt komen he
Ik hou niemand een hand boven het hoofd. Hoe mini shopaholic nu doet vind ik ook helemaal niet kunnen. Vind nu beiden partijen kinderachtig. Warboel houd het netjes en dit was ook niet de bedoeling om dit topic te starten volgens mij
Die is nu ook niet zo schoon meer, blijkt. Nja. Ik ga lekker paardrijden en genieten van de overige halve vruchtenkano. Bedankt voor het begrip dames en de pb'tjes van een hoop andere lieve meiden.
Wat een wijvengeneuzel.. Echt dit soort dingen kunnen alleen maar vrouwen. Pffff groepjes m'n kont. Trek je eigen plan ts en ga om met mensen die je leuk vindt en oprecht zijn. Wat een tijdverspilling.