Ik heb een screenshot, dus zal deze ook netjes doorsturen naar Imensa. Kan ze zelf bepalen wat ze ermee doet. Maar zou hier pislink om worden.
1) dat ganse fb groepje is gestart met die reden: mensen uitlachen en roddelen over mensen die zich niet konden verdedigen. Ik ben diegene die het toen gemeld heeft bij het beheer. Vond het gewoon niet gepast. 2) kan dat gezeik over fb aub niet de hele tijd op zp verschijnen. Dit is echt niet fijn en verpest de sfeer.
Ik kreeg ook een pbtje van mini Shopaholic (misschien ook maar met naam en toenaam gaan noemen?) Dat ik een mol zou zijn. Beetje para denk
Euh jawel. Er was een topic over dat bol.com huisje en de fb die de 'gedupeerden' opgericht hadden. Er werden screenshots van die fbpagina geplaatst om dan te lachen met die domme, sneue figuren. Die overigens niet zelf op zp zaten en zich niet konden verdedigen.
Zw soap. Blij dat ik er niks mee te maken heb. Goede reden om mij niet meer aan te melden bij Facebook of watsapp.
Ik heb geen huisje Sydney. Heb toen ook gezegd dat ik gerust een foto wil posten van het huisje dat wij wel hebben. Maar ik vond het gemeen om die mensen hier zo belachelijk te maken. Plus dat zp daar gewoon niet voor bedoeld is.
Pfff ik lees in al die topics hoe schoon iedereens huis is. Zo vaak dweilen, poetsen.... Maar ik geloof er niks meer van als zoveel mensen naast hun vele tijd op zp ook nog zo'n fb groep kunnen bijhouden
Jammer dat door sommige de fb nu wel een slechte naam heeft gekregen! Blijven stoken, en blijven zeiken.. Jemig zeg! Hard roepen om een schone lei en waar blijft hij?? Grow up please! Ja imensa is niet mijn vriendin, maar om haar met naam en toenaam te noemen! WoW dat is heeeeel laag kom op zeg! Je hoeft elkaar niet te mogen maar respecteer elkaar...
Beste dames, Ik heb nog niet het hele topic door gespit, maar als ik het zo globaal lees, denk ik dat het beter is om dit topic op slot te zetten om verdere onrust op het forum te voorkomen. Leden die iets te melden hebben, wat van belang is voor ons als moderators om eventueel uit te zoeken, kunnen een pb sturen. Wij kijken dan achter de schermen verder of we er iets mee gaan doen en wat dat dan precies is. Ik hoop op jullie begrip. Groetjes Prinses