Mijn man en ik willen graag electrisch gaan poetsen, (is ook een advies van de tandarts voor ons) dus ik dacht laat ik eens op internet gaan kijken... maar wat een keuze nu weet ik het dus echt niet meer, ik dacht ik bestel even een electrische tandenborstel..... nou niet dus... zo veel verschillende en echt van 20 tot 200 euro ofzo.... dus dames.. welke zal ik (en mijn man) eens gaan kopen? wat voor een hebben jullie, en bevalt hij? liefs DA
Wij een oral b vitality (weet verder geen codes, maar is normaal zo'n 25 euro). Bevalt prima, hangt toch vooral af van wat voor borstelkop je erop zet vind ik. Had het er niet voor over om zo'n dure te kopen incl nog duurdere borstels. Let daar ook op, want de borstels vind ik het duurste.
Als je lekker in het leven bonnen hebt krijg je 15 euro korting op een elektrische tandenborstel van Oral-B. Deze hebben wij ook (helaas wel zonder korting gekocht toen).
Wij hebben de nieuwste van Philips Sony Care. Aan de prijs, maar absoluut een aanrader. Wat ons opviel, was dat goedkopere borstels erg in de hand trillen. Deze voel je amper. Daarnaast maakt deze andere bewegingen die nog beter zijn voor een schoon gebit!
er is er nu eentje bij bol.com bol.com | Philips Elektrische Tandenborstel Sonicare HX6972/34, Philips | Elektronica... is dit wat? vind hem wel prijzig, maar als er een 2e handgreep bij zit....
Hier ook een oral B, inderdaad te veel keuze, maar zou een prijs ergens in het midden kiezen, rond de 60 euro of zo en je moet letten op het aantal rotaties per minuut geloof ik. De beter hebben meer power volgens mij. Sonicare ook heel fijn, maar hier wel snel last van teruggetrokken tandvlees, en onze sonicare hield er opeens mee op en kon niet meer opladen...ook fijn voor die prijs maar het zal wel niet vaak voorkomen. Onze dochter poetst ook sinds kort elektrisch, is toch wel een fijn idee. Charlie
oral b vitality... poetst goed, batterij doet het goed en heeft een 2 min timer wat ik erg handig vind
Eerst had ik altijd een Oral-B, toen ging ik over naar Philips Sonicare en die vond ik echt 100x beter. Mijn man heeft daarom ook een Sonicare genomen, dus toen een week later de mijne ophield vond ik het nogal prijzig om nog een Sonicare te kopen en wij hebben er wel twee nodig omdat wij veel reizen. Dus toch maar een Oral-B gekocht. SPIJT!!!!!! Echt waar, ik mis mijn Sonicare enorm en zit er echt over te denken om alsnog een Sonicare te gaan kopen... Die oude Sonicare van mij is overigens zes jaar meegegaan en de koppen van een Sonicare hoef je minder vaak te verwisselen dan die van Oral-B.
Veel verschillende reacties lees ik. Maar ik blijf bij de sony care van Philips. Ook onze tandarts raadde die aan. Heeft met de unieke beweging van deze borstel te maken. Nog een tip: ga eens naar de kruidvat of mediamarkt. Daar staan vaak een aantal borstels. Dan kun je in elk geval voelen hoe ze in de hand liggen. En geloof me: sommigen zijn vreselijk!!!!!
Oh, wij hebben trouwens 1 elektrische borstel met twee opzetstukjes. Eentje voor mijn man en eentje voor mij. Werkt prima!
Oral B vitality, we hebben beide ons eigen. Mijn vriend is ook wel eens op reis, dus allebei een eigen is dan wel erg handig
ProfCare 2000 elektrische tandenborstel kun je nou met LIHL bonnen met 15 euro korting kopen. als je mijn kortingscode wil dan pb maar! heb hem ook daarmee gekocht en bevalt prima.
Wij hebben de Oral B Triumph 5000. Alles er op en er aan. Money well spend wat mij betreft. Hier een scherpe aanbieding. Oral-B Triumph 5000 + Smartguide NIEUW MODEL - Aanbiedingen